ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ تحقق شایعات : نود پخش نخواهد شد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و این معنى به لفظى دیگر از آن حضرت روایت شده است که : ] دل بیخرد در دهان اوست و زبان خردمند در دل او [ و معنى هر دو یکى است . ] [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

"به دلیل پخش مستقیم والیبال قهرمانی جهان برنامه نود دوشنبه شب پخش نخواهد شد."

 

 عنوان خبر شاید چندان تعجب برانگیز نباشد اما وقتی صحبت های مختلف در خصوص محدودیت های شدید علیه برنامه نود طی هفته های گذشته را به یاد بیاوریم حذف پخش پربیننده ترین برنامه ورزشی هفته سیما از جدول پخش شبکه سوم عادی به نظر نمی رسد .

 

ماجرا از مصاحبه جنجالی علی کریمی بازیکن تیم استیل آذین آغاز شد که در تمام بخش های خبری سیما به پخش رسید اما برنامه نود مجوز پخش این مصاحبه را در کمال ناباوری کسب نکرد! یک هفته بعد و زمانی که مانند همیشه فردوسی پور روی آنتن درخواست دقایق اضافه را برای ادامه برنامه اش مطرح کرد این موضوع با مخالفت مدیرپخش شبکه سوم مواجه شد تا اختلافات بیش از هر زمان دیگری علنی شود.

 

 

 

مخالفت با اضافه شدن دقایق به پایان برنامه مسئله ای بود که طی 10 سال گذشته برای برنامه ای که از اهمیت خاصی برای مدیران شبکه سوم برخوردار است ، بی سابقه بود ، و وجود فشارها برای محدود کردن این برنامه را بیش از هر زمان دیگری علنی کرد.

 

این اتفاق و ماجرای پخش گزارش هفته قبل ، به همراه مسائل پشت پرده دیگری که قطعا اتفاق افتاده و ما از آن بی خبریم کار را به جایی رساند که فردوسی پور هنگام ادای جملات خداحافظی خود تاکید کند "اگر فرصتی بود تا بتوانیم روی این صندلی با صراحت از حق و حقیقت دفاع کنیم هفته آینده هم در خدمتتان خواهیم بود."

 

از سوی دیگری فشارهای برخی اهالی فوتبال همچون امیرقلعه نویی و محمد مایلی کهن که از تیغ تیز انتقادهای نود در امان نمانده بودند و با بحران نتیجه گیری تیم های متبوعشان هم همراه شده بود ، چند صحنه مبارزه دیگر را پیش روی فردوسی پور و تیمش باز کرد . مشکلات با «نود فردوسی پور» به جایی رسید که قلعه نویی کنفرانس های مطبوعاتی در حضور خبرنگار نود را تحریم کرد و باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه به حمایت از سرمربی تیم خود در تحریم برنامه نود پرداخت .

 

درحالی که روز به روز میزان محدودیت ها علیه تهیه کننده برنامه نود افزایش می یابد فردوسی پور با پخش مصاحبه جنجالی علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس ، علیه تماشاگرنماهای تبریزی ، موج جدیدی در  طرح انتقادات جنجالی اش و شفاف سازی اتفاقات لیگ برتر به راه انداخت  که در نهایت این هفته منجر به حذف پخش نود از کنداکتور پخش شبکه سوم شد .

 

هرچند دلیل حذف این برنامه ، پخش مستقیم مسابقه ی تیم ملی والیبال عنوان شده است اما چنین بهانه ای نمی تواند برای اهالی پرو پاقرص فوتبالی چندان قانع کننده باشد . نود تا به امروز چندین و چند بار به دلایل مختلف با پخش در روزهای مختلف هفته جابجا شده است و حذف پربیننده ترین برنامه ورزشی سیما به دلیل پخش مستقیم والیبال چندان قابل پذیرش نمی باشد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/7/5 و ساعت 9:31 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 267196
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو