ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ آلمان پول داد و به ایران آمد، برزیل پول گرفت و به ایران نیامد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه ویژگی در هر که باشد، ایمانش به کمال رسد : خرد، بردباری و دانش . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

اهالى و دوستداران فوتبال این روزها در تب و تاب دیدار دوستانه ایران و برزیل هستند. بدون شک بازى با پر افتخارترین تیم جهان اتفاق کوچکى نیست و افتخار بزرگى محسوب مى شود اما چگونگى انجام این بازى هم خیلى مهم است و باید به آن توجه کنیم.


تیم ملى ایران در بزرگ ترین دیدار دوستانه خود بعد از انقلاب، در دوره ریاست محمد دادکان در فدراسیون فوتبال با تیم ملى آلمان بازى کرد اما شرایط آن بازى با آنچه که امروز در فوتبال ما اتفاق مى افتد، کاملاً متفاوت بود.


در آن دیدار دادکان مبلغ ??? هزار دلار یعنى ??? میلیون تومان از فدراسیون فوتبال آلمان گرفت و شرط کرد که کاروان تیم ملى آلمان باید شب قبل از بازى در ایران باشند.


مدیران فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرده بودند که شب قبل از بازى را در امارات مى گذرانند و صبح بازى به تهران مى آیند و در استادیوم حاضر مى شوند و بعد از بازى هم سریع به امارات بر مى گردند اما دادکان شرط انجام آن دیدار را حضور تیم ملى آلمان در شب قبل از بازى در ایران اعلام کرد و در نهایت حرف او به کرسى نشست و کاروان آلمان شب قبل از بازى به ایران سفر کرد.

 

 

آن روزها یکى از نزدیکان دادکان از او پرسیده بود که چرا شرط کرده بازیکنان تیم ملى آلمان باید شب قبل از بازى را در ایران بگذرانند که رئیس وقت فدراسیون فوتبال در جواب او گفته بود: «این شرط را گذاشتم تا دنیا بفهمد در مملکت من امنیت کامل وجود دارد.»

 

على کفاشیان امروز مى تواند خوشحال باشد که دیدار تدارکاتى بزرگى در دوران ریاست او براى تیم ملى فراهم شده اما تفاوت بازى با برزیل با دیدارى که مقابل آلمان برگزار کردیم این است که برزیل از اسپانسر بازی یعنی شبکه ابوظبی اسپرت مبلغ ? میلیون دلار دریافت کرده و بازى هم در ابوظبى برگزار مى شود و نتوانستیم پاى ستارگان برزیل را به ایران بکشانیم.

 

نکته مهم اینجاست که براى پخش مستقیم این بازى براى هموطنان مان هم باید چند میلیارد تومان بپردازیم. فاصله توان مدیریت دادکان و کفاشیان در این ? بازى کاملاً مشخص است و به خوبى تفاوت آنها را نشان مى دهد.

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(15956, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/7/10 و ساعت 2:36 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 125
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267380
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو