ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اخبار چند خطی: آنیست قبل از دربی می آید - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکه خدا دوستی را بر خودْ دوستی مقدّم بدارد، در برابر سختی و دشواری مردم، خداوند او را بسنده باشد .بنده ام پیروی ام کن تا تو را مانند خود گردانم . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

مروری داریم بر آخرین اخبار و حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به روایت مرجع خبری...

 

آنیست قبل از دربی می‌آید

آنیست اینگا مهاجم کامرونی و 24 ساله‌ای که قصد حضور در تمرین‌های پرسپولیس را دارد، قطعا قبل از دربی پایتخت در تمرین‌های این تیم حاضر خواهد شد تا اگر مورد توجه علی دایی قرار گرفت در نیم‌فصل دوم با پیراهن سرخ به میدان برود. گفته می‌شد این بازیکن از طریق رابط اوسال به ایران می‌آید.

 

کاشانی از عبدی گزارش خواست

در حاشیه جلسه عصر چهارشنبه کمیته فنی پرسپولیس، حبیب کاشانی از حسین عبدی مسوول جدید آکادمی پرسپولیس تقاضا کرد در آستانه شروع فصول جدید رقابت‌های تیم‌های پایه، گزارش کاملی از وضعیت تیم‌های رده‌های سنی مختلف به وی ارائه کند.

 

ظاهرا هم عبدی و هم باشگاه موضوع رسیدگی به تیم‌های پایه و تشکیل آکادمی را جدی گرفته‌اند تا ضعف سرخ‌های پایتخت بالاخره در این مقوله مرتفع شود.

 

اولین امتیاز برای پایه‌های پرسپولیس

 

اولین امتیاز نصیب تیم‌های پایه پرسپولیس شد و البته این امتیاز را تیم نونهالان گرفت. نونهالان پرسپولیس در بازی اول خود دیروز صبح مقابل مقاومت 2-2 مساوی کردند که گل‌های این تیم را الهایی‌نژاد و محمدی به ثمر رساندند. دیروز ساعت 17:30 تیم نوجوانان پرسپولیس هم در نخستین بازی‌اش در فصل جدید در ورزشگاه شهید کشوری مقابل تیم میعاد قرار گرفت. تیم‌های جوانان و امید پرسپولیس هم روز 21 مهر ماه رو در روی حریفان خود قرار می‌گیرند که البته هنوز نامشان مشخص نیست.

 

تیم دایی شکست والیبال را جبران کرد

پس از شکست 3- صفر و سنگین تیم دایی به یاران شیث در والیبال ساحلی، کری‌خوانی‌ها آنقدر ادامه یافت تا این مسابقه هیجان‌انگیز این بار کامل‌تر و با نفرات بیشتری انجام شود. پنج‌شنبه شب دوباره تیم دایی و شیث رو در روی هم قرار گرفتند که در تیم دایی، رحمان احمدی، مولایی، شکوری، پروین و منصوری هم حضور داشتند اما شیث را محمود خوردبین، مازیار زارع، مجتبی شیری، سپهر حیدری و ... همراهی می‌کردند. این بازی مهیج این بار به گیم پنجم کشید تا در نهایت تیم دایی با نتیجه 3-2 برنده مصاف سنگین والیبال ساحلی پرسپولیسی‌ها باشد و شکست قبلی را جبران کند. تیم دایی البته در اردوی سرعین هم یاران شیث را شکست داده بود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/7/10 و ساعت 6:41 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266493
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو