ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ همه چیز از مهاجم کامرونی مورد نظر پرسپولیس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دید و بازدید، دوستی را استوار می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: چهارشنبه 103 فروردین 29

هیچ تیمی او را نخواست / بدون بازی ملی!

 «آنیست اینگا» در راه پرسپولیس... این خبری بود که چهارشنبه روی خروجی سایت باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و متعاقب آن خبرگزاری ها خبر پیوستن این مهاجم کامرونی به پرسپولیس را انعکاس دادند.


پرسپولیسی‌ها که به غیر از چند مورد، سابقه جالبی در مورد جذب بازیکن خارجی ندارند، پس از ماجرای «فلاویو بک جونیور» برزیلی، حالا به دنبال نمونه کامرونی او هستند. همانطور که در مورد بک جونیور نوشته بودیم، آن بازیکن برزیلی حدود سه فصل بدون تیم بود و در هیچ باشگاهی توپ نزده بود.

 


اینگا جایی در تیم ملی کامرون نداشته!
آنیست اینگا، مهاجم کامرونی و گزینه جدید پرسپولیس متولد 9 آگوست 1986 در شهر «دوآلا»ی کامرون است. این بازیکن 191 سانتی‌متری که سابقه حضور در لیگ‌های اروگوئه، تونس، مالزی، یونان، آلبانی، ویتنام و لیگ دسته اول ترکیه را دارد، از سال 2003 فوتبال حرفه‌ای را شروع کرد و در سال 2009 به باشگاه کوتون‌اسپور کامرون پیوست.

 

هر چند در مورد آنیست اینگا اعلام شده بود که او سابقه حضور در تیم ملی ب کامرون را دارد، ولی در سایت‌های مربوطه از جمله ویکی‌پدیا هیچ اطلاعاتی در این مورد وجود ندارد و هیچ مدرکی دال بر حضور آنیست اینگا در تیم ملی کامرون به چشم نمی‌خورد. در حالی که گفته شده بود اینگا یک مهاجم گلزن و تمام‌کننده است، هیچ آمار قابل توجهی در مورد او وجود ندارد.

 

به طور مثال اینگا در تیم مونته‌ویدئوی اروگوئه در 22 بازی هیچ گلی به ثمر نرسانده و یا در تونس در 22 بازی که به میدان رفته فقط سه گل به ثمر رسانده است. فصل رویایی اینگا در لیگ نه چندان مطرح ویتنام رقم خورد و او در 27 بازی 10 گل وارد دروازه حریفان کرد و از همان‌جا بود که توانست به لیگ دسته اول ترکیه (نه لیگ برتر!) راه پیدا کند. به هر حال تحقیق و بررسی در مورد عملکرد اینگا نشان می‌دهد که در مورد بیوگرافی و رزومه او اطلاعاتی نادرست و عجیب ارایه شده است.


یاوری، دست‌نشان و پورمهدی گزینه پرسپولیس را رد کرده‌اند
در مورد سوابق و عملکرد آنیست اینگا صحبت‌های دیگری نیز وجود دارد. این نخستین تجربه حضور این مهاجم در ایران نیست، چون اینگا دو سال پیش و در زمان سرمربیگری محمود یاوری در تیم راه‌آهن برای تست دادن در تمرینات این تیم حاضر شد. اینگا فقط دو، سه روز در تمرینات راه‌آهن حاضر شد و بالاخره یاوری او را رد کرد و مهاجم کامرونی به کشورش بازگشت.


اینگا که گویا مدت‌هاست روی فوتبال ایران زوم کرده، در زمانی که استیل‌آذین در لیگ دسته اول حضور داشت، قصد پیوستن به این تیم را داشت که البته در آن زمان نیز نادر دست‌نشان، سرمربی وقت استیل‌آذین او را نپذیرفت.


آنیست که مسلما پشتکار خوبی نیز دارد، در هفته‌های ابتدایی حضور ناصر پورمهدی در تیم ابومسلم قصد داشت در تمرینات این تیم حاضر شود. اینگا حتی وارد ایران هم شد، ولی وقتی ابومسلمی‌ها در مورد او اطلاعات بیشتری به دست آوردند، از همان فرودگاه امام او را دیپورت کردند!


ماجرای پیشنهاد و حضور اینگا در تیم استراسبورگ فرانسه نیز چیزی شبیه حضور این مهاجم کامرونی در تیم ملی ب کشورش است. در حالی که اعلام شده بود اینگا از تیم دسته سومی استراسبورگ فرانسه پیشنهاد دارد، این مهاجم کامرونی در یک فصل و نیم گذشته فقط یک بازی برای باشگاه کوتون‌اسپور انجام داده است.


جذب بازیکن، شرط جدید برای پس دادن پول اوسال!
پرسپولیسی‌ها که در جذب بازیکن خارجی معمولا عملکرد قابل توجهی نداشته‌اند، همین چند وقت پیش در مورد «هروه اوسال» نیز با مشکلات زیادی روبرو شدند.

 

اوسال در حالی به پرسپولیس پیوست که طبق گفته‌های باشگاه هپاتیت و طبق گزارش منابع غیررسمی مبتلا به ویروس ایدز بوده است!


در مورد پرونده اوساله نیز شنیدیم که مدیربرنامه‌های او اعلام کرده تنها در صورتی می‌تواند مبلغ دریافتی پرسپولیسی‌ها را پرداخت کند که این باشگاه بازیکن دیگری را از همین کانال جانشین اوسال کند! باشگاه پرسپولیس که در همان ابتدای کار مبلغ 40 هزار دلار به اوسال و مدیربرنامه‌های او پرداخته، هنوز برای پس گرفتن پولش مشکل دارد.

 

شنیده‌ها در مورد پرونده اوساله حکایت از آن دارد که مدیر برنامه‌های اوساله یکی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس و تیم ملی است که همراه یکی از دوستانش این کار را انجام داده است.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/7/10 و ساعت 6:41 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 22
مجموع بازدیدها: 266796
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو