ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ حکم کمیته انضباطی علیه شهرداری بازهم به نفع رقیبان پرسپولیس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
« گفتارها سپرده نزد نگهدار است » و « نهفته‏ها آشکار » ، و « هر نفس بدانچه کرده گرفتار » . و مردم ناقص عقل و بیمار ، جز آن را که خداست نگهدار . پرسنده‏شان مردم آزار و پاسخ دهنده‏شان به تکلف در گفتار . آن که رایى بهتر داند ، بود که خشنودى یا خشمى وى را بگرداند ، و آن که از همه استوارتر است از نیم نگاهى بیازارد یا کلمه‏اى وى را دگرگون دارد » . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بخشی از جریمه مربوط به تخلفات طرفداران و مسئولان باشگاه شهرداری تبریز را اعلام کرد.

 

مجتبی شریفی در خصوص جریمه شهرداری تبریز به دلیل تخلف طرفدارانش در بازی این تیم برابر پرسپولیس افزود: از این پس تیم فوتبال شهرداری تبریز در هر بازی می تواند از هزار تا هزار و پانصد طرفدار را در ورزشگاه داشته باشد و بیش از این تعداد به ورزشگاه راه داده نمی شوند.


وی با بیان اینکه برای این طرفداران باید کارت هواداری صادر شود تا بتوان حواشی احتمالی را کنترل کرد ، افزود: مدیر عامل این باشگاه اعلام کرد طرفدارانشان کم تعداد هستند و مسئولیت اتفاقات بازی برابر پرسپولیس را بر عهده نگرفت.

 

به همین دلیل ما ناچار شدیم به دلیل سابقه این مسائل در بازیهای شهرداری این تصمیم را بگیریم. رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پایان گفت : همچنین برای این تیم جریمه نقدی حد اکثری را از 30 تا 50 میلیون تومان در نظر خواهیم گرفت.

 

گفتنی است باشگاه پرسپولیس پس از اتفاقات مسابقه هفته اول برابر تراکتورسازی هم از کمیته انضباطی خواسته بود محرومیت تیم تراکتور از بازی خنگی در بازی برگشت برابر پرسپولیس اعمال شود که با این مساله موافقت نشد


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/7/11 و ساعت 9:15 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266503
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو