ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ خوردبین: با اختلاف 2 گل استقلال را شکست میدهیم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هر که خردش را در اختیار گرفت، حکیم است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با برنامه‌ای که داریم انشاءالله با دو گل اختلاف استقلال را در دربی 69 شکست می‌دهیم.

 

محمود خوردبین اظهار داشت: خوشبختانه در اردوی کیش تمرینات بسیار خوب و منظمی را دنبال کردیم و با آمادگی لازم به دیدار تیم سرسخت ملوان خواهیم رفت.


سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص دربی 69 که 23 مهر برگزار می‌شود گفت: من تقریبا در تمام دربی‌ها بودم و شاید یکی یا دو تا را نبودم، انشاءالله با اختلاف دو گل استقلال را شکست می‌دهیم تا هوادارانمان را شاد کنیم.

 

 
خوردبین در خصوص ماجرای بازیکنان پرسپولیس و ماندن بازیکنان در آسانسور در جزیره کیش گفت: تمرین بازیکنان دیر شده بود و همه از ترس اینکه جریمه نشوند سوار آسانسور شده بودند که متأسفانه آسانسور دیر پایین آمد. اتفاق خاصی نیفتاده بود و خوشبختانه مسئله حادی نیز نبود.



وی در ادامه در خصوص عدم نتیجه‌گیری تیم ملی ایران در دیدار برابر کویت عنوان کرد: به نظر من ارنج کادر فنی تیم ملی اشتباه بود مخصوصا در نیمه اول. باید از محمد نوری خیلی زودتر استفاده می‌شد چون وی در حال حاضر بهترین هافبک رو به جلوی فوتبال کشورمان است.


خردبین ادامه داد: از نوری به خاطر این تعریف نمی‌کنم که الان در پرسپولیس بازی می‌کند چون من همیشه عادلانه صحبت می‌کنم اما اشتباهات فردی ملی‌پوشان ثابت کرد نوری باید زودتر به میدان می‌آمد مخصوصا اشتباه فردی دروازه‌بان تیم ملی ما که بسیار نمایان بود.

خوردبین در خصوص بازی ایران و برزیل گفت: این بازی یک بازی تدارکاتی است. در این بازی 5 یا 6 گل بخوریم بالاخره باید قبول کنیم بازی با بزرگترین تیم جهان را انجام دادیم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/7/12 و ساعت 5:51 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 117
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266629
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو