ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کمیته انضباطی و عدالتی که بازهم زیر سوال رفت - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
از امام رضا علیه السلام پرسیده شد : آیا مردم می توانند پرسیدن از چیزی را که بدان نیاز دارند واگذارند؟ فرمود : نه . [یونس بن عبدالرحمان از برخی یارانش]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

 حاشیه رای باشگاه شهرداری تبریز

 یک جلسه محرومیت تعلیقی و 10 میلیون تومان جریمه نقدی، جزای 90 دقیقه فحاشی به حرمت های انسانی، پرتاب سنگ و بطری و شعارهای سیاسی!

 

رای نهایی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی به وجود آمده در مسابقه پرسپولیس و شهرداری تبریز در حالی اعلام شد که پیشتر پیش بینی می شد مهمترین مرجع رسیدگی به تخلفات در فوتبال نهایت مسالمت را با تبریزی ها خواهد داشت.

 

حوادثی که در مسابقه پرسپولیس و شهرداری رقم خورد حاصل ترس مردانی است که وظیفه ای جز تامین امنیت ورزشگاه ها و سالم سازی فضای فوتبال ایران ندارند.

 

چه آنکه اگر عزمی برای برخورد عادلانه و قاطعانه با عده ای از هواداران تبریزی که نه به بهانه فوتبال وارد ورزشگاه یادگار امام این شهر می شوند وجود داشت، حوادث بوجود آمده در لیگ نهم خود سند کافی برای سالم سازی فضای این ورزشگاه بود.

 

 

ورزشگاهی که در آن فوتبال بهانه سر دادن شعارهای سیاسی، قومیتی و جدایی طلبانه است و تنها وحدت ملی را نشانه گرفته. فحاشی و زیر سوال بردن کرامت انسانی افراد، که غالبا افرادی هستند که سال ها با پیراهن تیم ملی برای شادی همین مردم افتخار آفریدند و همچنین خسارت به بیت المال بخشی از فرهنگ آن است اما مسئولان انضباطی فدراسیون فوتبال از برخورد قاطعانه با تمام این هنجار شکنی ها عاجزند.

 

در حقیقت تصورم بر این است مجتبی شریفی و هم قطارانش یا از سیبل شدن در ورزشگاه تبریز و تحمل بخشی از ناسزاهایی که مرد اخلاق فوتبال ایران و آقای گل فوتبال جهان شنیدند در هراسند و یا دستی بالاتر از اینهاست که از شرایط موجود نفع می برد.

 

بی شک رای اخیر کمیته انضباطی مبنی بر یک جلسه محرومیت تعلیقی (!) و جریمه نقدی 10 میلیون تومانی ساده انگارانه ترین توهینی است که به شعور میلیون ها ایرانی در سراسر این خاک صورت می گیرد. درست در زمانی که نایب رئیس فدراسیون فوتبال خلیج فارس را جاودانه می داند و مدعیست اجازه حاشیه سازی را به اماراتی ها نخواهد داد، در مرزهای ایران و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به تمدن کهن ایرانی و نژاد آریایی توهین می شود.

 

نگارنده با کمال تاسف از حوادث تلخ تر آینده که بنیان اخلاق مداری در فوتبال ایران را نابود می کند در بیم است و مسئولان کمیته انضباطی با صدور رای های مذبوحانه به این حواشی دامن می زنند.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/7/14 و ساعت 2:19 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267483
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو