ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ گزارش تمرین امروز : غلامرضا رضایی و نوروزی پا به توپ شدند - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و بر پلیدیى که در پارگین بود گذشت و فرمود : ] این چیزى است که بخیلان در آن بخل مى‏ورزیدند . [ و در روایت دیگرى است که فرمود : ] این چیزى است که دیروز بر سر آن همچشمى مى‏کردید . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

تمرینات پرسپولیسی‌ها عصر امروز (پنجشنبه) در حالی انجام شد که غلامرضا رضایی و هادی نوروزی نیز از امروز پا به توپ شدند و پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کردند.

 

تمرینات امروز سرخپوشان از ساعت 16:10 شروع شد و این در حالی بود که تعداد زیادی از بازیکنان، 40 دقیقه زودتر و از ساعت 15:30 وارد مجموعه شرکت واحد شدند. در این میان و تا شروع تمرینات، بازار مسابقه دادن‌های دو نفره و کری‌خوانی‌های دوستانه، میان بازیکنان داغ بود. از میان این بازیکنان می‌توان به سپهر حیدری و حلافی اشاره کرد که مسابقه هد زنی گذاشته بودند. در جایی دیگر از محل تمرین نیز فشنگچی و مهدی شیری بر سر روپایی زدن کری می‌خواندند و مدت زیادی را به روپایی زدن مشغول بودند.

 

دیگر بازیکنان نیز پس از تعویض لباس‌هایشان در گوشه‌ای از زمین نشسته بودند و با هم گپ می‌زدند. بازی ایران و برزیل و حضور کریم باقری در این بازی و خداحافظی او از بازی‌های ملی از جمله موضوع گپ و گفت و گوهایی بود که در میان سرخپوشان وجود داشت.

 

- مولایی زودتر از دیگر اعضای کادر فنی خود را به مجموعه شرکت واحد رسانده بود و تا ورود مربیان پرسپولیس به محل تمرین، موانع تمرین را در زمین چمن مستقر کرد.

 

- ساعت 16:05 کادر فنی پرسپولیس وارد زمین تمرین شدند.

 

- علی دایی پیش از آغاز تمرینات، دقایقی را برای بازیکنان صحبت کرد.

 

- حمیدرضا علی عسکر آخرین بازیکنی بود که خود را به محل تمرینات رساند.

 

- دایی دقایقی را نیز با محمد پروین به صورت خصوصی صحبت کرد.

 

- تمرینات از ساعت 16:10 دقیقه با گرم کردن زیر نظر مولایی کلید خورد.

 

- در حالی که بازیکنان در حال کرم کردن بودند، سرمربی پرسپولیس در گوشه‌ای از زمین، جلسه کوتاهی را با کادر پزشکی تیم داشت.

 

- کریم باقری، محمد نوری و علیرضا حقیقی سه بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی در امارات و جلال اکبری، غایبان تمرین امروز بودند.

 

- یحیوی به طور جداگانه با دروازبان‌ها تمرین می‌کرد.

 

- حسین عبدی پابه پای بازیکنان می‌دوید و در تمرینات شرکت داشت.

 

- بازیکنان تا ساعت 16:15 دویدند و پس از آن به انجام حرکات کششی پرداختند.

 

- پس از آن نوبت تمرینات سرعتی بود. بازیکنان 10 دقیقه به انجام حرکات سرعتی پرداختند.

 

- غلامرضا رضایی و هادی نوروزی از امروز پا به توپ شدند و پا به پای دیگر بازیکنان در تمرینات شرکت کردند.

 

- در ادامه تمرینات امروز، بازیکنان به دو گروه نارنجی و سفید تقسیم شدند و به تمرینی ویژه پرداختند. این تمرین بدون حضور مدافع و تنها در قالب گروه‌هایی متشکل از هافبک و مهاجم انجام شد.

 

- در این لحظات مجتبی زارع، حلافی و تجری در گوشه‌ای دیگر از زمین با یکدیگر تمرین می‌کردند.

 

- در تمرینات امروز، عالی پور، آنالیزور تیم به تشریح تمرینات برای بازیکنان می‌پرداخت.

 

- شنا، جریمه‌ای بود که برای بازیکنان در تمرینات در نظر گرفته شده بود و هر کدام از آنها که با نظر کادر فنی جریمه می‌شدند باید تعداد مشخصی شنا می‌رفتند.

 

- دایی با شیث و مولایی بر سر ضربه زدن به تیرک دروازه، با هم مسابقه گذاشته بودند.

 

- بخشی از تمرینات نیز به فوتبال تحت فشار در یک نیمه زمین اختصاص داشت. این تمرین در جریان بازی فوتبال بین دو تیم زرد و سفید و در دو نیمه 15 دقیقه‌ای انجام شد. نوروزی و غلامرضا رضایی تنها یک نیمه بازی کردند و در نیمه دوم جای خود را به حلافی و تجری دادند.

 

- بازی فوتبال در زمین کوچک تا ساعت 17:50 ادامه داشت و پس از آن بازیکنان به سرد کردن بدن‌های خود زیر نظر بدنساز تیم پرداختند.

 

- در لحظاتی که بازیکنان در حال سرد کردن بدن‌های خود بودند، علی دایی تمرینات ویژه‌ای را برای زدن ضربات کاشته با تعدادی از بازیکنان انجام می‌داد. مهدی شیری، فشنگچی، بادامکی و پروین بازیکنانی بودند که در این تمرینات حضور داشتند.

 

- فورواردهای پرسپولیس نیز تمریناتی ویژه را زیر نظر حسین عبدی پشت سر می‌گذاشتند.

 

حاشیه‌های تمرین:

- سپهر حیدری پیش از ترک مجموعه شرکت واحد، در گوشه‌ای از مجموعه به انجام فریضه نماز مغرب پرداخت.

 

- حدود 60 تماشاگر، شاهد تمرینات امروز سرخپوشان بودند.

 

- در جریان تمرینات، زرینه، پزشک و محلوجی، ماساژور تیم، در گوشه‌ای از زمین، به یکدیگر پنالتی می‌زدند.

 

- در زمانی که تمرینات در زمین ادامه داشت یحیوی برای کنترل ضربات پنالتی و کاشته علی دایی درون دروازه ایستاد. پنالتی زدن‌های دایی و واکنش‌های یحیوی مورد توجه تماشاگران حاضر در تمرینات قرار گرفته بود.

 

- بازار کری خوانی و شوخی در تمرینات امروز حسابی داغ بود. به طوری که در پایان تمرینات محمد پروین و علی دایی نیز بر سر ضربه کاشته زدن کری می‌خواندند و دقایقی را نیز به زدن ضربه کاشته پرداختند.

 

- یکی از هواداران با ویلچر برای تماشای تمرینات به زمین شرکت واحد آمده بود. بازیکنان پرسپولیس در فرصتی مناسب به سمت او رفتند و لحظاتی را با این هوادار گپ زدند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/7/15 و ساعت 7:12 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 94
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267349
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو