ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ عبدى: با تمام قوا در مقابل ملوان بازى مى کنیم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سینه خردمند صندوق راز اوست و گشاده‏رویى دام دوستى و بردبارى گور زشتیهاست . [ یا که فرمود : ] آشتى کردن ، نهان جاى زشتیهاست و آن که از خود خشنود بود ناخشنودان او بسیار شود . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

مربى تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در تعطیلات برنامه مناسبى داشتیم اما به هر حال پس از بیست روز وقفه انجام بازى نخست دشوار است.

 

حسین عبدى درباره برنامه هاى پرسپولیس در تعطیلات لیگ و بازى مقابل ملوان اظهار کرد: سعى کردیم در این تعطیلات برنامه درستى را براى تیم در نظر بگیریم.

 

مى دانید که وقتى چنین تعطیلاتى در برنامه به وجود مى آید باید جورى برنامه ریزى کرد که حداقل مشکل در تیم ایجاد شود چرا که بازیکنان از شرایط بازى خارج مى شوند و باید بدون بازى در تمرینات آنها را آماده نگه داشت. بنابراین ما پس از ? ، ?روز تعطیلى مجدد تمرینات مان را آغاز کردیم.

 

پس از تمرین در تهران و حضور در اردوى کیش، یک هفته است که در تهران تمرین مى کنیم و امیدواریم تعطیلات تاثیرى بر آمادگى بازیکنان نداشته باشد.

 

وى در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت نیازى به بدنسازى داشتید، گفت: وقتى تعطیلات بیش از ? روز باشد، بازیکنان در بعضى بخش ها افت مى کنند. مثلادر بخش  هایى که اکتسابى است، مانند مسائل استقامتى و چابکى افتى ایجاد مى شود که ما سعى کردیم با توجه به این موارد تمرینات را برنامه ریزى کنیم.

 

وى در پایان درباره بازى با ملوان گفت: مطمئنا براى شکست به مصاف ملوان مى رویم. با تمام قوا این بازى را انجام مى دهیم اما جذابیت فوتبال به این است که نتایج غیر قابل پیش بینى است. با این حال امیدوارم با حمایت هواداران مقابل ملوان پیروز شویم.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/7/18 و ساعت 11:33 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267036
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو