ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کامبیز دیرباز: کریم از پارک ارم به استقلال گل می زنه - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بپرهیزید از صولت جوانمرد چون گرسنه شود و از ناکس چون سیر گردد . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

دقیقا از لحظه ای که سوت پایان بازی پرسپولیس و ملوان زده شد من پیراهن پرسپولیس که باشگاه چندی قبل به من هدیه داده بود را به تن کردم و تا پایان دربی آن را از تن خارج نمی کنم.

 

کامبیز دیرباز بعد از بیان این مطلب افزود: «فقط و فقط به عشق اینکه دومین برد پیاپی خود را مقابل استقلال با همین پیراهن جشن بگیرم. پیش بینی من برای این بازی نتیجه دو بر صفر است»

 

این بازیگر سینما می گوید: «البته خیلی ها با سمپاشی می خواهند روحیه پرسپولیسی ها را تخریب کنند اما مطمئن باشید تیمی که در این میدان از حریفش بهتر خواهد بود، پرسپولیس است.»

 

دیرباز می افزاید: «برخی ها می گویند اوضاع پرسپولیس مثل استقلال خوب نیست اما من فکر می کنم هر وقت در این بازی ها تیمی ضعیف تر بوده بهتر نتیجه گرفته است. دوست داشتم در پیروزی تیم محبوبم سهیم باشم و از ورزشگاه آزادی بازی را تماشا کنم اما متاسفانه به دلیل مشغله کاری نمی توانم و از تلویزیون بازی را تماشا می کنم»

 

دیرباز در پایان گفت: «البته فکر می کنم بد نباشد بروم پارک ارم و از آنجا بازی را تماشا کنم چون شنیدم آقا کریم می خواهد دوباره از آنجا به استقلال گل بزند!»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/7/22 و ساعت 5:1 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267021
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو