ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ علی دایی :مثل آب خوردن گل صحیح ما را مردود اعلام کردند - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنکه در دین خدا تفقّه کند، خداوند همّ وغمش را کفایت می کند و از جایی که به فکرش نمی رسد روزیش دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از شکست تیمش برابر استقلال بسیار ناراحت و عصبانی بود با انتقاد از داور این بازی در مردود اعلام کردن گل پرسپولیس گفت: متاسفانه به راحتی آب خوردن گل صحیح ما را آفساید اعلام کردند.

 

علی دایی پس از شکست یک بر صفر عصر امروز تیمش برابر استقلال ضمن بیان این مطلب گفت: همه دیدند که متاسفانه داور دوباره با اشتباهاتش سر پرسپولیس را برید و گل صحیح ما را آفساید اعلام کردند. من نمی دانم این چه داوری است که زحمات بازیکنان ما را به این راحتی از بین می برد


وی ادامه داد: گل سالم ما در شرایطی پذیرفته نشد که ما می توانستیم پس از این گل بازهم دروازه استقلال را بازکنیم و نتیجه این دیدار را از ان خود کنیم. حالا داور بیاید و بگوید اشتباه کردم چه مشکلی را از ما حل می کند. اشتباه داور باعث شد من و بازیکنانم شرمنده هواداران باشیم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد روند بازی گفت: ما در نیمه اول فوتبال خوبی را ارائه دادیم اما موقعیت های استقلال بیشتر بود. با این حال در نیمه دوم پرسپولیس تیم برتر میدان بود و بارها تا رسیدن به گل پیش رفت اما بازیکنانم نتوانستند از این موقعیت ها استفاده کنند.


علی دایی در ادامه انتقاداتش از مردود اعلام شدن گل پرسپولیس گفت: یکی به من بگوید چرا و به چه دلیل داور این گل را مردود اعلام کرد بنده از فوتبال کنار می روم. نمی دانم تیم ما تا چه زمانی باید چوب اشتباهات داوری را بخورد. در بازی با ملوان قبول دارم که بد بودیم و شکست خوردیم اما نمی توانم بپذیرم که در این بازی هم مستحق باخت بودیم.


وی ادامه داد: پرسپولیس در طول این بازی تیم برتر میدان بود و باید به پیروزی می رسید اما متاسفانه یک تصمیم اشتباهات تمام زحمات و تمرینات ما را برباد داد و اجازه رسیدن به پیروزی را به ما نداد. در بازی قبلی آقای افشاریان سر تیم ما را برید و این بار آقای مرادی!


دایی افزود: در این شرایط دیگر کاری از دست من برنمی آید و نمی دانم باید چه بگویم. فقط شرمنده هواداران پررسپولیس شدم که در این بازی برای ما سنگ تمام گذاشتند.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: استقلالی ها در این دیدار موقعیت های زیادی نداشتند اما یک اشتباه داور این فرصت را به آنها داد که به پیروزی برسند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/7/23 و ساعت 6:18 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 184
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267439
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو