ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ حواشی مسابقه پرسپولیس و ذوب آهن - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تفکرت برایت بینش می آورد و مایه عبرت گرفتن تو می گردد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

پرسپولیسی ها برابر تیم قدرتمند ذوب آهن دو بر صفر پیروز شدند و یک پنالتی را هم از دست دادند . حواشی این مسابقه تقریبا یک طرفه را مرور میکنیم :

 

* حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس ، اصغر دلیلی، مدیرعامل ذوب‌آهن ؛ امیر مهریزی، مدیرعامل استیل‌آذین و افشین قطبی و و دستیارانش علیرضا منصوریان و پیت بیوتر در تیم ملی فوتبال کشورمان از جایگاه ویژه این مسابقه را تماشا می‌کردند.

 

* در ابتدا از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام شده بود، دیدار پرسپولیس - ذوب آهن از ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد اما بدون اطلاع قبلی زمان آغاز این بازی تغییر کرد و 15 دقیقه زودتر از زمان اعلام شده قبلی شروع شد.

به همین خاطر تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس در زمان ورود به ورزشگاه غافلگیر شدند، چرا که سوت آغاز بازی به صدا در آمده بود و آنها تماشای دقایق ابتدایی بازی را از دست داده بودند.

 


* در زمان ورود به ورزشگاه آزادی آنچه مورد توجه قرار می گرفت تجمع بیش از اندازه هواداران پرسپولیس مقابل درب ورودی بود.  تعداد کم نیروهای انتظامی برای تفتیش بدنی هواداران باعث شده بود تا مقابل درب ورودی تجمع به وجود آید.


* تعدادی از هواداران تیم ذوب آهن که تعدادشان به بیش از 500 نفر می رسد با حضور در جایگاه مخصوص هواداران استقلال به حمایت از تیم خود می پرداختند.


* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز بازی و در حین مسابقه بارها و بارها به تشویق علی دایی می پرداختند.


* در دقایق ابتدایی مسابقه علیرضا حقیقی در زمان به گردش درآوردن توپ روی به بازی تاخیری آورد که این حرکت او با اعتراض شدید دایی روبه‌رو شد.


* پیش از آغاز مسابقه علی دایی و دیگر مربیان تیم فوتبال پرسپولیس برای منصور ابراهیم زاده دسته گل بردند. از سوی دیگر کلیه بازیکنان ذوب آهن سمت نیمکت پرسپولیس رفتند از علی دایی برای حضور در میدان رخصت گرفتند. رضا نورمحمدی، حسین بادامکی و سپهر حیدری نیز از جمع بازیکنان پرسپولیس برای رخصت حضور در میدان سمت نیمکت ذوب آهن رفتند.


* پس از آنکه هادی نوروزی در دقیقه 17 دروازه ذوب آهن را گشود تمامی بازیکنان پرسپولیس سمت نیمکت این تیم رفته و شادی خود را با علی دایی تقسیم کردند. در این بین هواداران پرسپولیس یکصدا علی دایی را تشویق می کردند.


* سه دقیقه پس از ثبت گل هادی نوروزی بازیکنان تیم پرسپولیس طی یک ضد حمله توسط غلامرضا رضایی آهنگ دروازه ذوب آهن را کردند اما سوت سعید مظفری زاده که به نشانه اعلام خطا به صدا درآمد آنها را متوقف کرد. این موضوع با اعتراض شدید علی دایی و هواداران پرسپولیس مواجه شد. آنها معتقد بودند داور با یک سوت بی موقع مانع از حمله زهردار آنها شده است.


* قطبی در زمان ورود به ورزشگاه با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد.


* اتفاقاتی در دقایق پایانی رقم خورد که اعتراض مربیان، بازیکنان ذوب آهن را به دنبال داشت. اوج این انتقادها در دقایق پایانی نیمه اول بود، زمانی که تیم پرسپولیس در شرایطی ایده آل تا آستانه گلزنی پیش رفت آنهم در شرایطی که بازیکنان ذوب آهن اعتقاد داشتند، مهاجم پرسپولیس برای ارسال پاس از دست خود استفاده کرده است، اما تصاویر آهسته نشان داد داور به درستی ادامه مسابقه داده است.


* در بین دو نیمه نزاعی کلامی بین هواداران پرسپولیس و ذوب آن شکل گرفته بود.

 

حضور مهریزی در حالی که پرسپولیس هفته آینده با استیل‌آذین بازی دارد، جالب توجه است.

*مجله لیگ برتر قبل از آغاز بازی بین هواداران پخش شد.

 

*نورمحمدی، بادامکی و سپهر حیدری برای کادرفنی ذوب‌آهن و تمام بازیکنان ذوب‌آهن برای علی دایی دسته گل بردند.

*برخورد گرم علیرضا حقیقی و شهاب گردان دروازه‌بانان 2 تیم قبل از آغاز بازی جالب توجه بود.

*کاشانی 5 دقیقه قبل از ورود پرسپولیسی‌ها به زمین بازی در رختکن حاضر شد و برای بازیکنان صحبت کرد.

 

*هواداران پرسپولیس هنگامی که خلعتبری صاحب توپ می شود او را هو کرده و علیه وی شعار سر می‌دهند.

 

* فرشید طالبی، مدافع ذوب‌آهن پس از اینکه علی احمدی، هم‌تیمی‌اش اخراج شد، زمین بازی را به نشانه اعتراض ترک کرد که کادر فنی مانع از این حرکت وی شده و او را به میدان بازگرداند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/8/3 و ساعت 7:52 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267339
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو