ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی : به صندلی پرسپولیس نچسبیده ام/تکمیلی - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آن که چیزى را جوید ، بدان یا به برخى از آن رسد . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

سرمربی پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس با تیم ملی متفاوت است و هر زمان لازم باشد، خودم تیم را ترک می‌کنم.


علی دایی پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در نشست مطبوعاتی پس از بازی اظهار داشت: روز خوبی داشتیم و در تمام خطوط زمین خوب بودیم. اشتباه خاصی نداشتیم و از لحاظ تاکتیکی عملکرد مطلوبی را ارائه کردیم.


وی با اشاره به اینکه تیم بزرگی را شکست دادیم و با این امر نشان دادیم که از پتانسیل بالایی برخوردار هستیم افزود: بازیکنان با تمام وجود کار کردند و هر دو نیمه بازی دست پرسپولیس بود. به غیر از یک فرصتی که طالبی از دست داد، ذوب آهن موقعیت دیگری نداشت، بر عکس تیم ما موقعیت‌های زیادی را داشت و چند فرصت مسلم را از دست دادیم. خدا را شکر به گل رسیدیم و در این هفته خوب کار کردیم.

 

 

دایی خاطرنشان ساخت: بازیکنان با انگیزه بودند و تمرکز بالایی داشتند، البته مساوی و باخت هفته‌های قبل را گردن بازیکنانم نمی‌اندازم اما آنها امروز با عملکرد فوق العاده‌شان چیز دیگری بودند.

 


سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: با دو گلی که زدیم در مجموع نشان دادیم که از لحاظ تاکتیکی بهتر شده‌ایم. البته بازی با نفت محمود آباد هم به ما کمک کرد تا امروز تمام توان خود را در میدان پیدا کنیم.


وی در مورد تیم ذوب آهن گفت: به این تیم تبریک می‌گویم که به فینال قهرمان آسیا راه پیدا کرده است. ذوب آهن تیم بزرگی است و ما امروز مقابل بزرگ‌ترین تیم ایران بازی کردیم. تیمی که در عربستان و اصفهان الهلال را ببرد بزرگ است و جا دارد باز هم صعود این تیم را تبریک بگویم.

دایی در ادامه نشست مطبوعاتی‌اش با اشاره به اینکه در مورد اتفاقات 5 هفته اخیر با بازیکنان صحبت کرده‌ام افزود: از آنها اجازه نفوذ در دقایق پایانی را گرفتم، البته شما بازی با نفت محمود آباد و گل دقایق پایانی این تیم را دیدید. ما بازی جوانمردانه انجام دادیم اما توپ درون دروازه پرسپولیس رفت. با این حال خوشحالم که طلسم را شکستیم و هیچ کاری به گل خوردن در دقایق پایانی نداشتیم چرا که هجمه زیادی در هفته‌های اخیر به ما در این مورد می‌شد. باید همین روند را حفظ کنیم اما مهم این بود که بازی شش امتیازی را از ذوب آهن بردیم.


دایی در مورد دعوت غلامرضا رضایی به تیم امید گفت: به غلام پیروانی احترام می‌گذارم اما رضایی در بدترین زمان به تیم امید دعوت شد. تیم ما 7 مهاجم ندارد که بخواهیم رضایی را هم از دست بدهیم. باید با تمام وجود بازی کنیم اما بدانید پیروانی بزرگ من است و هر کاری از دستم بر بیاید برایش انجام می‌دهم.


وی ادامه داد: رضایی را در اختیارش می‌گذارم به شرطی که 2 روز قبل از بازی با استیل آذین این مهاجم را به ما تحویل دهند تا در این بازی از او استفاده کنیم. چون اگر رضایی و علی عسگر نباشند 30 درصد تیم ما نیست و ما ضربه می‌خوریم. اگر این اتفاق نمی‌افتد بهتر است فدارسیون بازی ما را لغو کند.


دایی اظهار داشت: نمی‌توانم شرمنده هوادارانم باشم و باید جواب آنها را بدهم از سوی دیگر اگر تیمی ضرر کند باید جواب مسئولان را هم بدهم.


سرمربی پرسپولیس در مورد حرکت ابراهیم زاده و اعتراض به داور گفت: ابراهیم زاده مربی بزرگ و با شخصیتی است و این حرف‌ها را در موردش نزنید. شاید او استرس داشته و این این کارها را انجام داده است.


دایی تاکید کرد: ما در این بازی انگیزه زیادی داشتیم چون با فینالیست لیگ قهرمان آسیا بازی کردیم. از هواداران تیمم هم تشکر می‌کنم که 5 بازی صبوری به خرج داده و نتیجه آن را امروز با فوتبالی زیبا گرفتند.
وی در مورد مطرح شدن نام چند مربی برای هدایت پرسپولیس افزود: فشار خاصی روی من نبود. در این مدت تعامل من و باشگاه مناسب بود و شرایط همدیگر را می‌دانیم و اسامی که می‌گویید را ندیده‌ام چون اصولا روزنامه نمی‌خوانم. اسم استیلی و دیگران را امروز از شما می‌شنوم. اما مصاحبه‌ای مهم است که جلوی دوربین های تلویزیونی مطرح شود.


وی یادآور شد: 9 ماه از فوتبال دور بودم و به خاطر عشق و علاقه‌ام به پرسپولیس آمده‌ام و هر وقت هم بخواهند می‌روم چرا که شرایط با تیم ملی فرق دارد و مطمئن باشید روزی که لازم باشد خودم این تیم را ترک می‌کنم.


سرمربی پرسپولیس ادامه داد: تیمی که 5 هفته بازی‌اش را نبرده باشد فشار روانی بالایی را تحمل می‌کند اما بدانید که صندلی پرسپولیس را از خانه‌ام نیاورده‌ام که به آن بچسبم. یک روز آمده‌ام و یک روز هم می‌روم. تا روزی که هستم مردانه کار می‌کنم و چیزی را جا نمی‌گذارم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/8/3 و ساعت 7:52 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267296
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو