ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی: آرامش رمز پیروزیهای اخیر پرسپولیس است - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و فرمود : ] رشک بردن دوست از خالص نبودن دوستى اوست . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: آرامش حاکم بر تیم باعث موفقیت ما در هفته‌های اخیر لیگ برتر باشگاه‌های کشور شده است.

 

علی دایی روز سه شنبه پس از تمرین تیم پرسپولیس در گفت وگویی  خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط تیم پرسپولیس پس از پیروزی در دو بازی اخیر که در برابر تیم‌های مطرح به دست آمد، بسیار مطلوب شده است.

 

وی افزود: ما احتیاج به آرامش داشتیم که در حال حاضر به آن رسیده‌ایم و همین امر سبب شد تا ذوب آهن و استیل آذین را با شکست روبرو کنیم.

دایی تصریح کرد: متاسفانه تا چندی پیش بدشانسی به سراغ ما آمده بود و به طور مداوم با گل‌های دقایق پایانی امتیازات زیادی را از دست دادیم،

 

 

 

اما با تلاش بازیکنان، کادر فنی و مسوولان باشگاه این مشکل پشت سر گذاشته شد.

 

وی اظهار داشت: با نتایج خوبی که در چند هفته اخیر کسب کرده‌ایم دوباره به جمع صدرنشینان بازگشتیم که باید این شرایط را در هفته‌های آینده نیز حفط کنیم.

 

دایی در خصوص تمرین صبح امروز پرسپولیس گفت: متاسفانه شرایط نامطلوب آب و هوایی اجازه نداد که تمرینات خوبی داشته باشیم و امیدوارم این مساله در روند تیم ما تاثیر گذار نباشد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت شیث رضایی خاطرنشان کرد: تصمیم من مشخص است و آنرا بزودی و به صورت رسمی به اطلاع مسوولان باشگاه می رسانم.

 

شیث رضایی کاپیتان و مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با استقلال تهران به دلایل فنی و انضباطی از سوی علی دایی اخراج شد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/8/11 و ساعت 5:35 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 72
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267327
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو