ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کاشانی : قرارداد کریم باقری یک سال دیگر تمدید می شود - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
انسان مسلمان هدیه ای برتر از سخنی حکیمانه که خداوند بدان، هدایتش را افزون کند یا از نابودیش برهاند به برادرش نداده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

سرپرست باشگاه پرسپولیس پس ازپیروز مقابل نفت تهران گفت: قرارداد کریم باقری با شرایط خوبی که در حال حاضر دارد یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

 

حبیب کاشانی در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران با ابراز خوشحالی از پیروزی سرخپوشان عنوان کرد: دایی امروز کار بزرگی انجام داد و با وجود این که سه بازیکن اصلی‌اش را در اختیار نداشت، با استفاده از جوانانی مانند سامان آقازمانی، نفت تهران را شکست داد. گل هایی هم که به ثمر رسید، به زیبایی بازی افزود.

 

کاشانی در ادامه گفت: زمانی که می خواستیم برای تیم مربی انتخاب کنیم، با مطالعه آقای دایی را انتخاب کردیم و تصمیم داریم از دایی حمایت کنیم. نه دایی بلکه هر مربی دیگری هم بود همین کار را انجام می دادیم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره‌ی تصمیم باقری برای ادامه‌ی بازی در پرسپولیس گفت: ما وظیفه داریم هر زمانی که آقای باقری خواست خداحافظی کند، برای خداحافظی او یک بازی بزرگ برگزار کنیم. اما فعلا با نمایش خوبی که باقری دارد، فکر می کنم قراردادش یک سال دیگر هم تمدید شود.

 

کاشانی در پایان هدف پرسپولیس را صدرنشینی دانست و گفت: برای ما فرقی نمی کند که چه تیمی در صدر قرار دارد، ما کار خودمان را انجام می دهیم و می خواهیم صدرنشین شویم. در نیم فصل دوم که حاشیه‌های تیم کمتر شود به صدر جدول خواهیم رفت.

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(16793, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/8/14 و ساعت 9:1 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 53
مجموع بازدیدها: 266912
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو