ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ عماد رضا یکشنبه می آید؛ دوشنبه با پرسپولیس ثبت می کند - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کسى را که چهار چیز دادند از چهار چیز محروم نباشد : آن را که دعا دادند از پذیرفته‏شدن محروم نماند ، و آن را که توبه روزى کردند ، از قبول گردیدن ، و آن را که آمرزش خواستن نصیب شد ، از بخشوده گردیدن ، و آن را که سپاس عطا شد از فزوده گشتن . و گواه این جمله کتاب خداست که در باره دعاست « مرا بخوانید تا بپذیرم . » و در آمرزش خواستن گفته است : « آن که کارى زشت کند یا بر خود ستم کند سپس از خدا آمرزش خواهد ، خدا را بخشنده و مهربان مى‏یابد . » و در باره سپاس گفته است : « اگر سپاس گفتید براى شما مى‏افزاییم . » و در توبت گفته است : « بازگشت به خدا براى کسانى است که از نادانى کار زشت مى‏کنند ، سپس زود باز مى‏گردند ، خدا بر اینان مى‏بخشاید و خدا دانا و حکیم است . » [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

عمادرضا مهاجم گلزن عراقی که در حال حاضر در اردوی تیم ملی عراق در دوبی به سر می برد، یکشنبه شب به تهران می آید تا روز دوشنبه قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت کند.

 

قرار است از سوی باشگاه پرسپولیس مبلغی به حساب عماد رضا واریز شود تا باشگاه الزمالک رضایتنامه او را از طریق ایمیل برای باشگاه  پرسپولیس ارسال کنند تا این بازیکن بتواند قرارداد خود را ثبت کند. عمادرضا قرار است پس از عقد قرارداد، برای بازی های جام خلیج فارس عازم کشور یمن شود.

 

لازم به توضیح است که طبق قوانین و مقررات نقل و انتقالات بازیکنان، عماد رضا در صورت عقد قرارداد می تواند پس از گذشت 21 روز از تاریخ آن، برای پرسپولیس به میدان برود.

 

 

بدین ترتیب احتمالا عماد رضا از نیم فصل دوم برای پرسپولیس بازی خواهد کرد، چرا که بعد از مسابقات جام خلیج فارس این بازیکن باید با تیم ملی عراق در جام ملتهای آسیا حضور یابد و در مدت زمان برگزاری جام ملتها لیگ برتر نیز تعطیل خواهد بود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/8/22 و ساعت 8:54 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 53
مجموع بازدیدها: 266923
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو