ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ ITC سکوبرت در آخرین مراحل ادارى / قول پرسپولیس به باقری ها - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جانها، طبیعت های بدی دارند و حکمت است که از آنها باز می دارد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

قرار است ITC مدافع  جدید مالیایی زودتر از موعد به دست پرسپولیسی ها برسد.

 

کشور متبوع سکوبرت مدافع مالیایى پرسپولیس قول مساعد داده تا در اولین فرصت ITC این بازیکن را به ایران ارسال کند تا این مدافع تازه پرسپولیسى شده در اولین فرصتى که کادر فنى سرخ ها صلاح دید، بتواند در ترکیب پرسپولیس استفاده کند.

 

طبق هماهنگى هاى انجام شده اعلام شده بود ITC سکوبرت تا دوشنبه هفته آینده به دست پرسپولیسى ها مى رسد ولى قول دوباره اى که به پرسپولیسى ها رسیده آنها را امیدوار کرده تا زودتر هم بتوانند مجوز بازى او را دریافت کنند.

 

 

 

نبى الله باقریها دو روز پیش به باشگاه پرسپولیس رفت تا در مورد پاداش قهرمانى فصل گذشته اش با مسئولان باشگاه به گفتگو بنشیند. با وجود اینکه بیش از یک ماه از پرداخت این پاداش به پرسپولیسى ها مى گذرد، نفرات جدا شده از فصل قبل هنوز پاداش خود را دریافت نکرده اند و مراجعه دو سه روز پیش باقریها به باشگاه پرسپولیس در این خصوص بود.

 

در نشست مدافع فعلى مس با پرسپولیسى ها که در غیاب حبیب کاشانى برگزار شد، مسئولان باشگاه به مدافع سابق خود قول دادند به زودى پاداش قهرمانى او را پرداخت کنند. البته هنوز رقم دقیق این پاداش به باقریها اعلام نشده و معلوم نیست او به اندازه نفرات اصلى پاداش مى گیرد یا رقم دیگرى براى او در نظر گرفته شده است.

 

قول ویژه پرسپولیس به باقریها


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/8/25 و ساعت 5:17 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 70
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266511
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو