ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ سعید حلافی: دایی به من گفت که گل میزنم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و فرمود : ] کسى که ارج خود نشناخت جان خود را باخت . [نهج البلاغه]
 
امروز: سه شنبه 103 فروردین 28

سعید حلافی مهاجم جنوبی تیم فوتبال پرسپولیس با به ثمر رساندن یک گل حساس در بازی تیمش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که باعث صعود این تیم به مرحله بعد این رقابت‌ها شد شایستگی‌های خود را نشان داد.

 

حلافی درباره احساس خود پس از به ثمر رساندن گل برتری تیمش گفت: "خیلی خوشحال بودم چون آقای دایی گفته بود که در این بازی گل خواهم زد و من هم توانسته بودم این کار را انجام دهم به همین دلیل بعد از گل به سمت او رفتم و شادی خود را با او تقسیم کردم. من به پیراهن پرسپولیس تعصب دارم و به همین دلیل هم بعد از گل پیراهنم را درآوردم روی زمین گذاشتم و بوسیدم. که کارت زرد هم گرفتم."

 

مهاجم پرسپولیس گل خود را از روی شانس نمی‌داند:

 

 

"بعد از مصدومیت هادی نوروزی و در هنگام تعویض، آقای عبدی نقطه ضعف دفاع حریف را به من گفتند. هرچند جو ورزشگاه بسیار سنگین بود اما به مرور به آن عادت کردم و گلی هم که زدیم نتیجه تمرینات فراوان روی اینگونه حرکات بود. من در تمرینات هم روی این ارسال‌ها خوب گل می‌زدم."

 

حلافی در مورد حضور یا عدم حضور خود در ترکیب پرسپولیس در بازی‌های آینده این تیم نیز گفت: "بازی کردن یا نکردن من بستگی به نظر مربیان دارد. امیدوارم بتوانم به امید خدا بهتر از این هم برای پرسپولیس بازی کنم و این گل را هم به هواداران پرسپولیس که همیشه یار و یاور این تیم بوده‌اند تقدیم می‌کنم."


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/9/1 و ساعت 10:15 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 11
مجموع بازدیدها: 266791
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو