ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ حاشیه های اردوی بازی سپاهان / تقدیر از رضایی و علی عسگری - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سنگى که به غصب در خانه است ، در گرو ویرانى کاشانه است . [ و این گفتار از پیامبر ( ص ) روایت شده است و شگفت نیست که دو سخن همدیگر را ماند که از یک چاه کشیده است و در دو دلو ریخته . ] [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

پرسپولیسی‌ها اردوی خود در شب پیش از بازی با سپاهان را به دعوت مالک هتل بین المللی اسپیناس،‌ در این هتل برگزار کردند.

 

سرخپوشان  در حالی اردوی خود در هتل اسپیناس را برگزار کردند که جلسه آنالیز و روابط عمومی باشگاه و صرف شام در تالاری جدید برگزار شد. تالار زیبای پاسارگاد،‌ محلی بود که میزبان پرسپولیسی‌ها برای جلسات امشب‌شان بود.

 

 

در حاشیه جلسه سرخپوشان در اردوی هتل اسپیناس،‌ از حمید علی عسکر و غلامرضا رضایی تقدیر شد. حبیب کاشانی و علی دایی با اهداء حلقه گل هایی به این دو بازیکن از زحمات و تلاش‌های آنها در تیم ملی امید در مسابقات گوانگجو تقدیر کردند.

 

- کاشانی به بازیکنان گفت تا بازی با پیکان قزوین تا 50 درصد قرارداد‌شان پرداخت خواهد شد. سرپرست باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه به دلیل حضور سعیدلو در چین،‌ امکان پرداخت بخشی از اقساط بازیکنان در اول آذر ماه مهیا نشد به آنها وعده داد با رسیدن قسط شهرداری تهران به عنوان اسپانسر تیم و کمک سازمان،‌ بازیکنان مطالبات خود را دریافت خواهند کرد.


علی اصغر امیری،‌ مالک هتل اسپیناس در پایان جلسه سرخپوشان به آنها وعده داد در صورت پیروزی در برابر سپاهان،‌ خبرهای خوبی بری آنها دارد. این صحبت امیری پیگیری برخی بازیکنان را به دنبال داشت. آنها می‌خواستند بدانند پاداشی در نظر گرفته شده یا ماجرا چیز دیگری است !

 

در طول صرف شام،‌ پخش موسیقی زنده برای بازیکنان با استقبال آنها مواجه شد.

 

در جلسه امشب، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اقدام به توزیع فرم‌های اطلاعات شخصی در بین بازیکنان کرد. اطلاعات این فرم‌ها در صفحه شخصی بازیکنان در سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درج خواهد شد.

 

کلیپی از برد پرسپولیس در بازی برابر داماش گیلان تهیه شده بود که در جلسه ویژه روابط عمومی برای بازیکنان و کادر فنی پخش شد.

 


پرداخت پاداش برد در برابر داماش


پرسپولیسی‌ها پاداش برد در برابر داماش گیلان را دریافت می‌کنند.


‌ پاداش برد سرخپوشان تهرانی در برابر داماش گیلان از مسابقات جام حذفی فوتبال کشور در اختیار محمود خوردبین،‌ سرپرست تیم قرار گرفت.خوردبین این پاداش‌ها را صبح فردا (دوشنبه) و پیش از بازی با سپاهان به بازیکنان و کادر فنی پرداخت می‌کند.

  < type="text/java">


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/9/8 و ساعت 10:5 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 266979
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو