ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ جلسه سعیدلو و کاشانی در سازمان برگزار شد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بارالها ! قلبم را از محبّت نسبت به خودت، ترس از خودت، تصدیق و ایمان به خودت، هراس ازخودت و شوق به خودت، لبریز ساز، ای صاحب جلال وکرامت! [ـ امام صادق علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

علی سعیدلو معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی ظهر امروز با حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس و مشاور رئیس سازمان دیدار و گفتگو کرد.

 

پس از بازگشت از مسابقات آسیایی گوانگجو، ظهر امروز میزبان حبیب کاشانی بود تا طی نشستی 75 دقیقه ای در ارتباط با مسائل باشگاه پرسپولیس و مسائل ورزش، بحث و تبادل نظر کند.

سرپرست پرسپولیس ابتدا در مورد آخرین وضعیت باشگاه به ویژه مسائل مالی و برنامه ریزی های صورت گرفته جهت حضور قدرتمندانه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و دیدارهای لیگ برتر و جام حذفی گزارش مبسوطی در اختیار رئیس سازمان تربیت بدنی قرار داد.

 

کاشانی با اشاره به آورده های باشگاه بخصوص وضعیت اسپانسرینگ و سایر منابع مالی، ریاست سازمان را نسبت به آخرین وضعیت مالی باشگاه واقف نموده و سیاست باشگاه را نیز در مورد بهره گیری هر چه بهتر از منابع مالی و حفظ جایگاه و شان این باشگاه مردمی اعلام کرد.

 

 

 

معاون رئیس جمهور نیز خاطر نشان ساخت: سازمان تربیت بدنی به عنوان ریاست مجمع دو باشگاه سرخ و آبی از هیچ کوششی برای ایجاد آرامش و کمک دریغ نمی کند و به هر لحاظ بخصوص شرایط مالی طبق توافقات صورت گرفته، حمایت می نماید.

انتخاب اعضای هیات مدیره از دیگر موضوعات مهم این نشست بود که طرفین در مورد کانداهای منتخب، تبادل نظر کردند تا در آینده ای نه چندان دور اسامی نهایی را اعلام نمایند.

 

در حاشیه نشست دکتر علی سعیدلو رئیس سازمان تربیبت بدنی و حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس، کریم باقری دقایقی پیش از آغاز جلسه در این نشست حضور یافت.

 

ابتدا سعیدلو از عملکرد باقری به عنوان یکی از الگوهای فنی و اخلاقی یک دهه اخیر فوتبال ایران به نیکی یاد کرد و از کاپیتان اول پرسپولیس خواست در مورد خداحافظی از فوتبال باشگاهی نیز همچون رده ملی به گونه ای تصمیم گیری نماید که جایگاه خود و تیمش را نزد هواداران فوتبال ایران و پرسپولیس حفظ کند.

 

کریم باقری نیز ضمن تشکر از آقای سعیدلو گفت: تصمیم نهایی ام را برای خداحافظی از مستطیل سبز و دنیای فوتبال گرفته ام و قصد شرکت در ادامه مسابقات لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را ندارم.

وی در ادامه، از حبیب کاشانی به عنوان فردی که طی دو فصل حضورش در جمع سرخپوشان از هیچ کوششی در جهت سربلندی پرسپولیسی ها و حفظ شان کریم باقری دریغ نداشته، تشکر نمود و تمایل خود جهت حضور در بازی خداحافظی که قرار است باشگاه پرسپولیس برای وی تدارک ببیند را اعلام نمود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/9/9 و ساعت 12:10 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267073
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو