ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ شایعه نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرگاه مؤمن خود را از دنیا خالی کند، والا گردد وشیرینی دوستیِ خدا را دریابد و از نظر اهل دنیا، گویی دیوانه به شمار آید؛ حال آن که شیرینیِ دوستی خدا، با آن مردم درآمیخته است و در نتیجه، به غیر از او نمی پردازند.با خودم را از دل هایشان برخواهم کَند . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

نفت تهران:رافخایی و خلعتبری بدهید خلدون ببرید/زنیدپور از شنبه در استقلال

علی دایی خواستار حضور بازیکنان سکونشین سپاهان در پرسپولیس است.

 

،علی دایی دیروز در جلسه فنی باشگاه که هر چهارشنبه در حضور حبیب کاشانی سرپرست موقت پرسپولیس برگزار می شود خواستار حضور ناصحی یا مهدی جعفرپور بازیکن سپاهان اصفهان شده است.

 

این در حالی است که سپاهان اصفهان در این فصل در اکثر دیدارهای خود مهدی جعفرپور و رضا ناصحی را حتی روی نیمکت هم نگذاشته و این دو بازیکن چندین هفته است که سکو نشین شده اند.

 

 

 

دیگر تیم تهرانی یعنی استقلال هم با توجه به نیاز استقلال به یک هافبک توانمند مسئولان دو باشگاه استیل آذین و استقلال توافق کرده اند تا زمینه را برای آبی پوش شدن میلاد زنیدپور فراهم کنند.

 

بر همین اساس قرار است میلاد زنیدپور لباس استقلال را بر تن کند. مراحل نهایی این انتقال هم صورت گرفته و گفته می شود زنیدپور شنبه و پس از بازی استیل مقابل ذوب با حضور در تمرین استقلال کار خود را با آبی پوشان آغاز خواهد کرد.

 

دیگر شایعه نقل انتقالی نیم فصل باز هم از یک تیم تهرانی به گوش می رسد.استیل اذین که تا چند هفته پیش به دنبال فرشید کریمی برادر بزرگتر علی کریمی بود تا ضعف دروازبانی خود را رفع کند با مخالفت مسئولان راه اهن تهران به دنبال دیگر گزینه های خود رفته است.

 

گفته می شود یک دروازبان تیم شهرستانی برای دریافت رضایت نامه خود و انتقالش به این تیم یعنی استیل اذین، همسرش را بهانه کرده است.

 

گفته می شود همسر وی دیگر نمی تواند در این شهر زندگی کند و همین امر باعث شده تا این دروازبان طلب رضایت نامه خود را به باشگاه اش کند. باید دید ایا این دروازبان با این حربه می تواند به استیل اذین منتقل شود یا نه؟

 

جواب منفی محترمانه نفت به پیشنهاد ذوب - خلعتبری و رافخایی را بدهید، خلدون را بگیرید!

 

از یکی 2 هفته پیش تلاش مسئولان برای جذب یک هافبک بازیساز آغاز شد. ذوبی ها روی گزینه های مختلف فکر می کردند تا اینکه موعد دیدارشان با نفت تهران فرا رسید.

 

پس از این بازی اما نظر کادر فنی و مسئولان ذوب به کلی تغییر کرد. نمایش خلدون ابراهیم باعث شد تا نظر مسئولان ذوب برای جذب او جلب شود.

 

ذوبی ها بلافاصله درخواست رسمی خود را به باشگاه نفت فرستادند اما نفتی ها که دوست نداشتند مستقیما به درخواست ذوب پاسخ منفی بدهند طرف اصفهانی خود خواستند در قبال انتقال خلدون، خلعتبری و جلال رافخایی را به نفت تهران بدهند.

 

این درخواست جواب منفی محترمانه ای بود از سوی مسئولان نفت به ذوبی ها تا آنها فکر جذب خلدون ابراهیم که یک مهره کلیدی برای فرکی محسوب می شود را از سر بیرون کنند.

 

شاهین بوشهر دور حوار را خط قرمز کشید/ملا محمد سهمیه پرسپولیس است

 

طبق آخرین اخبار رسیده حوار ملامحمد جزء سهمیه پرسپولیس محسوب می شود.

 

انتقال حوار ملا محمد مهاجم تیم ملی فوتبال عراق و فصل گذشته پرسپولیس به تیم شاهین منتفی شد.

 

بر اساس این خبر سازمان لیگ بدلیل تکمیل بودن سهمیه لیگ برتری لیست بازیکنان شاهین با انتقال حوار ملامحمد بازیکن فصل قبل پرسپولیس به تیم فوتبال شاهین مخالفت کرد ، چراکه این بازیکن پس از جدایی از پرسپولیس به عضویت تیم دیگری در نیامده بود و بازیکن پرسپولیس محسوب می شد.

 

همچنین با توجه به اعلام سازمان لیگ ، حوار ملا محمد برای انتقال به هر تیم دیگر در ایران سهمیه لیگ برتری محسوب می شود و به دلیل اینکه سهمیه بازیکنان لیگ برتری شاهین بوشهر تکمیل شده این انتقال منتفی شد و تنها عماد رضا از نیم فصل دوم به شاهین اضافه می شود .


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/9/11 و ساعت 1:54 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 64
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266505
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو