ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ تکاپوی تراکتورسازان برای کنترل تماشاگران بی نظم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند، شخص لعنت کننده دشنام دهنده، طعنه زنِ به مؤمنان، بد زبانِ ناسزاگوی و گدایِ سِمِج را دشمنمی دارد . [امام باقر علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد برای اینکه هواداران این تیم مقابل پرسپولیس مشکلی ایجاد نکنند، تهمیداتی اندیشیده‌اند.

 

محمد علویی در ارتباط با اینکه باشگاه تراکتورسازی برای کنترل هواداران خود در بازی فردا مقابل پرسپولیس چه تمهیداتی دارد، اظهار داشت: برای اینکه اتفاقات بازی رفت تکرار و باشگاه با محرومیت و جریمه نقدی روبرو نشود، فکرهایی کردیم.

اطلاعیه هایی را منتشر کردیم و همچنین جعفری مدیرعامل تیم نیز در برنامه های مختلف تلویزیونی محلی از هواداران خواسته فقط به تشویق تراکتورسازی بپردازند.


وی در مورد شرایط روحی تیم گفت: روحیه تیم خوب است و امروز هم با همت باشگاه کل تیم در مزار شهدا حاضر شدند تا با روحیه ای معنوی خود را برای بازی با پرسپولیس آماده کنند.

 

تراکتوری ها پس از شکست هفته اول لیگ برتر برابر پرسپولیس ورزشگاه آزادی را به آتش کشیدند. دیدار این دو تیم در هفته اول دور برگشت فردا از ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام آغاز خواهد شد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/9/17 و ساعت 3:4 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 267164
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو