ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کریمی و شیث در لیست قطبی برای جام ملتها! - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
در دوزخ آسیابی است که دانشمندان فاسد را کاملاً آسیاب می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

نام فرهاد مجیدی ، علی کریمی و شیث رضایی هم در لیست اولیه ارائه شده از سوی قطبی به کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد.

 

فدراسیون فوتبال روز گذشته لیستی 50 نفره از بازیکنان مورد نظر قطبی برای جام ملتها را به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاد که در این لایست نام ستاره های مغضوب که گفته می شد از تیم ملی وداع کرده اند هم دیده می شود.

 

فرهاد مجیدی که بر سر دعوت یا عدم دعوتش به تیم ملی در تابستان گذشته جنجال های بسیاری راه افتاد و در نهایت هم پس از دعوت به اردو خودش از حضور در تیم ملی عذر خواست در کنار نام علی کریمی ستاره جنجالی استیل آذین که در اردوی اتریش بر سر شرایط نامساعد کمپ تیم ملی با قطبی به مشکل خورد و بعد از آن هم دیگر به تیم ملی دعوت نشد.

 

 

شیث رضایی بازیکن متعصب و البته مغضوب پرسولیس هم که مدت هاست حتی در تیم باشگاهی اش هم به بازی گرفته نشده ، یکی دیگر از بازیکنان حاضر در این لیست 50 نفره است .

 

حتی گفته می شود نام شهاب گردان هم در این لیست وجود دارد ، گلر ذوب آهن که از سوی قطبی با تنبیه انضباطی روبرو شده. البته احتمال اینکه هر یک از این بازیکنان در لیست نهایی قطبی قرار گیرند بسیار کم است اما از دیرباز این رسم وجود داشته که معروف ترین نمونه مربوط می شود به بازی های انتخابی جام جهانی 2006 آلمان که فدراسیون در شرایطی ضروری دو بازیکن مغضوب یعنی وحید هاشمیان و خداد عزیزی را به اردو فراخواند و این بخت با آنها یار بود که نام این بازیکنان در لیست 50 نفره برای AFC ارسال شده بود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/9/18 و ساعت 10:11 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 85
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266597
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو