ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ چند خبر کوتاه از پرسپولیس : پرسپولیس جعفرپور را نخواست - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مردم از خدایى بترسید که اگر گفتید مى‏شنود و اگر در دل نهفتید مى‏داند . و بر مرگى پیشى گیرید که اگر از آن گریختید به شما مى‏رسد ، و اگر ایستادید شما را مى‏گیرد ، و اگر فراموشش کردید شما را به یاد مى‏آرد . [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

جعفرپور در پرسپولیس نیست و این بازیکن در سپاهان ماندنی شد.

 

مهلت نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر روز 15 آذر ماه به پایان رسید و امکان ثبت قرارداد در روز سه‌شنبه 16 آذر وجود نداشت. پرسپولیس در لیست بازیکنانش فقط یک جای خالی دارد که آن را هم فقط با یک بازیکن خارجی می‌تواند پر کند.

 

دایی هفته پیش اعلام کرد هیچ یک از بازیکنانش را در ازای نفر دیگری از دست نمی‌دهد و با همین نفرات به کارش ادامه خواهد داد.

 

 

پرسپولیس و تراکتور یکدیگر را آنالیز می‌کنند

 

تراکتورسازی حریف امروز پرسپولیس 3 بازی گذشته این تیم مقابل مس، سپاهان و پیکان که هر 3 منجر به شکست پرسپولیس شد را آنالیز کرده‌اند. از طرفی پرسپولیسی‌ها دیروز 30 دقیقه قبل از شروع تمرین دقایقی از فیلم بازی با پیکان را تماشا و ایرادهای خود را دیدند. قرار بود دیشب در هتل پارس تبریز هم فیلم بازی‌های تراکتورسازی آنالیز شود


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/9/18 و ساعت 3:6 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 267183
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو