ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ جلسه کمیته فنی پرسپولیس در مجموعه درفشیفر برگزار شد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هیچ متکبّری، دوستی ندارد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس، ظهر امروز (دوشنبه) در مجموعه درفشی‌فر برگزار شد. پیش از این، جلسات کمیته فنی در محل باشگاه برگزار می‌شد اما به دلیل اینکه تمرینات پرسپولیس امروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‎شد، این جلسه پس از تمرینات نوبت صبح، در مجموعه درفشی‌فر برگزار شد.

 

محمد رسایی، مشاور اجرایی باشگاه درباره این جلسه گفت: "در این جلسه ابتدا علی دایی درباره بازی در برابر تراکتورسازی و مسایل مربوط به این بازی توضیحاتی را ارایه داد. کادر فنی در ادامه به بحث داوری نیز اشاره و تاکید کردند که متاسفانه در داوری این دیدار نیز مسایلی بود که درباره آن بحث وجود دارد و قابل پیگیری است.

 

وی ادامه داد: در این جلسه عنوان شد باشگاه نیز از طریق مراجع ذیربط پیگیر مساله داوری بازی‌ها و مشکلاتی که از این ناحیه گریبانگر سرخپوشان شده است می‌باشد. "

 

 

رسایی افزود: "در ادامه این نشست درباره وضعیت تمرینات و شرایط تیم برای بازی آینده سرخپوشان مقابل صبای قم بحث و تبادل نظر شد. از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه اردوی ترکیه و حضور تیم پرسپولیس در تورنمنت چهار جانبه این کشور بود. در این جلسه مقرر شد کادر فنی برنامه خود برای این اردو را به باشگاه ارائه نماید. اردوی امارات از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود. کادر فنی خواستار حضور در تورنمنت 6 جانبه شد و در عین حال موظف شد برنامه‌های خود برای این اردو را به باشگاه ارایه کند تا از سوی باشگاه تدابیر لازم برای آنها به اجرا در آید."

 

مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد:" موضوع بعدی بحث کمیته فنی در مورد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و شرایط انجام آن بود که در مورد قرعه کشی، تاریخ مسابقات و شرایط میزبانی و سفر به کشورهای آسیایی بحث و تبادل نظر شد. در پایان این جلسه حسین عبدی مدیر تیم های پایه توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت تیم‌های پایه و جلساتی که با کادر فنی این تیم‌ها برگزار شده است را ارایه داد."


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/9/22 و ساعت 5:39 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 267176
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو