ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ خبرهای کوتاه از پرسپولیس : پرسپولیس با چهره اى دگرگون مقابل سایپ - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خود پسندی خرد را تباه می کند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

با توجه به عملکرد ضعیف و دور از انتظار تعدادى از بازیکنان پرسپولیس مقابل صباى قم و محرومیت ها و مصدومیت هایى که تعدادى از سرخپوشان با آن مواجه شده اند به نظر مى رسد على دایى سرمربى سرخ ها مقابل سایپا تیمش را با نفرات جدید و ترکیب دگرگون شده راهى زمین کند.

 

تغییراتى که به نظر مى رسد در خط دفاعى و میانى بیشتر از خط حمله باشد. نفراتى چون رحمان احمدى، سپهر حیدرى، مجتبى شیرى، تیاگو فراگو و محمد منصورى از اصلى ترین کاندیداهایى هستند که پیش بینى مى شود در بازى مقابل سایپا در ترکیب اولیه سرخ پوشان به زمین فراخوانده شوند.

 

محمدرضا مامانی در پرسپولیس؟

 

 

قبل از بازى صباى قم، على دایى از طریق مسئولان باشگاه درخواست خود را مبنى بر حضور هافبک سابق پرسپولیس به گوش رضا مامانى رسانده بود اما با توجه به استعفاى على دایى از سمت سرمربیگرى پرسپولیس به نظر مى رسد این انتقال منتفى باشد. با بازگشت دوباره دایى به جمع سرخ پوشان به نظر مى رسد پرونده این انتقال دوباره به جریان بیفتد.مامانى در دوران سرمربیگرى آرى هان سرمربى هلندى پرسپولیس یکى از بازیکنان شاخص پرسپولیس بود. او در دوران دنیزلى و قطبى نیز در جمع سرخپوشان حضور داشت.


? سرخ پوش در کمیته انضباطى پرسپولیس؟!

خطاهاى بى مورد و تعدد کارت هاى زردى که منجر به محرومیت هاى متوالى امیرحسین فشنگچى هافبک جوان سرخ ها شده و خطاى سخت و سنگینى که حسین بادامکى هافبک پرسپولیس در بازى مقابل صبا روى پاى وحید حمدى نژاد مرتکب شد، دلایلى است که موجب شده این دو سرخ پوش به زودى براى ارائه توضیحات لازم در خصوص این مسائل به کمیته انضباطى باشگاه پرسپولیس فراخوانده شوند. شنیده هاى ما حاکى از این است این جلسه قرار است بعد از بازى با سایپا برگزار شود. البته فراموش نکنید که زمزمه هایى مبنى بر احضار شیث رضایى به خاطر بى احترامى به بازوبند کاپیتانى پرسپولیس نیز به گوش مى رسد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/10/1 و ساعت 10:41 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 167
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267422
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو