ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ حواشی سفر به آنتالیا: از شوخی های دایی تا خلوتی فرودگاه - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شایسته است که دانش انسان بر گفتارش افزون و خردش بر زبانش چیره باشد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

سرپرست باشگاه پرسپولیس پنجشنبه راهی آنتالیا ترکیه می‌شود.

 

"حبیب کاشانی" سرپرست باشگاه پرسپولیس به دلیل جلسات شورای شهر نتوانست پرسپولیس را در سفر به ترکیه در بامداد امروز(دوشنبه) همراهی کند. به همین دلیل با هماهنگیهای انجام شده قرار است کاشانی پنجشنبه صبح راهی آنتالیای ترکیه شود.گفتنی است؛ کاشانی می‌خواهد در اولین بازی پرسپولیس در تورنمنت آنتالیا مقابل اینتراخت فرانکفورت در آنتالیا و کنار تیم باشد.


هاشمیان حداقل یک جلسه تمرین را از دست می‌دهد

 

 

وحید‌هاشمیان که روز پنج‌شنبه به عضویت رسمی پرسپولیس درآمد خیلی زود به اروپا بازگشت.
مهاجم اسبق تیم ملی برای دریافت برگه تسویه حساب خود از باشگاه بوخوم آلمان، تهران را ترک کرد و به دلیل تعطیلی دیروز و امروز نتوانست کارهای اداری مربوط به صدور تسویه حساب خود را انجام دهد.
از همین رو و به احتمال فراوان‌هاشمیان با تاخیر و چهارشنبه این هفته در اردوی آنتالیا حاضر می شود و در دومین روز اردوی ترکیه در تمرین‌ها شرکت می کند. تمرین‌های پرسپولیس در ترکیه از عصر روز سه‌شنبه آغاز می‌شود و احتمالا شماره 21 سرخ‌ها حداقل یک جلسه تمرین با تیم جدیدش را از دست خواهد داد.

 

بازگشت تیم «ب» به درفشی‌فر؟

 

برای ادامه میزبانی‌های پرسپولیس در ورزشگاه شیرودی، شرایط چندان جالب به نظر نمی‌رسد و شاید همین نارضایتی، تیم ب پرسپولیس را دوباره به درفشی‌فر بازگرداند. در این باره مسوولان تیم ب مشغول مذاکره با مدیران باشگاه و همچنین ورزشگاه درفشی‌فر هستند تا به جای بازی در شیرودی یا حتی انتقال به شرکت واحد، بازی‌های خانگی‌شان را از این پس در ورزشگاه درفشی‌فر انجام بدهند.

 

دلوارافزار، حریف این هفته امیدها


در دیدار سخت و حساس، امید پرسپولیس فردا در زمین شهید چمران رو در روی تیم دلوارافزار می‌ایستد.
سختی این دیدار البته از آن جهت است که 6 بازیکن از امیدها قرار است با پرسپولیس به اردوی خارجی بروند که همه آنها از بازیکنان اصلی تیم امید هستند و برای بازی فردا عبدالله‌نژاد باید در غیاب آنها تیمش را به پیروزی برساند.

 

سالنی‌بازهای سرخ دیروز شروع کردند


بعد از لغو بازی هفته پیش پرسپولیس با تیم آرش بتون قزوین که حاضر نشدن حریف باعث آن شد، سالنی‌بازهای سرخپوش تمرین خود را دیروز دوباره از سر گرفتند.
فوتسال پرسپولیس البته این هفته هم استراحت دارد اما یک هفته بعد باید با تیم فیروز‌صفه اصفهان بازی کند و به همین خاطر شاگردان محمدرضا حیدریان تا چهارشنبه هر روز در سالن انبارهای عمومی و سالن خورشید تمرین خواهند کرد.


گلزنی الهایی و تساوی پرسپولیس ب

 

با وجود گلزنی محمدمهدی الهایی، تیم ب پرسپولیس نتوانست هر سه امتیاز بازی با دارایی نوین را بگیرد. در اولین دیدار از نیم فصل دوم، تیم ب اگرچه هجومی‌تر از همیشه بازی کرد و صاحب موقعیت‌های بسیاری هم شد اما تنها یکی از آن همه موقعیت با ضربه محمدمهدی الهایی گل شد تا از بازی با تیم دارایی نوین، بیش از یک امتیاز به سرخ‌ها نرسد.


نوجوانان با دو گل دوم شدند


برای رسیدن به یکقدمی صدر، پیروزی 2- صفر نوجوانان پرسپولیس برابر تیم توحید کافی بود. با گلزنی امیر قاسمی و محمدرضا موسی‌دوست در این بازی، پرسپولیس با رحیم یوسفی ششمین برد فصل خود را تجربه کرد و مهمتر اینکه با 18 امتیاز، به رده دوم و یکقدمی صدر جدول رسید.


نونهالان انتقام «ب» را از دارایی گرفتند


بازی پرسپولیس ب با دارایی نوین اگرچه برنده‌ای نداشت اما در عوض نونهالان سرخپوش انتقام آن بازی را گرفتند و دارایی نوین را – در رده نونهالان- به توپ بستند. این بازی را شاگردان سعید تهرانی‌نژاد با یک نمایش خیره کننده و چهار گل – حسین جمشیدی (دو گل)، دانیال جهانبخش و غلامرضا محمدی هر کدام یک گل – از دارایی نوین بردند تا انتقام تیم ب پرسپولیس را هم گرفته باشند.


حریف پنج‌شنبه پرسپولیس امروز استارت می‌زند


حریف پنج‌شنبه شب پرسپولیس که در پایان دور رفت به مقام هفتمی در جدول هجده تیمی بوندس‌لیگا رسید، در جریان اردوی آماده سازی بلک ترکیه، دو دیدار تدارکاتی انجام خواهد داد. این دو دیدار در چارچوب تورنمنت آنتالیا خواهد بود. اینتراختی‌ها که دو سال قبل مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن قدیمی ایران را در اختیار داشتند و اکنون توسط میشاییل اسکیبه هدایت می‌شوند، تا قبل از این رویارویی‌ها در تورنمنت داخلی سالنی شهر خود حضور خواهند یافت.
بازیکنان اینتراخت پس از استراحتی زمستانی بالغ بر 10 روز از ساعت 11 امروز فعالیت خویش را برای دور برگشت بوندس‌لیگا از سر خواهند گرفت.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/10/13 و ساعت 5:7 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267313
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو