ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ قول دادند دیگر «دایی» نپوشند - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش بیش از آن است که به شمار در آید، پس از هر چیز نیکوترینش را برگیر . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

همان روزهای اول اردوی ترکیه بود که خودنمایی لباس‌های تولیدی «دایی» بر تن سرخ‌ها، خدشه‌ای دیگر بر دل همکاری پرسپولیس – آل‌اشپورت نشاند و مدیران شرکت طرف قرارداد باشگاه را عصبانی کرد.


اتفاقی که در روزهای بعد از آن هم تکرار شد تا اخطار کتبی آل‌اشپورت، زودتر از پرسپولیسی‌های مسافر به باشگاه برسد.

 

جواب این اخطار هم البته مثل تصورمان فقط یک توجیه بود: «برای دو نوبت تمرین روزانه به دو دست لباس در دو رنگ نیاز داشتیم و به خاطر نقصی آنچه در اختیارمان بود و سرمای ترکیه مجبور شدیم از لباس‌های «دایی» استفاده کنیم»...

 

 

این توجیه را مدیران آل‌اشپورت پذیرفته‌اند اما اعتقاد دارند که نقص‌های موجود، حاصل کوتاهی باشگاه پرسپولیس بوده، نه آنها: «آنها باید همان اول فصل می‌گفتند که قرار است در فصل سرما به ترکیه بروند تا ما لباس‌هایی را که می‌خواهند تهیه کنیم ولی متاسفانه خیلی عجله‌ای چنین تصمیمی گرفتند و حساب و کتاب نکرده بودند. درست هم گفتند که برای دو نوبت تمرین روزنامه دو دست لباس می‌خواهند ولی کوتاهی از ما نبود. کار آنها ایراد داشت ولی مشکل ساز نمی‌شود.

 

قرارداد همکاری ما با پرسپولیس سه ساله است و آنها قول دادند که دیگر تا پایان قراردادشان «دایی» یا تولیدات دیگر شرکت‌ها را استفاده نکنند. ما هم خود دایی را مقصر نمی‌دانیم چون او همیشه به این قرارداد پایبند بوده و همیشه آل‌اشپورت پوشیده. ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس تمام سفارش‌های فصلش را از ما گرفته و تا آخر فصل قرار نیست تولیدات دیگری از ما بخواهند. ولی خب نقصی‌هایی را که قبلا پیش‌بینی نکرده بودند در اردوی امارات به آنها تحویل می‌دهیم.»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/10/27 و ساعت 12:36 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 53
مجموع بازدیدها: 266928
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو