ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ پرسپولیس –اسپارتاپراگ،دومین رویارویی پس از 38 سال - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ایمان و دانش، برادران همزادند و دو رفیق اند که از هم جدا نمی شوند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

پرسپولیس پس از حضور در تورنمنت آنتالیا، در دومین تورنمنت نیم فصل خود به میدان می رود که یکی از معتبرترین تورنمنت های خاورمیانه محسوب می شود و امسال اولین دوره آن برگزار می شود.


پرسپولیس و اسپارتاپراگ قبل از این یک بار باهم روبرو شده اند. در سال 1351 که تیم فوتبال پرسپولیس حرفه ای شد، از تیم های بزرگ دنیا برای بازیهای دوستانه دعوت می کرد که در بهمن ماه 1351 اسپارتاپراگ به تهران آمد.

 

دو تیم در روز 21 بهمن 51 در استادیوم امجدیه مقابل هم قرار گرفتند که 15 هزار تماشاگر این بازی را در یک روز سرد زمستانی تماشا کردند. دیداری که در یک بازی تماشایی به تساوی 2-2 رسید.

 

 

همایون بهزادی از نقطه پنالتی و صفر ایرانپاک برای پرسپولیس در این بازی گلزنی کردند. از آن بازی تاریخی، محمود خوردبین که در نیمه دوم جانشین بهزادی در ترکیب پرسپولیس شد، هنوز در کنار تیم حضور دارد.

 

اما نکته جالب اینکه در ترکیب تیم اسپارتاپراگ 6 بازیکن خارجی دیده می شود که دوتن از آنها در ایران بازی کرده اند.لئوناردو کوئیکه کامرونی به همراه هموطنش بوندوآ آدیابا که اولی در استقلال و استیل آذین و دومی نیز در استیل آذین بازی می کردند. کوئیکه دیروز قرارداد خود را تا 3 سال دیگر با این باشگاه تمدید کرد و امروز همراه تیم راهی دوبی شد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/10/29 و ساعت 10:11 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 51
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266492
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو