ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ تعظیم دایی مقابل هواداران و ترک ورزشگاه از سوی لیدرها - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش خود را نادانى میانگارید ، و یقین خویش را گمان مپندارید ، و چون دانستید دست به کار آرید ، و چون یقین کردید پاى پیش گذارید . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار امروز برابر فولاد بارها مورد تشویق هواداران قرار گرفت و برابر آنها تعظیم کرد.

 

سپهر حیدری پس از گشودن دروازه فولاد خوزستان به سمت عکاس های پشت دروازه رفت و با دیگر سرخپوشان مقابل آنها "ژست" گرفتند. او پس از تقسیم شادی با دیگر سرخپوشان به سمت نیمکت رفت و با دایی روبوسی کرد.


* زمانی که پرسپولیس گل دوم را به ثمر رساند، لیدرهای این تیم ورزشگاه را ترک کردند!

 

* هواداران پرسپولیس از همین حالا برای شهرآورد هفتادم تهران برای هواداران استقلال کری می خواندند و 6 گلی که در بازی سال 52 زده بودند به رخ آنها می کشیدند.

 

* بعد از باز شدن دروازه فولاد هواداران پرسپولیس سرود قهرمانی سر داده و بشدت علی دایی را تشویق کردند. در این شرایط علی دایی مقابل هواداران تعظیم کرده و به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.

 

 

* در دقیقه 73 یکی از بازیکنان پرسپولیس مصدوم روی زمین افتاده بود و بازیکنان فولاد بی توجه به او به بازی ادامه دادند که این مسئله با اعتراض هواداران تیم پرسپولیس روبه‌ر‌و شد.



* شادی علی دایی پس از گلهای پرسپولیس جالب توجه بود و با دیگر مربیان این تیم شادی خود را تقسیم می کرد.

* وحید هاشمیان در زمان تعویض بشدت از سوی هواداران تشویق شد. این دومین بازی هاشمیان برای پرسپولیس بود.



* ناصر محمدخانی و هومن افاضلی از چهره های حاضر در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی بودند.

 

* بازیکنان ذخیره و نیمکت نشین پرسپولیس و فولاد خوزستان در بین دو نیمه به رختکن نرفتند و بدنهای خود را گرم کردند.

 

* هواداران تیم فولاد خوزستان که برای حمایت از این تیم به ورزشگاه آزادی آمده بودند با روش خاص جنوبی‌ها شاگردان جلالی را تشویق می کردند که این نوع تشویق اعتراض هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت.


* در طول بازی به ویژه در نیمه دوم علی دایی بارها در کنار زمین با ژلکو میاچ دستیار کروات خود مشورت کرد.

* در آغاز نیمه دوم بازیکنان تیم فولاد با تاخیر وارد زمین شدند.

* درگیری علی دایی با لیدرهای باشگاه پرسپولیس همچنان تبعات دارد و امروز عکاسان و خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی به دنبال دیدن چهره سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بودند!

 

 

 

 

* دقایقی پیش از آغاز بازی علی دایی وارد زمین شد. او که دیرتر از بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس به زمین آمد با استقبال خبرنگاران و عکاسان روبرو شد که به دنبال زیر چشم سرمربی سرخپوشان بودند ، زیرچشمی که در درگیری با یکی از لیدرهای باشگاه مصدوم شده است.

 

* لیدری که متهم است به صورت علی دایی صدمه زده امروز در کنار رئیس کانون هواداران باشگاه مشاهده شد.

* لیدرهای باشگاه پرسپولیس امروز نقش کمتری در ساماندهی هواداران داشتند. آنها پیش از آغاز بازی در مقابل درب ورزشگاه با هم نشستی سرپایی داشتند و در زمان برگزاری مسابقه نیز در دو قسمت نشسته و تماشاگر بازی بودند. یک گروه در جایگاه مقابل کاشانی نشسته بودند و گروهی دیگر در جایگاه 34 به تماشای بازی مشغول بودند.


* محمد منصوری، علیرضا محمد و حمیدرضا علی عسگر بازیکنان آسیب دیده تیم پرسپولیس که جایی در فهرست 18 نفره این تیم نداشتند، بازی امروز سرخپوشان مقابل فولاد خوزستان را با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی به تماشا نشستند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/12/6 و ساعت 7:30 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 94
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266606
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو