ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ بعد از گل دوم الاتحاد خط دفاع پرسپولیس دچار مشکل شد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بر شهوت چیره شو، تا حکمتت کامل گردد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بعد از خوردن گل دوم اشتباهات باعث شد تا 3 امتیاز را به الاتحاد بدهیم.

 

رضا نورمحمدی در خصوص بازی مقابل الاتحاد عربستان اظهار داشت: همانطور که تصور می‌کردیم بازی سختی را مقابل الاتحاد برگزار کردیم آنها به هر آب و آتشی می‌زدند که به گل برسند به همین دلیل حملات زیادی را تحمل کردیم.

 

 

نورمحمدی تاکید کرد: حتی بعد از گل دوم حریف یک ضربه پنالتی برای ما گرفته نشد که این مورد هم امری طبیعی بود چون داور مسابقه دوست نداشت پنالتی را به نفع ما بگیرد.

 


وی در پاسخ به سوالی در خصوص اشتباهات مکرر خط دفاعی پرسپولیس نیز گفت: ما فقط در گل اول به دنبال آفساید گیری بودیم و مشکلاتی بوجود آمد، اما بعد از آن مهاجمان حریف هم بازیکنان کوچکی نبودند. ما طبق برنامه بازی کردیم اما بعد از پنالتی که الاتحاد بدست آورد و دروازه ما را باز کرد چون می‌خواستیم گل‌های خورده را جبران کنیم، در ساختار دفاعی دچار مشکلاتی شدیم و گل سوم را خوردیم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: عربستانی‌ها برخورد خوبی با ما نداشتند اما اشکالی ندارد آنها هم به تهران می‌آیند. شک نکنید در تهران این تیم را شکست خواهیم داد چون همه بازیکنان از این شکست بسیار ناراحت هستند ما با قدرت می‌توانم بگویم اگر بیشتر دقت می‌کردیم و باهوش بودیم می‌‌توانستیم مقابل الاتحاد بازنده نباشیم.


نورمحمدی درباره بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر ایران گفت: فردا در خارج از خانه بازی سختی داریم، ‌اما بایدتلاش کنیم که با قدرت به میدان رفته و ناکامی دیدار با الاتحاد را جبران کنیم


وی افزود: بعد از گل دومی که الاتحاد به ثمر رساند فرصتی صددرصد را هادی نوروزی خراب کرد، همچنین غلامرضا رضایی نیز فرصت بسیار خوبی داشت، اما موفق نشدیم دروازه حریف را باز کنیم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/12/15 و ساعت 11:17 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266560
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو