ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ انصاریان: برای تماشاگران گل میبرم، از دایی هم رخصت میگیرم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
با دانشمندان همنشین باش تا دانشت، افزون و ادبت، نیکو و جانت، پاک گردد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

مدافع تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: پرسپولیس برای من تمام خاطرات فوتبالی‌ام را دربر می‌گیرد و 8 سال بازی در این تیم باعث شده زندگی ورزشی‌ام را مدیون پرسپولیس باشم.


علی انصاریان درباره بازی روز جمعه تیمش مقابل پرسپولیس اظهارداشت: وقتی از پرسپولیس جدا شدم اصلا دلم نمی‌خواست مقابل این تیم قرار بگیرم. هر وقت برای پرسپولیس بازی کردم سرم را جلوی توپ گذاشتم زیرا همیشه خودم را به این تیم مدیون می‌دانستم. وقتی با پیراهن استقلال برای اولین بار رودرروی پرسپولیس قرار گرفتم شوکه شدم و به جرأت می‌گویم بدترین فوتبالم را مقابل این تیم به نمایش گذاشتم.

 

وی افزود: تماشاگران پرسپولیس همیشه به من لطف داشته‌اند. هرگز یادم نمی‌رود وقتی با پیراهن استقلال هم مقابل پرسپولیس بازی کردم از طرف هواداران تشویق شدم.

دلم می‌خواست برای تک‌تک تماشاگران پرسپولیس گل ببرم. من زندگی فوتبالی‌ام را مدیون آنها و حمایتشان هستم و بهترین خاطراتم را با پرسپولیس داشته‌ام.

 

انصاریان ادامه داد: با  تمام عشق و علاقه‌ای که به هواداران پرسپولیس دارم اما الان بازیکن شهرداری هستم و باید با تمام وجود برای این بازی کنم. دو تیم به 3 امتیاز این بازی نیاز دارند و همین باعث می‌شود حساسیت بازی بالا برود. پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی و شهرداری برای جدا شدن از انتهای جدول به برد نیاز دارند. تقابل درخشان و دایی که همبازی بودند هم بازی را جذاب‌تر می‌کند. درخشان پرسپولیس را به خوبی می‌شناسد و ما می‌توانیم در این بازی پیروز شویم.

 

وی گفت: با تمام احترامی که برای سپاهان قائلم اما در تبریز باید 4 گل به این تیم می‌زدیم. من به توانایی بازیکنان شهرداری اطمینان دارم و معتقدم تیم ما در لیگ می‌ماند. بازیکنان تلاش می‌کنند از آبروی تبریز دفاع کنند و بر اساس قولی که به شهرداری تبریز و رئیس باشگاه داریم می‌خواهیم در لیگ بمانیم.

 

انصاریان در پایان خاطرنشان کرد: با علی دایی در  تیم ملی همبازی بودم و قطعا قبل از شروع بازی از او رخصت می‌گیرم و برایش دسته گل می‌برم. دایی بزرگ ماست و باید احترام او را حفظ کنم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/12/19 و ساعت 1:46 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 267117
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو