ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ بازداشت دو استقلالی دیگر و پخش سرود پرسپولیس در ورزشگاه - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چگونه از اهل دانش باشد کسی که در مسیرآخرت رو به دنیا دارد و چیزی را که به وی زیان می رساند، از آنچه به وی سود می بخشد بیشتر دوست دارد . [عیسی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

 سرود پرسپولیس دقایقی پیش در ورزشگاه آزادی پخش و با استقبال گسترده هواداران پرسپولیس مواجه شد.

 

مجری حاضر در ورزشگاه آزادی خطاب به هواداران سرخابی اعلام کرد قرار است یک دونده به حالت برعکس در دور پیست دور زمین چمن آزادی بدود. این دونده درحالی که به صورت برعکس می دوید به طور ناگهانی به ماشین تجهیزات صدا و سیما برخورد کرد که این اتفاق باعث شد تا حاضرین در ورزشگاه به این اتفاق بخندند. این دونده با وجودی که برخورد محکمی به این ماشین داشت همچنان به دویدن برعکس ادامه داد.

 

 

 

مجتبی شریفی، رئیس کمیته انضباطی ساعت 14:5 وارد ورزشگاه آزادی شد. وی به محض ورود به ورزشگاه با دوربین تلویزیونی به مصاحبه پرداخت. وی سپس وقتی می‌خواست به سمت جایگاه ویژه برود با هواداران استقلال روبرو شد و به آنها دست داد. هواداران استقلال نیز وی را تشویق کردند!!!

 

 



* یکی از گزارشگران تلویزیون در اقدامی جالب 2 هوادار پرسپولیس و استقلال را به داخل زمین برد تا از آنها مصاحبه بگیرد. با توجه به اینکه مکان این مصاحبه مقابل هواداران استقلال بود، آنها در قبال هوادار پرسپولیس موضع گرفتند و علیه او شعار دادند. هنگامی هم که مصاحبه تمام شد و هوادار پرسپولیس قصد داشت به جای خود بازگردد یکی از تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین روی پای او افتاد.



*ترانه احسان خواجه امیری که برای پرسپولیس خوانده از بلندگوهای ورزشی آزادی پخش شد و مورد توجه هواداران سرخ پوش در ورزشگاه قرار گرفت.



* در جایگاه استقلالی ها که در زیر جایگاه خبرنگاران قرار دارد سه هوادار استقلال با یکدیگر درگیری پیدا کردند که یکی از این هواداران پیراهنش پاره و دست او آسیب دید. 2 هوادار دیگر نیز دستگیر شدند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 90/1/10 و ساعت 4:53 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 267198
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو