ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ نفت تهران 1-5 پرسپولیس : سرخابی ها وزارت نفت را آتش زدند - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اوج دانش، بردباری است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

تیم فوتبال پرسپولیس با پنج گل نفت تهران را به قعر جدول فرستاد.

 

دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت تهران از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی آغاز شد و پرسپولیس موفق شد با نتیجه پنج بر یک میزبان خود نفت تهران را با شکست بدرقه کند.


حمید علی عسگر در دقیقه 18 و 53 و حسین بادامکی در دقیقه 47 و هادی نوروزی در دقیقه 85 و تیاگو فراگو در دقیقه 90+4 گل پنجم سرخ پوشان پایتخت را به ثمر رساند.

سجاد فیض‌الهی در دقیقه 85 تک گل نفت را به ثمر رساند.

 

هدایت ممبینی داور مسابقه به سیامک کوهنورد از نفت و مازیار زارع، سکوبرت و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.
با این برد پرسپولیس 53 امتیازی شد ولی به دلیل تفاضل 2 گل کمتر نسبت به تراکتور در رده پنجم باقی‌ماند و نفت هم 33 امتیازی در رده سیزدهم قرار دارد.

 

 


اکنون سپاهان با یک بازی کمتر و 61 امتیاز در صدر جدول است، استقلال 58 امتیازی دوم است، ذوب آهن 56 امتیازی سوم است و تراکتور سازی 53 امتیازی در رده چهارم است.

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا حقیقی، سید جلال اکبری( از دقیقه 69 ابراهیم‌ شکوری)، مجتبی شیری، سامان آقازمانی، مازیار زارع، حسین بادامکی، محمد منصوری( از دقیقه 75 امیر حسین فشنگچی)، محمد نوری( از دقیقه 79 تیاگو فراگو)، حمید علی عسگر، سکوبرت و هادی نوروزی
سرمربی: علی دایی

ترکیب نفت تهران:
حسین آشنا، مارسیو خوزه، حمید رضا فتحی، میثم آقابابایی، امیررضا خان‌محمدی، علیرضا عزتی، خلدون ابراهیم، محمدرضا ناصحی( از دقیقه 54 مهدی محمد‌زاده)، حسین امامیان، سیامک کوهنورد، بهمن طهماسبی( از دقیقه 60 سجاد فیض‌الهی)
سرمربی: حسین فرکی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 90/2/4 و ساعت 9:3 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 125
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266637
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو