ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ ملاحظات سیاسی یا حقی که از 30 میلیون هوادار گرفته می شود؟ - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هان! بی گمان ما اهل بیت، درهای حکمت و نورهای در ظلمت و روشنی امّتها هستیم [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

مهلت یک هفته ای دادگاه تمام شد؛ نامه های پرسپولیس نرسید!

 حالا سازمان تربیت بدنی باید یک نامه ارسال کند که چنین نیست و آنها خواهان نام پرسپولیس هستند اما ظاهرا ملاحظات سیاسی و حقوقی مانع از ارسال این دفاعیه شده است!

 

 مهلت یک هفته ای دادگاه به باشگاه پرسپولیس به پایان رسید در حالی که هواداران با نگرانی مسائل مربوط به دادگاه مالکیت این تیم را دنبال می کنند و برای بعضی از آنها جدا کردن سره از ناسره کار آسانی نیست.

 

پرسپولیس در نهایت باید به بخش خصوصی واگذار شود و اگر تعارفات را کنار بگذاریم خیلی از ما نصیبی از سهام آن نخواهیم داشت! اما بحث اصلی این روزها بر سر چیز دیگری است. آنچه آسان بدست بیاید ارزش خودش را از دست می دهد و به همان آسانی از دست خواهد رفت.

 

 

 

به هر حال «باشگاه پرسپولیس» پس از آنکه دید «شرکت پرسپولیس» در تصاحب نام پرسپولیس مصمم است کار را به دادگاه کشید. این اتفاق خوش یمن می تواند به یک نتیجه بد ختم شود. یعنی اگر سازمان با تمام قوا پشت این پرونده نایستد و خود به طور مستقل وارد عمل نشود، یک دفاع ناکافی می تواند سرمایه ای گران را به هدر بدهد. حال این سوال مطرح است که آیا همه قوا به کار گرفته خواهد شد؟

 

در این ارتباط شبهات بسیاری مطرح است که باید صادقانه مطرح شود تا مسئولان ورزش از چند و چون ذهنیت هایی که وجود دارد با خبر باشند. یکی از مسائلی که مطرح می شود این است که شاید بعضی روابط باعث ملاحظاتی شود که در نهایت حق مردم و هواداران پایمال گردد. چون به این پرونده از هر زوایه ای وارد شویم به این نقطه می رسیم که این پرونده به نام مردم مصادره شده است.

 

حالا این پرسپولیس نمی تواند به این راحتی واگذار شود و این پروسه باید حساب و کتاب داشته باشد. این مال اکنون در حال تضییع شدن است. از آن حرف هایی می زنند یکی این است که شاید افرادی از پشت پرده وارد ماجرا شوند که بخواهند همه چیز را به نفع خود تمام کنند. آدم هایی که این روزها به شرکت پرسپولیس نزدیک هستند (همچون بیادی)  متقابلا در عرصه سیاسی و اجرایی هم ارتباطات گسترده ای دارند!

 

یکی از آخرین اتفاقاتی که در خصوص این پرونده رخ داده است، آن است که در پی جلسه چهارشنبه دو هفته قبل دادگاه، مهلت دو هفته ای تعیین شد که در جریان آن یک سری مدارک باید از سوی باشگاه پرسپولیس و سازمان تربیت بدنی تقدیم دادگاه می شد. در آن جلسه از سوی شرکت پرسپولیس چند مسئله مطرح شد که دو نکته در این خصوص قابل بحث است.

 

«آنها دسته گل دوران ریاست محمد علی آبادی را به عنوان مدرک رو کرده اند!» نامه ای که می گویند محرمانه بود و در آن رسانه ها بویژه رادیو و تلویزیون از استفاده نام «پرسپولیس» منع شده اند! در این نامه محمد علی آبادی از رسانه ها خواسته بجای استفاده از نام پرسپولیس از اسم پیروزی استفاده کنند!

 

شرکت پیروزی این نامه را با این استدلال مطرح کرد که خود سازمان اعتقاد دارد، نام تیم فعلی پیروزی است و آنها مدعی پرسپولیس نیستند! حالا سازمان تربیت بدنی باید یک نامه ارسال کند که چنین نیست و آنها خواهان نام پرسپولیس هستند تا روی این تیم بگذارند. اما این اتفاق تا این لحظه رخ نداده است. یک هفته تمام شد و این نامه هرگز به دادگاه نرسید. البته در سازمان مسائلی مطرح است که یکسری ملاحظات سیاسی و حقوقی دلیل این مسئله است.

 

مورد دیگر هم به مسئولیت حقوقی حبیب کاشانی در باشگاه مربوط می شود که به دلیل عدم ثبت مورد سوال واقع شد و سازمان باید در نامه ای او را به عنوان نماینده رئیس سازمان تربیت بدنی در باشگاه معرفی کند که البته گویا این نامه هم تا این لحظه به دادگاه نرسیده است!

از همه این ها گذشته هر چیزی راه و رسمی دارد و اگر از این هم بگذریم بحث بر سر این است که در سیستم ورزش دولتی یک اتفاقی روی داده است که باید سر و ته آن معلوم شود و قرار نیست هر کس هر کاری دلش خواست انجام دهد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 90/2/24 و ساعت 8:26 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 267166
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو