ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ به خاطر پول به پرسپولیس نیامدم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سزاوارتر مردم به بخشودن ، تواناترشان است به کیفر نمودن . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

ابومسلم باید هر چه زودتر رضایت نامه مرا صادر کند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبت های بنی اسد مبنی بر انتقالش به پرسپولیس به دلیل مسائل مالی گفت: به هیچ عنوان به خاطر مسائل مالی پرسپولیس را انتخاب نکردم و دلیلم از انتخاب این تیم ،پیشرفت است.


فرانک آتسو خاطر نشان ساخت: برخلاف گفته مدیر عامل ابومسلم به خاطر پول به پرسپولیس نرفتم و هدفم از انتخاب این تیم پیشرفت است. پرسپولیس از تیم های قدرتمند ایران است که مسلما می توانم در این تیم بسیار پیشرفت کنم.
وی افزود: یکی دیگر از دلایلی که پرسپولیس را انتخاب کردم حضور این تیم در باشگاه های آسیا است و برای من حضور در این مسابقات بسیار اهمیت دارد.
مدافع سابق تیم فوتبال ابومسلم در خصوص حضور مدافعان ملی پوش در تیم پرسپولیس و رقابت با این بازیکنان گفت: برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس این تیم را اتنتخاب کرده ام و مطمئن باشید با تمام مدافعان پرسپولیس رقابت دوستانه ای خواهم داشت و فصل آینده در میان بازیکنان اصلی این تیم قرار خواهم گرفت.
آتسو با اشاره به عدم صدور رضایت نامه اش به وسیله باشگاه ابومسلم تصریح کرد: قرارداد من با این باشگاه به اتمام رسیده است و مسئولین ابومسلم موظفند رضایت نامه مرا صادر کنند.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حضور قطبی در پرسپولیس گفت: قطبی مربی بسیار بزرگی است و او توانایی های خود را در فصل گذشتنه به اثبات رسانده است و فکر می کنم پرسپولیس بتواند با قطبی موفقیت های فصل گذشته خود را تکرار کند.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 87/4/23 و ساعت 8:37 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 193
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267448
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو