ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ نیکبخت:فردا قراردادم را با پرسپولیس ثبت میکنم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ای کمیل! محبت دانش، آیینی است که [خدا [بدان عبادت می شود و آدمی به وسیله آن در زندگی طاعت را و پس از مرگش نام نیک را به دست می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

نیکبخت واحدی: فردا قراردادم را با پرسپولیس ثبت می‌کنم

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم فردا قراردادم را با این تیم ثبت می‌کنم. علیرضا نیکبخت اظهار داشت: خودم هم از این جریانات خبر ندارم و نمی‌دانم از کجا درست می‌شود. فقط می‌گویم با هیچکس مشکلی ندارم و همه را دوست دارم.
وی در مورد روند مذاکراتش با پرسپولیس، عنوان کرد: همین روزها تکلیفم مشخص می‌شود. اکنون مشکلی با پرسپولیس ندارم و روند مذاکراتم مثبت بوده است. به نظرم فردا قراردادم را با آنها ثبت می‌کنم.
نیکبخت واحدی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود در این چند روز با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال با وی دیداری داشته است، گفت: دیشب از کیش به تهران بازگشتم. در این مدت تماسی با مسئولان استقلال نداشتم. بازیکنی بودم که مطبوعات همیشه سوژه برای نوشتن از من داشته اند و بارها گفته ام همیشه حاشیه را دوست داشته ام.
این بازیکن درباره اینکه فتح الله زاده قصد به خدمت گرفتنش را دارد تا وی را ترانسفر کند، اظهار داشت: در جریان این موضوع نیستم. گزینه اول من پرسپولیس است و تا این لحظه با تیم دیگری مذاکره نکردم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 87/4/23 و ساعت 8:39 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 267197
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو