ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ پرسپولیس بهترین تیم باشگاهی ایران شد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بدکاران، جز با همانندان خود، دوستی نمی کنند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

در مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال

پرسپولیس بهترین تیم باشگاهی ایران شد

خبرگزاری فارس: در هتل المپیک با انجام مراسمی بهترین بازیکن در پست های مختلف، تیم، داور و گزارشگر این رشته ورزشی معرفی شدند.

مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال ایران در فصل 86-87 ساعت 11 صبح امروز در هتل المپیک با حضور شماری از بازیکنان، داوران، مربیان و اصحاب رسانه برگزار شد و نفرات برگزیده جوایز خود را دریافت کردند.
از میان بهترین های دروازه بانی ایران، وحید طالب لو، سیدمهدی رحمتی و مهدی واعظی در فهرست نهایی حضور داشتند. رحمتی، دروازه بان مس کرمان عنوان بهترین را به خود اختصاص داد.
از میان مدافعان سیدجلال حسینی، هادی عقیلی، سپهر حیدری و مجتبی شیری حضور داشتند که حسینی، مدافع تیم فوتبال سایپا عنوان بهترین دفاع لیگ را به دست آورد و جایزه اش را از سوی کریم ملاحی، مدیرعامل صبا باتری دریافت کرد.
در خط هافبک مجتبی جباری، کریم باقری، ‌ایمان مبلعی و ‌احسان حاج صفی در فهرست نهایی حضور داشتند. باقری، ‌کاپیتان پرسپولیس به عنوان بهترین هافبک انتخاب شد و جایزه اش را از سوی اردشیر لارودی و ناصر احمدپور دریافت کرد.
در خط حمله محسن خلیلی، هادی اصغری و‌ علیرضا نیکبخت واحدی حضور داشتند که خلیلی عنوان بهترین مهاجم لیگ هفتم را به خود اختصاص داد.
از میان داوران سعید مظفری زاده، محسن ترکی، خداداد افشاریان و مسعود مرادی در فهرست نهایی حضور داشتند که مظفری زاده به عنوان بهترین برگزیده شد.
از میان افشین قطبی، نادر دست نشان و پرویز مظلومی برای انتخاب بهترین مربی، ‌قطبی به این عنوان رسید. وی هنگام دریافت جایزه با چشمانی اشک آلود از سوی ناصر شفق لوح تقدیر گرفت.
امیر قلعه نویی، سرمربی استقلال تهران در 10 دقیقه پایانی به سالن مراسم وارد شد و برای تقدیر از زحمات وی در تیم ملی و موفقیت استقلال در دیدارهای پایانی جام حذفی، به وی لوح داده شد.افشین قطبی همراه سعید مظفری زاده جایزه را به او دادند.
از بین تیم های پرسپولیس تهران،‌ سپاهان اصفهان و صبا باتری، پرسپولیس به عنوان بهترین تیم انتخاب شد. افشین قطبی، ‌سرمربی سرخپوشان جایزه و لوح تقدیر را از سوی فرشاد پیوس و صادق درودگر دریافت کرد.
از میان مجریان و گزارشگران ورزشی، عادل فردوسی پور به عنوان بهترین انتخاب شد
.

 

 

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 87/5/11 و ساعت 1:45 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 95
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266607
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو