ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ حاشیه دیدار تیمهای پرسپولیس و سایپا/ - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند، سه چیز را دوست می دارد : کم گویی، کم خوابی و کم خوری ؛ و سه چیز را خداوند دشمن می دارد :پُرگویی، پُرخوابی و پُرخوری . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

حاشیه‌ دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا/

درگیری نیکبخت واحدی و نوری در جریان بازی

در دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس در دقایقی ابتدایی نیمه اول، بین دو بازیکن پرسپولیس درگیری لفظی به وجود آمد.

 لیگ هشتم با به هوا فرستادن تعدادی بادکنک رنگی افتتاح شد. جایگاه خبرنگاران در اولین دیدار لیگ برتر در فصل جدید کاملا شلوغ بود و صندلی خالی وجود نداشت.
* هواداران پرسپولیس با در دست داشتن عکس‌های روزنامه ای از قطبی، به شدت مربی را مورد تشویق قرار دادند. آنها مدام سراغ محسن خلیلی را از مسئولان این تیم می‌گرفتند، حتی در جریان بازی در چند صحنه که پرسپولیس موفق به گلزنی نمی‌شد، نام وی را برای باز کردن دروازه میرزاپور صدا کردند.
* در دقیقه 17 بازی بین نیکخت و پژمان نوری درگیری لفظی به وجود آمد. این موضوع در دقیقه 40 که جریان بازی با وقفه ای کوتاه مواجه شد، با روبوسی نیکبخت با پژمان فیصل یافت.
* در جریان بازی کمک مربی سایپا و افشین قطبی به دلایل مختلف بارها به داور چهارم معترض شدند.
* در بین دو نیمه اعضای کمیته فنی و هیئت مدیره پرسپولیس راهی رختکن این تیم شدند.
* در 45 دقیقه نخست هر گاه حسین کعبی پا به توپ شد؛ حتی در صحنه‌های که خطری از جانب او احساس نمی‌شد، هواداران به شدت واکنش منفی نشان می‌دادند.
* به محض اینکه سوت پایان نیمه اول به صدا در آمد، ماموران نیروی انتظامی با قرار گرفتن در کنارهای زمین، از حضور خبرنگاران تصویری جلوگیری کرده و مانع مصاحبه ای آنها با بازیکنان 2 تیم شدند
* در نیمه دوم هیچ توپ جمع کنی در اطراف زمین حضور نداشت؛ به طوری که در همان دقایق ابتدایی که پرسپولیس صاحب ضربه کرنر شد و پتروویچ برای ارسال این ضربه به گوشه زمین رفته بود، بابت این موضوع ناراحت شد. یکی از عکاسان کنار زمین، توپ را برای وی فرستاد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 87/5/15 و ساعت 9:35 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 267129
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو