ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ آذر 89 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانشجویی، بر هر مسلمانی واجب است . هان ! خداوند، جویندگان دانش را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

رییس هیات فوتبال کرج گفت: برگزاری بازی سایپای البرز با پرسپولیس در هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج منوط به اجازه شورای تامین استان البرز است.

 

محمد محمودی روز سه شنبه افزود: با توجه به همزمان شدن دو بازی استقلال تهران با ذوب آهن اصفهان و همچنین سایپا با پرسپولیس به علت اردوی تیم ملی، سازمان لیگ با ارسال نامه ای به هیات فوتبال کرج این شانس را داد تا درصورت موافقت شورای تامین استان البرز ، بازی سایپا با پرسپولیس درکرج برگزار شود.


وی اظهار داشت: هیات فوتبال کرج نامه سازمان لیگ را به استانداری البرز ارسال کرده و منتظر تصمیم این نهاد هستیم که به احتمال زیاد تا فردا مشخص خواهد شد.

 

محمودی یادآور شد: سال گذشته نیز بحث برگزاری بازی دو تیم سرخابی در کرج مطرح شد که شورای تامین استان البرز به دلیل گنجایش کم استادیوم انقلاب اسلامی کرج ، همجواری آن با استان تهران و آمدن هواداران از تهران به کرج برای تماشای بازی تیم محبوبشان ، با برگزاری بازی دو تیم سرخابی در کرج مخالفت کرد.

 


وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته در صورت برگزار نشدن این بازی در کرج دو تیم سایپا با پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

  < type="text/java">


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/9/16 و ساعت 6:19 عصر | نظرات دیگران()

سرمربی پرسپولیس گفت: به دلیل نتایج ضعیف که دور از شأن ما است، از هواداران پرشمار تیم خجالت می‌کشم.

 

علی دایی پس از شکست برابر پیکان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نتیجه را 3 بر صفر واگذار کردیم و از هواداران پرسپولیس خجالت می‌کشیم، از آنهایی که ما را همواره حمایت می‌کنند. البته از لحاظ فوتبالی تیم برتر میدان بودیم اما با شکست 3 بر صفر دیگر حرفی برای گفتن نداریم. پیکان از موقعیت‌های خود استفاده کرد و ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: متاسفانه چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

 

 

غلامرضا رضایی و حمید علی‌عسگر نیز پس از حضور در تیم امید آمادگی لازم را ندارند اما مطمئن باشید پرسپولیس دوباره به روزهای خوش باز خواهد گشت.

 

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: روی اشتباهات بچه‌گانه گل خوردیم. در نیمه اول ببینید چه گل‌هایی خوردیم و در نیمه دوم نیز در دقیقه 89 با اشتباه دروازه‌بانمان یک گل زیبا خوردیم. در حال حاضر همه چیز به ضرر ما است. ما سعی و تلاش می‌کنیم تا به شرایط خوب بازگردیم. اکنون فوتبال روی بدش را به ما نشان می‌دهد.  

 

دایی گفت: نمی‌توانم باخت 3 بر صفر را توجیه کنم. در دیدار قبل نیز 4 بر یک مقابل سپاهان شکست خوردیم. بنابراین حرف‌هایی که شما می‌زنید درست است و من نمی‌توانم حرفی بزنم اما نگاه کنید آیا ما واقعا امروز مستحق شکست 3 بر صفر بودیم. تمام کارهای فنی که باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم. در عمق دفاع حرکت کردیم. شوت زدیم اما ابراهیم میرزاپور از زمان شروع فوتبالش تا به امروز، در دیدار با پرسپولیس درخشش فوق‌العاده داشت. این هم از شانس من است که او تا امروز چنین بازی را انجام نداده است.

 

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد شکست‌های پرسپولیس و ارتباطش با فدراسیون فوتبال گفت: باخت‌های پرسپولیس چه ارتباطی با فدراسیون دارد؟ هواداران ما به فدراسیون فوتبال چه کار دارند؟ شاید در برخی دیدارها مشکلات داوری باعث شده نتوانیم امتیاز لازم را بگیریم اما فدراسیون مقصر نیست. از من مربی تا تک تک بازیکنان مقصر نتایج پرسپولیس هستیم. ما بد کار کردیم اما واقعیت آن است که تا امروز پرسپولیس گل تاکتیکی نخورده و بیشتر بر روی اشتباهات فردی خود گل می‌خوریم.

 

وی در مورد دیدارهای دور برگشت گفت: باید خیلی کار کنیم تا این تیم درست شود. امتیازهای بدی را از دست دادیم و باخت‌های بدی داشتیم. این نتایج در شان پرسپولیس و هوادار پرسپولیس نیست. من حرفی برای گفتن ندارم. من و بازیکنان باید تلاش بیشتری کنیم تا شرایط تیم درست شود.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد جدایی کریم باقری از این تیم گفت: متاسفانه باقری در بد موقعی ما را تنها گذاشت. ما روی او حساب کرده بودیم. هنوز نمی‌دانم چرا باقری در تمرینات ما شرکت نکرد. این کار از نظر حرفه‌ای و اخلاقی دور از شان آقا کریم بود. چرا باید تمرینات را کنار بگذارد؟ ما بر روی تک تک بازیکنان حساب کرده بودیم. برخی از بازیکنان بزرگ در 15 دقیقه آخر مسابقه می‌آ‌یند و نتیجه را تغییر می‌دهند. مثلا توتی از باقری و دایی خیلی بزرگتر است اما هر زمان که مربی به او می‌گوید وارد زمین می‌شود و حتی می‌تواند نتیجه را تغییر دهد.

 

وی ادامه داد: از آقا کریم انتظار نداشتم اینگونه رفتار کند. هیچ بازیکنی نمی‌تواند بگوید من باید در ترکیب ثابت حضور داشته باشم. چنین چیزی در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود. مسی و رونالدو هم نمی‌توانند بگویند من باید فیکس بازی کنم. به درست یا غلط علی دایی سرمربی پرسپولیس است و من تصمیم‌گیرنده هستم که چه کسی در ترکیب حضور داشته باشد زیرا باید پاسخگوی مسائل فنی تیم باشم. چرا هیچ کس از سایر بازیکنان نمی‌پرسد که چرا 3 بر صفر باختید زیرا مسئول فنی تیم من هستم. بازیکنان باید در اختیار تیم باشند. این معنا و مفهوم ندارد که بازیکنی در وسط راه از ما جدا شود.

 

دایی تاکید کرد: من بهترین سال‌های جوانی‌ام را در کنار آقا کریم بازی کردم و به غیر از احترام بین ما چیزی نبوده است. او مثل برادر من است و دوستش دارم اما نباید دست ما را خالی می‌گذاشت. نبود آقا کریم از لحاظ روحی و روانی بر روی بازیکنان تیم تاثیر منفی گذاشت. صلاح نبود او تیم را ترک کند.

 

دایی در مورد اینکه او قصد خداحافظی از فوتبال را دارد، گفت: من نمی‌توانم به باقری بگویم خداحافظی کن یا نکن. تابع تصمیمات باشگاه هستم. اگر کریم باقری را نمی‌خواستیم چرا با او قرارداد یک ساله امضا کردیم. اینکه شما می‌گویید باقری آماده است، آیا تاکنون یک جلسه در تمرینات تیم ما شرکت کرده‌اید؟ کادر فنی تشخیص می‌دهد چه کسی آماده است. البته همه بازیکنان ما آماده هستند بنابراین باید 25 بازیکن را به میدان بفرستم. من نمی‌گویم آقا کریم آماده نیست اما تشخیص این مسئله به عهده کادر فنی است.

 

وی گفت: من مسئول برگزاری بازی خداحافظی نیستم. باقری و کاشانی با هم صحبت کردند و من در این مورد تابع تصمیمات باشگاه هستم. آقا کریم یک بار با من حرف زد و من به او گفتم باید خوب تمرین کنی. یک روز ممکن است 10 دقیقه بازی کنی و یک روز ممکن است در فهرست 18 نفر هم نباشی و گاهی هم ممکن است در 5 هفته متوالی بازی کنی. بازیکنان ما به بودن باقری عادت کرده بودند و غیبتش بر روی تیم ما تاثیر منفی گذاشت. او سال‌ها در این تیم بازی کرده است.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد مسائل فنی دیدار با پیکان گفت: در نیمه دوم ما حاکم مطلق میدان بودیم. البته پیکان هم خوب دفاع کرد و این طبیعی بود و سه امتیاز را از ما گرفت. من هنوز باور نمی‌کنم سه گل در این مسابقه خورده‌ایم و از این بابت از هواداران پرسپولیس خجالت می‌کشم.

 

دایی در مورد دور برگشت لیگ گفت: تمام داشته‌های ما همین است اما این تیم را درست می‌کنیم ونتایج لازم را می‌گیریم. فاصله ما با بالای جدول زیاد نیست. دو شکست بد خوردیم اما با سه برد می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم.

 

وی در مورد علت جدایی شیث رضایی از پرسپولیس گفت: من مسائل را باز نمی‌کنم و بهتر است حرمت‌ها حفظ شود و در این مورد صحبت نمی‌کنم.

 

دایی در مورد اعتراض به داوری در این مسابقه گفت: در زمان گل اول پیکان تصور می‌کردم گل این تیم آفساید باشد. شاید هم آفساید بوده اما پس از آن نیمکت پرسپولیس اعتراضی به داوری نداشت. حتی به تماشاگران هم اشاره کردم که به داور کاری نداشته باشند.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/9/13 و ساعت 7:47 عصر | نظرات دیگران()

دو تیم پرسپولیس و پیکان عصر امروز 22 رویارویی دو باشگاه را رقم می زنند.

 

دو تیم تاکنون 21 بار در مسابقات مختلف مقابل هم قرار گرفته اند که اولین بار آن در سال 1348 بوده است که در مسابقات انتخابی باشگاههای تهران دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

 

در 21 بازی قبلی، پرسپولیس 12 برد و 4 تساوی و 5 باخت مقابل پیکان بدست آورده است. در لیگ برتر نیز دو تیم 16 بار باهم دیدار کرده اند که 10 برد برای پرسپولیس و 3 برد برای پیکان رقم خورده است و 3 بازی نیز به نتیجه تساوی انجامیده است.

 

 

پرسپولیس 26 گل زده و در مقابل 17 گل نیز از پیکان دریافت کرده است. در فصل 84 پیکان در لیگ برتر حضور نداشت و بنابراین دیداری بین دو تیم انجام نشد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/9/13 و ساعت 11:46 صبح | نظرات دیگران()

دیدار فردای پیکان و پرسپولیس اولین رویارویی علیدوستی و دایی در قامت مربی است؛ دو مهاجم اسبق تیم ملی که سابقه بازی در بوندس لیگا را دارند ، فوتبال خودشان را در سایپا به پایان بردند و مربیگری را از این تیم آغاز کردند!


یکی از دوئل های تماشایی هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر، رویارویی مهاجمان دو نسل سابق تیم ملی در قزوین خواهد بود: علی دایی و حمید علیدوستی.

 

حمید علیدوستی بازیکن اسبق تیمهای تهرانجوان و دارایی، در اوایل دهه 60 یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران بود که در اوج درخشش او در این سال ها در تیم هما بود. علیدوستی در سال 56 اولین بازی ملی خود را انجام داد و تا سال 65 نیز پیراهن تیم ملی را بر تن داشت.

 

 

او وقتی راهی بوندس لیگا و تیم زالمور شد، تیم ملی را نیز از دست داد. علیدوستی فوتبال خود را با سایپا تمام کرد و مربیگری اش را نیز از همین تیم آغاز کرد. نکته جالب اینکه او از سال 81 تا همین چند هفته قبل در لیگ برتر غایب بود و بعد از 8 سال دوری دوباره به تیم پیکان بازگشته است.

 

اما علی دایی مهاجم اول تیم ملی در دهه 70 و 80 که حمید علیدوستی را الگوی فوتبالش می داند، همچون حمیدخان فوتبال خود را در سایپا به پایان برد و مربیگری اش را نیز از همین تیم آغاز کرد! موفقیت های دایی در دوران مربیگری بیشتر از علیدوستی بوده و یک قهرمانی لیگ و یک جام حذفی را در کارنامه دارد. دایی این روزها تحت فشار شدید هواداران و رسانه هاست و بعد از دو باخت متوالی و از دست دادن 6 امتیاز، باید پیکان را در قزوین ببرد تا تیمش همچنان در صف مدعیان باقی بماند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/9/13 و ساعت 11:45 صبح | نظرات دیگران()

 اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در شهر قزوین و صرف شام، راهی هتل مرمر شد.

 

پرسپولیسی ها قبل از اسکان در هتل مرمر شهر قزوین، راهی رستوران اقبالی شدند و با پذیرایی گرم مسئولان رستوران شام را صرف کرده و به سمت هتل حرکت کردند. دوست داران تیم فوتبال پرسپولیس در اطراف هتل حضور داشتند و سرخپوشان را همراهی کردند.

 

جالب اینکه زمین دیدار روز شنبه دو تیم پرسپولیس و پیکان از پنجره هتل مشخص بوده و درست روبروی اتاق بازیکنان می باشد. ضمن اینکه نزدیک ترین زمین مسابقه تا هتل محل اسکان بازیکنان یک رکورد جالب به نظر می رسد.

 

هم اتاقی ها :

محمود خوردبین سرپرست پرتلاش سرخپوشان پس از اسکان تیم در هتل مرمر اسامی هم اتاقی های تیم را اعلام کرد.

 

کاروان پرسپولیس پس از استقرار در هتل محل اقامت خود در قزوین در طبقه های اول و دوم هتل مرمر به شرح ذیل اسکان یافتند: 

حبیب کاشانی - محمد رسائی، منصور بیک محمدلو، محمود خوردبین، حسین عبدی، محمدرضا مولایی - محمدعلی یحیوی، مسعود عالی پور، علیرضا حقیقی - امیرحسین فشنگچی، رحمان احمدی - علیرضا محمد، مازیار زارع - حسین بادامکی، حمیدرضا علی عسگری - سعید حلافی، سپهر حیدری - علیرضا نورمحمدی، اشپیتیم آرفی - ابراهیم شکوری، مهدی شیری - مجتبی شیری، تیاگو فراگا - مجتبی زارع، محمد نوری - غلامرضا رضایی، فرید زرینه - مرتضی محسنی، فرزاد محلوجی - داود کاشانی، قاسم عبدالصمدی  - اصغر نوروزعلی.

 

گفتنی است؛ هتل مرمر شهر قزوین میزبان مشترک دو تیم پرسپولیس و پیکان می باشد. 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/9/13 و ساعت 11:45 صبح | نظرات دیگران()

کریم باقری در صدر محبوب ترین بازیکنان جهان در سال 2010 جای گرفت .


فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار دومین مرحله از نتایج رای گیری برای انتخاب محبوب ترین بازیکن جهان را اعلام کرد که بر این اساس کریم باقری کاپیتان سابق پرسپولیس با 58280 رای در صدر قرار دارد. فرهاد مجیدی کاپیتان تیم استقلال نیز با 55245 رای در رده دوم این نظر سنجی ایستاده است.

 

در این نظر سنجی که 140 بازیکن از 75 کشور جهان حضور دارند، محمد ابوتریکه مصری با اختلاف 20 هزار رای در رده سوم قرار گرفته است.

 

 

نکته جالب اینکه 8 نفر اول این نظر سنجی از کشورهای غیراروپایی هستند و لیونل مسی آرژانتینی با 6490 رای در رده نهم قرار گرفته است که نفر اول در بین بازیکنان مشهور جهان است!

 

این نظر سنجی یک ماه دیگر ادامه دارد و نتایج نهایی در اوایل ژانویه 2011 اعلام می شود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/9/12 و ساعت 11:0 صبح | نظرات دیگران()

کمیته اجرایی فیفا دقایقی پیش رسما روسیه و قطر را بعنوان میزبان جام‌های 2018 و 2022 انتخاب و معرفی کرد.

 

کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال  دقایقی پیش در مقر فیفا در زوریخ سوئیس تشکیل جلسه داد. در این نشست ویژه اعضا روسیه و قطر را به ترتیب به عنوان میزبان جام های جهانی 2018 و 2022 انتخاب کردند.

 

کشورهای انگلستان، روسیه، بلژیک - هلند و اسپانیا - پرتغال نامزد میزبانی جام جهانی 2018 بودند و استرالیا، ایالات متحده آمریکا، ژاپن، کره جنوبی و قطر هم شانس خود را برای میزبانی جام جهانی 2022 آزمودند.

 

 

جام جهانی 2014 به میزبانی کشور برزیل برگزار خواهد شد


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/9/12 و ساعت 10:59 صبح | نظرات دیگران()

نفت تهران:رافخایی و خلعتبری بدهید خلدون ببرید/زنیدپور از شنبه در استقلال

علی دایی خواستار حضور بازیکنان سکونشین سپاهان در پرسپولیس است.

 

،علی دایی دیروز در جلسه فنی باشگاه که هر چهارشنبه در حضور حبیب کاشانی سرپرست موقت پرسپولیس برگزار می شود خواستار حضور ناصحی یا مهدی جعفرپور بازیکن سپاهان اصفهان شده است.

 

این در حالی است که سپاهان اصفهان در این فصل در اکثر دیدارهای خود مهدی جعفرپور و رضا ناصحی را حتی روی نیمکت هم نگذاشته و این دو بازیکن چندین هفته است که سکو نشین شده اند.

 

 

 

دیگر تیم تهرانی یعنی استقلال هم با توجه به نیاز استقلال به یک هافبک توانمند مسئولان دو باشگاه استیل آذین و استقلال توافق کرده اند تا زمینه را برای آبی پوش شدن میلاد زنیدپور فراهم کنند.

 

بر همین اساس قرار است میلاد زنیدپور لباس استقلال را بر تن کند. مراحل نهایی این انتقال هم صورت گرفته و گفته می شود زنیدپور شنبه و پس از بازی استیل مقابل ذوب با حضور در تمرین استقلال کار خود را با آبی پوشان آغاز خواهد کرد.

 

دیگر شایعه نقل انتقالی نیم فصل باز هم از یک تیم تهرانی به گوش می رسد.استیل اذین که تا چند هفته پیش به دنبال فرشید کریمی برادر بزرگتر علی کریمی بود تا ضعف دروازبانی خود را رفع کند با مخالفت مسئولان راه اهن تهران به دنبال دیگر گزینه های خود رفته است.

 

گفته می شود یک دروازبان تیم شهرستانی برای دریافت رضایت نامه خود و انتقالش به این تیم یعنی استیل اذین، همسرش را بهانه کرده است.

 

گفته می شود همسر وی دیگر نمی تواند در این شهر زندگی کند و همین امر باعث شده تا این دروازبان طلب رضایت نامه خود را به باشگاه اش کند. باید دید ایا این دروازبان با این حربه می تواند به استیل اذین منتقل شود یا نه؟

 

جواب منفی محترمانه نفت به پیشنهاد ذوب - خلعتبری و رافخایی را بدهید، خلدون را بگیرید!

 

از یکی 2 هفته پیش تلاش مسئولان برای جذب یک هافبک بازیساز آغاز شد. ذوبی ها روی گزینه های مختلف فکر می کردند تا اینکه موعد دیدارشان با نفت تهران فرا رسید.

 

پس از این بازی اما نظر کادر فنی و مسئولان ذوب به کلی تغییر کرد. نمایش خلدون ابراهیم باعث شد تا نظر مسئولان ذوب برای جذب او جلب شود.

 

ذوبی ها بلافاصله درخواست رسمی خود را به باشگاه نفت فرستادند اما نفتی ها که دوست نداشتند مستقیما به درخواست ذوب پاسخ منفی بدهند طرف اصفهانی خود خواستند در قبال انتقال خلدون، خلعتبری و جلال رافخایی را به نفت تهران بدهند.

 

این درخواست جواب منفی محترمانه ای بود از سوی مسئولان نفت به ذوبی ها تا آنها فکر جذب خلدون ابراهیم که یک مهره کلیدی برای فرکی محسوب می شود را از سر بیرون کنند.

 

شاهین بوشهر دور حوار را خط قرمز کشید/ملا محمد سهمیه پرسپولیس است

 

طبق آخرین اخبار رسیده حوار ملامحمد جزء سهمیه پرسپولیس محسوب می شود.

 

انتقال حوار ملا محمد مهاجم تیم ملی فوتبال عراق و فصل گذشته پرسپولیس به تیم شاهین منتفی شد.

 

بر اساس این خبر سازمان لیگ بدلیل تکمیل بودن سهمیه لیگ برتری لیست بازیکنان شاهین با انتقال حوار ملامحمد بازیکن فصل قبل پرسپولیس به تیم فوتبال شاهین مخالفت کرد ، چراکه این بازیکن پس از جدایی از پرسپولیس به عضویت تیم دیگری در نیامده بود و بازیکن پرسپولیس محسوب می شد.

 

همچنین با توجه به اعلام سازمان لیگ ، حوار ملا محمد برای انتقال به هر تیم دیگر در ایران سهمیه لیگ برتری محسوب می شود و به دلیل اینکه سهمیه بازیکنان لیگ برتری شاهین بوشهر تکمیل شده این انتقال منتفی شد و تنها عماد رضا از نیم فصل دوم به شاهین اضافه می شود .


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/9/11 و ساعت 1:54 عصر | نظرات دیگران()

مروری داریم بر مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی چاپ صبح امروز پایتخت  

پیروزی:

- کاشانی: دست های پشت پرده نمی خواهد پرسپولیس موفق شود.

- مذاکره با الاهلی و راپیدوین ادامه دارد، شرط یک میلیون یورویی اتلتیکو مادرید برای پرسپولیس.

- عقیلی درحدی نیست علیه پرسپولیس حرف بزند، سپهر حیدری: انگار از خانه به داور زنگ زدند گفتند پنالتی بگیر.

- مخالفان شهریار شمشیر بیرون کشیدند، حمله از چپ و راست به علی دایی.

- بحث کوچک محمد و شیری سوژه جدید حاشیه سازان، خوردبین: بگو و مگو و درگیری در تمرین کذب است.

- قصاص قاتل همسر ناصر محمدخانی، ساعت 5 صبح؛ اعدام شهلا جاهد.

- تصمیم گیری تا آخر هفته، می خواهند هواداران پرسپولیس را محروم کنند.

 


 


 

 

خبر ورزشی:

- قلعه نویی در خبر ورزشی: حالا می فهمم 10 سال پیش هیچی بلد نبودم! دو، سه سال دیگر بی خیال مربیگری می شوم.

- 20 بهمن در دبی... دیدار دوستانه ایران - روسیه؛ بدون قطبی!.

- به زندان انداختن سلب حقوق شهروندی است؟ شریفی: ثمره مصاحبه دایی توهین هواداران پرسپولیس بود.

- او بایدپاسخ شایعه سازان را بدهد، حجازی: نزدیکان پرسپولیس گفتند دایی، کریم را دلسرد کرد.

- سپهر حیدری: دعوت شدن عقیلی به تیم ملی فاجعه است!.

- کریم به رئیس هم جواب رد داد، باقری: ممنون آقای سعیدلو؛ اما می خواهم بروم.

- منصوریان: کچل ها مربیان خوش شانسی هستند!.

- عزیزمحمدی: از تماشاگران پرسپولیس شکایت کردم.

 


ابرار ورزشی:

- من کار خودم را انجام می دهم، مظلومی: فتح ا... زاده حق دارد با مربی دلخواهش مذاکره کند.

- عزیزمحمدی: ا گر آلودگی هوای تهران ادامه داشته باشد هم بازی های لیگ لغو نمی شود.

- عقیلی: پرسپولیسی ها به جای اعتراض به داور نقاط ضعفشان را برطرف کنند.

- سپهر حیدری: پرسپولیس آن قدر بدبخت شده که عقیلی درباره اش حرف می زند.

- اگر فدراسیون بخواهد می روم اما باحرف رسانه ها از جایم تکان نمی خورم، غلامحسین پیروانی: نیمکت نشینان تیم امید درحد بازیکنان اصلی نبودند.

- شرفی: آقای پیروانی! فوتبال بین المللی زبان شعر را نمی شناسد.

- دبیرکمیته انضباطی: شکست سنگین پرسپولیس دلیل سکوت دایی بود نه رای کمیته انضباطی.

- بازیکن ملوان عمدا مرا زد، میداودی: امیدوارم احتیاجی به جراحی نباشد.

 


ایران ورزشی:

- مدیریت خوب سعیدلو همه را با هم هماهنگ کرد، رییس جمهور: ورزش ایران آینده درخشانی دارد.

- سپاهان پیروز جنگ ستارگان، تعویض های طلایی، هدیه شهریار به ژنرال.

- ناز نمی کنم، یک هفته وقت می خواهم تا فکر کنم، غلام پیروانی: چند بار به آسیا رفته ام.

- منصور ابراهیم زاده: با 2 پرتاب اوت صدر جدول را پس گرفتیم.

- کریم باقری: من دایی را نجات ندادم، هواداران حلالم کنند.

- کریم فقط امروز وقت دارد که برگردد، کاشانی: داوری بهانه است در شان پرسپولیس نبودیم.

- دایی: خبرنگاران عزیز بروید لالا کنید، تا تکلیفم روشن نشود حرف نمی زنم.

- امیر قلعه نویی: بچه نازی آبادم و روی حرفم ایستادم، علی دایی پرسپولیس را متحول کرده!.

- جلسه رییس سازمان تربیت بدنی با کاشانی، باقری از سعیدلو هم خداحافظی کرد.

 


90نود:

- 10 ساعت مانده به چوبه دار، شهلا جاهد: کاش ناصر پیشنهاد آشنایی به من نمی داد!، درخواست عفو نمی کنم چون قاتل نیستم.

- دستور دایی به مازیار زارع، دیگر با سگ سر تمرین نیا!.

- بگو مگوی شدید دو مدافع پرسپولیس در تمرین، محمد: زیرآب شیث را زدی! مجتبی شیری: تو چی؟ با او می خواستی تیم را زمین بزنی!.

- عمل جراجی میلاد به هفته بعد موکول شد، میداودی: بازیکن ملوان عمدا مرا زد، باید محروم شود.

- سعیدلو از کاپیتان OK گرفت، آقا کریم عضو هیات مدیره پرسپولیس می شود.

- خوزه مورینیو: باختیم، له که نشدیم!.

- گواردیولا: لطفا مورینیو را اخراج نکنید!.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/9/10 و ساعت 4:54 عصر | نظرات دیگران()

 سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: احساس می کنم عامل عدم موفقیت ما در بازی با سپاهان دست های پشت پرده است که نمی خواهند پرسپولیس موفق شود.

 

حبیب کاشانی افزود: پس از شکست مقابل تیم فوتبال سپاهان حس بدی نسبت به این شکست دارم و احساس می کنم که دستی پشت پرده وجود دارد که نمی خواهد پرسپولیس در مسابقات خود موفق شود.

وی ادامه داد: تماشاگران ما در مورد برگزاری این دیدار حرفی می زنند که باعث می شود حس بدی نسبت به این بازی داشته باشیم که چطور ممکن است طرفداران سپاهان از روز گذشته راهی تهران می شوند در صورتی که برگزاری این دیدار به علت تذکرات شورای بهداشت در هاله ای از ابهام قرار داشت.


کاشانی در مورد تصمیمات دایی اظهار داشت:

 

 

هر مربی سلیقه خود را دارد و دایی در مورد اخراج شیث رضایی و نیمکت نشین باقری اختیار تام دارد و وی نیز صلاح باشگاه را می خواهد و من در کارهای فنی دخالت نمی کنم و نمی توانم به علی دایی بگویم که کریم باقری را در ترکیب اصلی قرار بدهد.

وی ادامه داد: برای خداحافظی باقری نیز 24 دی یک بازی در نظر گرفته ایم که اتلتیکو مادرید برای حضور در این بازی یک میلیون یورو درخواست کرده و اگر اسپانسر این بازی اعلام آمادگی کند می توانیم هزینه بازی را فراهم کنیم اما چند تیم دیگر نیز مانند راپیدوین و الاهلی قهرمان آفریقا نیز در نظر داریم.

 


کاشانی در پایان خاطر نشان کرد: باید برای بازی بعدی تلاش کنیم و همچنین تیم باید به ریکاوری بپردازد تا در بازی های آینده موفق تر باشد و همچنین بتوانیم در پایان این فصل نیز یک جام را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/9/9 و ساعت 7:36 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 147
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267402
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو