ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اخبار تیم پرسپولیس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آیا می دانی کدام یک از مردم داناترند؟ گفت : خدا [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ خطاب به ابن مسعود ـ]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

فرید زرینه پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: محسن خلیلی هم اکنون در شرایط مسابقه قرار گرفته است و از بازی بعد مقابل ابومسلم می‌تواند برای تیم به میدان برود.با توجه به حساسیت و فشار بالای بازی شهرآورد، به میدان رفتن خلیلی در این دیدار ریسک بزرگی بود و امکان بازگشت مصدومیت وی افزایش می‌یافت .به همین دلیل از حضور وی در بازی روز گذشته ممانعت شد و این بازیکن می‌تواند از بازی بعد با صلاحدید کادر فنی به میدان برود.

زرینه درخصوص مصدومیت منصوری در بازی روز گذشته، یادآور شد: عضله ران منصوری پاره و دچار خونریزی شده است.همه تلاشمان این است که با رفع مصدومیت منصوری این بازیکن را برای دیدار با ابومسلم آماده کنیم.

زرینه در پایان در رابطه با وضعیت مصدومیت باقری‌ها نیز گفت: باقری‌ها می تواند از فردا به تمرینات تیم اضافه شود اما، بدون شک این بازیکن به دیدار با ابومسلم نخواهد رسید.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 87/11/28 و ساعت 6:56 عصر | نظرات دیگران()

 پیش قرارداد سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس امضا شد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس به نقل از مسئولان روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، وینگادا پیش نویس قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را امضا کرد .

قرار است وینگادا دوشنبه 21بهمن به کشورمان وارد شود و به طور قطع جمعه در دربی پایتخت روی نیمکت خواهد نشست
.

وینگادا سابقه هدایت تیم ملی عربستان ،زیر23 ساله های مصر، ماریتیمو و آکادمیکای پرتغال و الزمالک مصر را در کارنامه خود دارد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 87/11/19 و ساعت 7:20 عصر | نظرات دیگران()

 مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محرومیت ابراهیم توره در بازی داربی دلیلی برای رساندن من به این مسابقه حساس نیست.

محسن خلیلی پیرامون حضورش در مسابقه‌ی داربی با توجه به محرومیت ابراهیم توره دیگر مهاجم پرسپولیس در این مسابقه اظهار کرد: نبودن این بازیکن در بازی حساس داربی هیچ ربطی به اینکه کادرفنی و یا خودم تلاش اضافه و غیرحرفه‌ای برای رسیدنم به بازی داربی انجام دهیم، ندارد. من تمریناتم را به طور منظور و حساب شده سپری می‌کنم و باور کنید هنوز مشخص نیست که چه زمانی امکان بازی کردنم در پرسپولیس فراهم می‌شود.

وی افزود: حتی خودم هم هیچ پیش‌بینی درباره‌ی رسیدنم به داربی یا حتی بازی‌های پس از آن نمی‌کنم و فقط باید تمرین کرد و روز به روز شرایط را سنجید.

وی درباره‌ی شرایط فنی پرسپولیس در روزهای پیش از داربی گفت: اوضاع خوب است و بچه‌ها با انگیزه و روحیه‌ی بالایی تمرین می‌کنند که امیدوارم این وضعیت تا مسابقه ادامه داشته باشد.

خلیلی درباره‌ی حضور وینگادا در پرسپولیس نیز گفت: می‌دانم که مربی بزرگی است اما، شناختم از او در همین حد است. باید حضورش را در پرسپولیس ببینیم و آن موقع می‌توان نظر درست‌تری داد. حتی من نمی‌دانم این مربی با چه سیستمی بازی می‌کند و به آن علاقه دارد

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 87/11/19 و ساعت 7:20 عصر | نظرات دیگران()

کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات هواداران باشگاه پرسپولیس به شرح زیر اعلام کرد :

دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان درحالی در تاریخ 27 دی برگزار شد که تعداد 15 صندلی توسط تماشاگران تیم منتسب به باشگاه پرسپولیس شکسته شد. بر همین اساس باشگاه فوق باید مبلغ 000/500/1 ریال جریمه نقدی را پرداخت کند.
همچنین به دلیل تخلفات صورت گرفته از سوی بازیکنان در دیدار دو تیم پرسپولیس و پیام، ابراهیم توره از پرسپولیس و محسن ارزانی و روح ا... بهرامی از تیم پیام باید فردا ساعت 16 در کمیته انضباطی حضور داشته باشند.
همچنین در پی تخلفات هواداران منتسب به تیم پرسپولیس و عدم هدایت درست سکوها از مشوقان فوتبال که توهین به بالاترین مقام ورزشی کشور را در پی داشته است ،مدیر عامل باشگاه باید فردا در کمیته انضباطی حضور داشته باشد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 87/11/19 و ساعت 7:19 عصر | نظرات دیگران()

مراسم خاکسپاری مرحوم صفر ایرانپاک فردا در اهواز برگزار می شود.

پس از انتقال پیکر مرحوم صفر ایرانپاک از سوئد به تهران و برگزاری تشییع وی در ورزشگاه شیرودی تهران، پیکر وی برای خاکسپاری به اهواز منتقل شده است.
بازیکن اسبق تیم های ملی و پرسپولیس که به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا اهواز تدفین خواهد شد.
قبل از خاکسپاری مراسم، دور افتخار پیکر وی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.
شماری از همبازیان همدوره وی مثل همایون بهزادی در اهواز حضور دارند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 87/11/19 و ساعت 7:18 عصر | نظرات دیگران()

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا ورزشگاه آزادی مثل بازی با سپاهان پر شود

محسن خلیلی اظهار داشت‌: مراحل پایانی تمریناتم را به خوبی دنبال می‌کنم. در حال حاضر می‌توانم بدون احساس درد، به سمت دروازه شوت‌ محکم بزنم.
وی افزود: تا دو هفته دیگر به ایران بازمی‌گردم تا زیر نظر پزشک پرسپولیس کارم را ادامه دهم.
خلیلی ادامه داد: خیلی دوست دارم برای دربی آمادگی لازم را داشته باشم. همه چیز را به بازگشتم و نظر دکتر زرینه واگذار می‌کنم. اجازه او می‌تواند من را در خط حمله پرسپولیس قرار دهد.
خلیلی درباره تغییر و تحولات اخیر در باشگاه پرسپولیس گفت: به دلیل اینکه اینترنت جایی که در آن زندگی می کنم قطع بود متوجه تغییرات نشدم. اما از طریق میثاق معمارزاده شنیدم مصطفوی جای خود را به انصاری‌ فرد داده است.
وی افزود: این گونه تغییرات در فوتبال ایران و پرسپولیس امری طبیعی است. امیدوارم هر فردی که به این تیم می‌آید موفق باشد.

خلیلی درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: هیچ یک از بازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا آسان نیست. تیم‌ها برنامه‌‌ریزی‌های خاصی برای موفقیت انجام می‌دهند. ما همیشه برابر عربستانی‌ها بیش از همه بازی‌ها دچار دردسر شده‌ایم.

وی افزود: الغرافه قطر و الشارجه امارات نمی‌آیند جلوی پرسپولیس زنگ تفریح باشند. همه بازی ها در آسیا دشوار است.
خلیلی تصریح کرد: امید پرسپولیس و ترس حریفان، بازی در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی است. همه می‌دانند در این ورزشگاه تیم های خارجی باید فکر باخت و یا مساوی باشند نه پیروزی.
وی یادآور شد: امیدوارم با نتیجه‌ بهتر در بازی‌های آینده بستری فراهم شود تا در لیگ قهرمانان ورزشگاه آزادی را مثل بازی با سپاهان در فصل گذشته پر از هوادار ببینم.
خلیلی درباره طلبش از فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه دو هفته پایانی است که در آلمان حضور دارم باید هزینه‌های درمانم را تسویه حساب کنم. با نایب رئیس فدراسیون فوتبال تماس گرفتم اما متاسفانه نتوانستم با او صحبت کنم به همین دلیل منتظر تماس تاج خواهم ماند تا این مشکل با درایت مسئولان فدراسیون حل شود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 87/10/22 و ساعت 6:31 عصر | نظرات دیگران()

واعظى: دیگر مشکلى براى بازى کردن ندارم


 تعطیلى لیگ به همان اندازه که مخالفت مربیان را به دنبال داشت، به سود دروازه بان مصدوم پرسپولیس شد. مهدى واعظى که هفته ها است از فوتبال دور افتاده با استفاده از این وقفه مى تواند خود را به آمادگى ایده آل برساند و دوباره به ترکیب پرسپولیس برگردد. خودش مى گوید: «تعطیلات نیم فصل به من کمک مى کند تا بتوانم از بازى آینده پرسپولیس با قدرت به میدان بروم.
شرایطم بسیار امیدوار کننده است و مى توانم از آغاز مجدد تمرینات گروهى تیم، تمرینات توپى ام را آغاز کنم. مطمئناً با شرایطى که دارم مى توانم در نخستین دیدار پرسپولیس پس از تعطیلات نیم فصل به میدان بروم. حتى

طبق برنامه ریزى با پزشک تیم قرار شد با تمرکز و احتیاط بیشتر براى رفع مصدومیتم اقدام کنم و امروز به شرایطى رسیده ام که اگر پرسپولیس بعد از دیدار با پاس همدان هم مسابقه اى داشت، مى توانستم این تیم را همراهى کنم
.
با استراحت و بدنسازى مشکل عضلات تحلیل رفته پایم را که به مصدومیتى مزمن تبدیل شده بود، برطرف کردم و حالا مى توانم با استفاده از تعطیلات نیم فصل با آمادگى کامل به مسابقات باز گردم، متاسفانه شروع بدى در این فصل داشتم که باعث شد حدود ?? بازى را از دست بدهم اما هدفم این است در بازى هاى آینده این دورى را به بهترین شکل جبران کنم.» واعظى در ادامه به عملکرد حقیقى در چند هفته اخیر هم اشاره مى کند و توضیح مى دهد: «او در سال هاى گذشته کمتر فرصت حضور در مسابقات را به دست مى آورد اما امروز روحیه و انگیزه مبارزه اش افزایش یافته و در این مدت هم عملکرد بسیار خوبى درون دروازه پرسپولیس داشته است

او پس از روند رو به رشد پرسپولیس در بازى هاى اخیر مى گوید: در صورت کسب نتایج مطلوب در چهار بازى آینده مى توانیم به صدرجدول باز گردیم. ضمن اینکه علاوه بر لیگ، براى موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفى هم با قدرت به میدان مى رویم زیرا طبق برنامه ریزى هاى مدیران و مربیان تیم، مى خواهیم در این ? جام مدعى قهرمانى باشیم


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 87/9/28 و ساعت 4:56 عصر | نظرات دیگران()

دیدار خیریه تیمهای منتخب پرسپپولیس-استقلال با لیگ برتر با برتری تیم سرخابی به پایان رسید.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس این دیدار که به مناسبت عید سعید غدیر از ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد در پایان با نتیجه 4 بر 2 به سود تیم منتخب پرسپولیس-استقلال همراه بود. گلهای تیم سرخابی را سیاوش اکبرپور، ابراهیم توره ، حسین بادامکی و محمد منصوری و گلهای تیم منتخب لیگ را هادی تامینی و حمیدرضا رجبی به ثمر رساندند.
از نکات جالب نیمه ی اول این مسابقه موقعیت های متوالی منتخب لیگ بود که هیچ کدام به گل ختم نمی شد به طوری که هادی شکوری مدافعی که از سوی امیرقلعه نویی در تیم استقلال به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده، 4 توپ را از روی خط دروازه سرخابی ها به زمین مسابقه بازگرداند.

با شروع نیمه ی دوم این بازی اکثر بازیکنان سرشناس دو تیم از ترکیب خارج شدند و مسابقه کیفیت فنی خود را از دست داد، با این حال در دقایق پایانی بازی 3 گل دیگر نیز به ثمر رسید تا نتیجه 3برصفر نیمه اول به 4 بر 2 تغییر یابد.

شرح گلها: حرکت انفرادی حسین کاظمی قلب دفاع منتخب رابهم ریخت و ضربه نوک پای آرام وی از درون محوطه جریمه اولین گل بازی را در دقیقه 26 رقم زد.
گل دوم روی همکاری دو پرسپولیسی و یک استقلالی و تمام کنندگی یک سرخپوش به دست آمد(دقیقه31). پاس بلند کریمی و استپ نیکبخت ،حسین آَشنا را از جریان مسابقه محو کرد تا سیاوش اکبرپور در دهانه دروازه بدون دروازه بان، توپ را به ابراهیم توره برساند و بقل پای توره سقف دروازه منتخب را بلرزاند.
در دقیقه 36 مسابقه در یک رفت و برگشت توپ در درون محوطه جریمه جلوی بادامکی افتاد تا وی با شوت پای چپ زیبایش گل سوم را به ثمر برساند.
30 دقیقه مسابقه گلی به خود ندید تا روی یک ضربه کرنر منتخب لیگ با هادی تامینی یکی از گلهای خورده را جبران کند.
در دقایق 84 و 86 مسابقه نیز حمیدرضا رجبی و محمد منصوری روی حرکات ترکیبی برای منتخب و شوت از راه دور برای سرخابی دو گل دیگر به ثمر رساندند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

بازیکنان ترکیب اولیه سرخابی: احمدرضا عابدزاده، هادی شکوری، مهدی امیرآبادی، فرانک آتسو، مهدی شیری، حسین کاظمی، حسین بادامکی، سیاوش اکبرپور، علی کریمی، علیرضا نیکبخت واحدی و ابراهیم توره
بازیکنان ترکیب اولیه منتخب لیگ: حسین آَشنا، سیدمحمد حسینی، سعید خانی، مهدی کریمیان، احمد تقوی، مهدی شیری، علیرضا نورمحمدی، مرتضی اسدی، محسن نیسانی، اسماعیل فرهادی و داود حقی

امیرقلعه نویی و افشین پیروانی هدایت منتخب سرخابی و محمود یاوری و امیرحسین پیروانی هدایت تیم منتخب لیگ برتر را بر عهده داشتند.

در نیمه دوم بازی با تغییر در ترکیب دو تیم چند پرسپولیسی دیگر نیز همچون علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، نبی باقری ها، علیرضا محمد و محمد منصوری با صلاحدید قلعه نویی و پیروانی به میدان آمدند.
در این مسابقه احمدرضا عابدزاده اسطوره ی دروازه بانی فوتبال کشورمان حضوری نمادین در ترکیب تیم منتخب سرخابی داشت و پس از تعویض پس از دقایقی از شروع مسابقه در کنار زمین از سوی مربیان و بازیکنان دو تیم از وی تجلیل شد
.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 87/9/28 و ساعت 4:55 عصر | نظرات دیگران()

 حواشی دیدار خیریه منتخب سرخابی-منتخب لیگ و تقابل تماشاگران:

* در اواخر دیدار منتخب لیگ و منتخب سرخابی هواداران استقلال افشین قطبی را تشویق کردند و خواهان بازگشت او به پرسپولیس شدند. آنها علیه پیروانی نیز شعار سر دادند که امیر قلعه‌نویی از تماشاگران تیمش خواست این حرکت خود را متوقف کند.

*مراسم قرعه‌کشی اهدای یک دستگاه خودرو به تماشاگران در حالی برگزار شد که اکثر حاضران ورزشگاه را ترک کرده بودند و شمار اندکی از هواداران که بیشتر آنها هوادار استقلال بودند، حضور داشتند. احمد‌رضا عابدزاده به شوخی به برگزار‌کنندگان مراسم قرعه‌کشی گفت: لطفا یک خودرو هم به من هدیه بدهید. یک ناظر ویژه از سوی دادستانی کل کشور برای نظارت بر مراسم قرعه‌کشی در پایان مسابقه به ورزشگاه آمده بود.

*پیش از آغاز مسابقه تماشاگرانی که در طبقه دوم حاضر بودند به طبقه اول ورزشگاه هدایت شدند.

باز هم شعار هواداران استقلال علیه نیکبخت واحدی- هواداران تیم فوتبال استقلال تهران در یک دیدار دوستانه نیز علیه نیکبخت واحدی شعار سر دادند. هواداران استقلال و پرسپولیس با وجود اینکه بازیکنان این دو تیم در قالب تیم سرخابی به میدان آمدند اما علیه یکدیگر شعارهایی سر دادند. هواداران استقلال علیه علیرضا نیکبخت واحدی شعار داده و به توهین های چند ساله شان که با توجهی کمیته انضباطی همراه است ادامه دادند.

*بین دو نیمه محسن حاجیلو یکی از مجریان تلویزیون برای لیدرهای استقلال و پرسپولیس یک مسابقه ویژه ترتیب داد.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی تیم سرخابی به میدان رفتند در نیمه دوم ورزشگاه را ترک کردند و به خانه‌های خود رفتند.

*داریوش مصطفوی مدیرعامل باشگاه در بین دو نیمه ورزشگاه را ترک کرد.

*حمید عسگری خواننده موسیقی قبل از آغاز مسابقه کنسرت اجرا کرد. پیش از آن نیز گروه تواشیح مراسمی را برگزار کردند. گفتنی است حمید عسگری برای حضور در ورزشگاه با مشکلاتی مواجه شد به طوری که با پا در میانی مسئولان فدراسیون به او اجازه حضور در ورزشگاه داده شد.

*به دلیل ازدیاد بازیکنان برخی از بازیکنان مجبور شدند به جای نیمکت روی زمین بنشینند. 
  در فاصله‌ی کوتاهی مانده به پایان بازی، تماشاگران استقلال اقدام به فحاشی علیه افشین پیروانی کردند که با واکنش امیر قلعه‌نویی فحاشی آنان قطع شد


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 87/9/28 و ساعت 4:51 عصر | نظرات دیگران()
   1   2   3   4   5   >>   >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 59
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267022
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو