ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اردیبهشت 1389 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آن که عوض را باور کند ، در بخشش جوانمرد بود . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

غیاثی : گل دوم پرسپولیس سالم بود

 

پرسپولیس : بازى ? تیم پرسپولیس و سپاهان را علیرضا فغانى با همکارى جواد تقى پور و سعید زارع قضاوت کرد.

در این مسابقه به دلیل قهرمانى زود هنگام سپاهان تا حدودى از حساسیت این مسابقه کم شد و به همین دلیل کار کمک داوران و داور جوان این دیدار ساده به نظر مى رسید اما در طول بازى تنها کمک داور دوم بود که روى دومین گل تیم پرسپولیس دچار اشتباه شد و در لحظه اى که گل دوم تیم پرسپولیس توسط نوروزى به ثمر رسید در یک اقدام اشتباه و با بلند کردن بى مورد پرچم باعث شد که گل سالم آنها مردود اعلام شود در حالیکه اشتباه این کمک داور در حد لیگ برتر نبود و این گل آنقدر سالم بود که در سلامت آن هیچ شبهه اى وجود نداشت.

همچنین در دقایق پایانى بازى یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه و در دقیقه ?+?? به نفع پرسپولیس اتفاق افتاد که داور بازى به دقت یک ساعت دیجیتالى همزمان سوت پایان مسابقه را زد

که باعث بهت و حیرت على دایى گردید، اگر چه به این رفتار داور شبهه اى وارد نیست اما در مجموع به نظر مى رسید که باز هم سپاهان در آخرین مسابقه لیگ از داورى سود برد.

در پایان پرسپولیس بیشترین ضربه را در لیگ از داوری خورد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/2/29 و ساعت 10:6 صبح | نظرات دیگران()

روز آخر هم داورها سپاهان را رها نکردند / گل سالم پرسپولیس مردود شد

 

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین مسابقه نهمین دوره لیگ برتر را با تساوی یک بر یک برابر سپاهان به پایان رساند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته سی و چهارم لیگ برتر ایران از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 15 هزار تماشاگر آغاز شد و با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

در نیمه اول بدون آنکه گلی وارد دروازه تیمی شود بازی به پایان رسید،‌ اما با شروع نیمه دوم و در دقیقه 46 هادی نوروزی گل اول را به سود پرسپولیس به ثمر رساند. در دقیقه 77 مهدی کریمیان گل سپاهان را وارد دروازه پرسپولیس کرد تا این بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.


در نیمه دوم وسلی برزیلیا روی پاس سالم هادی نوروزی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند که کمک داور آن را مردود اعلام کرد .

 

 

علیرضا فغانی، داور مسابقه؛ محسن بنگر، شاهین خیری، مهدی کریمیان و احمد جمشیدیان از سپاهان و سپهر حیدری از پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

سپاهان با 67 امتیاز عنوان قهرمانی نهمین دوره لیگ را به دست آورد و پرسپولیس با 53 امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت.

بازیکنان پرسپولیس:
علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، شیث رضایی، جلال اکبری، مهدی شیری، تیاگو، حمید علی عسگر، مجتبی زارع( 46- علیرضا محمد)، حسین بادامکی، محمد منصوری(67- وسلی برزیلیا) و هادی نوروزی.

بازیکنان سپاهان:
سید مهدی رحمتی، هادی عقیلی، محسن بنگر، احسان حاج صفی، احمد جمشیدیان، سید جلال حسینی، شاهین خیری(49- فرزاد حاتمی)، مهدی کریمیان(87-حسین پاپی)، محرم نویدکیا، عماد رضا (74- علی مولایی)و ابراهیم توره.
سرمربی: امیر قلعه نویی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/2/28 و ساعت 9:39 عصر | نظرات دیگران()

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اظهارات میثاق معمارزاده گفت: تا کنون با هیچ دروازه بانی برای حضور در این تیم صحبت نکرده ام.

 

علی دایی درباره دیدار فردا برابر پرسپولیس عنوان کرد: متاسفانه چند مصدوم برای این بازی داریم. کریم باقری، هوار ملا محمد و آرفی تا این لحظه شرایط بازی برابر سپاهان را ندارند و امیدوام جایگزین آنها بتوانند جواب اعتماد کادر فنی را بدهند.



وی تاکید کرد: بازی مقابل سپاهان برای ما بسیار سخت است. این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که تقریبا در جدول خیلی از موارد مشخص شده و شاید گفته شود ما انگیزه‌ زیادی نداریم اما در ورزشگاه آزادی برای گرفتن 3 امتیاز با یک بازی خوب و منطقی مقابل سپاهان قرار می‌گیریم تا بتوانیم جایگاه خود را در لیگ برتر محکم کنیم.

 




دایی اظهار داشت: تمرکز اصلی پرسپولیس روی جام حذفی است. برای من گرفتن جام و رفتن به آسیا اهمیت زیادی دارد به همین دلیل به بازی برگشت مقابل گسترش فولاد نگاه ویژه‌ای داریم.



سرمربی پرسپولیس در خصوص وضعیت کلی این تیم گفت: خوشبختانه پس از برد مقابل گسترش فولاد تبریز از اول هفته تمرینات خوبی را انجام دادیم و امیدوارم جواب این تمرینات را در بازی مقابل سپاهان و در بازی فینال جام حذفی ببینیم. اگر از اول هفته تمرینات ما را نگاه می‌کردید می‌دانستید که انگیز بچه‌ها تا چه حد زیاد است. امیدوارم با یک برد شیرین مقابل تیم خوب سپاهان و مقابل گسترش فولاد به هدف خودمان در فصل جاری برسیم.



دایی در جواب این سؤال که آیا ترکیب شما برای بازی فردا مشخص است یا خیر گفت: متاسفانه یا خوشبختانه غیر از بازیکنان پرسپولیس بازیکنان دیگر نمی‌توانند به میدان بروند. من همیشه گفته‌ام بازیکنی که خوب تمرین و خودش را به من ثابت کند درون زمین و در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.



وی در پایان گفت‌وگو درباره مذاکرات با دروازه‌‌بان‌های ملی پوش برای فصل آینده گفت: فقط می‌گویم من با هیچ دروازه‌بانی تا این لحظه صحبت نکرده‌ام.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/2/27 و ساعت 8:22 عصر | نظرات دیگران()

علی پروین می گوید اطلاعاتش در مورد حضورش در پرسپولیس همان اندازه ای است که در مطبوعات خوانده است.

 

علی پروین که این روزها شایعه حضورش در هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس شنیده می شود شب گذشته مراسمی را به مناسبت سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) برگزار کرد.

 

در این مراسم که در منزل پروین برگزار شد خبری از پرسپولیسی ها نبود و سرشناس ترین چهره های ورزشی آنجا بازیکنان استیل آذین بودند که به همراه حسین هدایتی و حشمت مهاجرانی در این مراسم شرکت کرده بودند.


پروین در حاشیه این مراسم و پس از سوال خبرنگاران در خصوص حضورش در پرسپولیس گفت: «این چه حرفی است که می زنید؟ پرسپولیس را بی خیال. فعلا هیئت است و مراسم عزاداری»

 

 


پروین که هر سال این مراسم را برگزار می کند در پایان مراسم و وقتی جمع کمی خودمانی تر شد جواب خبرنگاران را داد و گفت«فعلا که خبری نیست. هر چه که من می دانم همانی است که در روزنامه ها چاپ می کنند. یک روز اسم پروین هست و روز دیگر نیست. کسی هم هنوز با من تماس نگرفته که خبری داشته باشم.فعلا که چیزی معلوم نیست»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/2/27 و ساعت 8:22 عصر | نظرات دیگران()

 مهاجم تیم فوتبال ابومسلم گفت: من هم از گوشه و کنار متوجه مبلغ پیشنهادی پرسپولیسی‌ها شدم اما من همه چیز را موکول به پایان فصل کردم.

 

رضا ناصحی اظهارداشت: تا به حال پرسپولیسی‌ها هیچ مذاکره مستقیمی با من نداشتند و پیشنهادشان رسمی نبوده است. من هم این پیشنهادات مالی را از طریق مطبوعات متوجه شدم و اصلا چنین چیزی مستقیما با خود من در میان گذاشته نشده است.

 

وی افزود: البته یکی از گزینه‌های من برای فصل آینده پرسپولیس است. این تیم از کادر مدیریتی خوب و مربیان بزرگی بهره می‌برد. همچنین باید بگویم که قراردادم 12 ساعت دیگر با ابومسلم به پایان می‌رسد حالا که این تیم سقوط کرده بر خلاف میل باطنی به جدایی فکر می‌کنم اما اگر این تیم در لیگ برتر می ماند، من هم قراردادم را با ابومسلم تمدید می‌کردم.

 

 

 

مهاجم تیم فوتبال ابومسلم ادامه داد: هیچ وقت دنبال بازارگرمی نبودم اما پیشنهادات دیگری دارم و با توجه به اینکه پرسپولیسی ها مذاکراتی با من داشتند، همچنین با توجه به سرمربی بزرگی مانند علی دایی افتخار می‌کنم به پرسپولیس بروم و بعد از 8 سال باید از تیم محبوبم جدا شوم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/2/27 و ساعت 8:22 عصر | نظرات دیگران()

آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار با سپاهان اصفهان از ساعت 16 و 45 دقیقه امروز در زمین شرکت واحد برگزار شد.


در این تمرین بازیکنان پرسپولیس پس از دویدن و حرکات کششی به آقا وسط پرداختند.  میثاق معمارزاده پس از 20 دقیقه در تمرین امروز حضور پیدا کرد و با لباس شخصی در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر بود. وی به دلیل مصدومیت در ترکیب 18 نفره پرسپولیس در دیدار فردا برابر سپاهان حضور ندارد.

کریم باقری و اشپیتیم آرفی به صورت اختصاصی تمرین کردند. آرفی پس از مدت‌ها در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد و به تمرین پرداخت.

* پس از اینکه ابراهیم شکوری و هوار ملا محمد به مدت 15 دقیقه در تمرینات گروهی شرکت کردند با دستور دایی به تمرینات اختصاصی به دور زمین پرداختند. هوار ملا محمد مصدومیت جزئی از ناحیه مچ پا داشت.

 

* در حاشیه تمرین علی دایی با پوشیدن پیراهنی مشکی که با نام او و شماره 11 بود به تمرین پرداخت. دایی، پزشک و ماساژور تیم را درون دروازه قرار می‌داد و با ضربات از راه دور به آنها شوت و پنالتی می‌زد. گفته می‌شود این پیراهن، پیراهن علی دایی در تیم منتخب جهان بود که در تمرین بر تن کرده بود.

* دایی در ابتدای تمرین دقایقی درباره بازی فردا با بازیکنان گفت‌وگو کرد.

 

 

* حدود 70 هوادار و لیدر حضور داشتند.

 

* بازیکنان پرسپولیس در پایان تمرین به مدت 5 دقیقه به استارت‌های سرعتی کوتاه و بلند پرداختند و پس از تمرین برای تشکیل اردو راهی هتل شدند.

* پرسپولیس از ساعت 19:30 فردا در آخرین دیدار خود در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/2/27 و ساعت 8:22 عصر | نظرات دیگران()

با وجود اینکه پس از هفته سی و دوم و تساوی سپاهان مقابل ابومسلم در مشهد قهرمانی این تیم در لیگ برتر مسجل شد مسئولین سازمان لیگ اصرار دارند جشن قهرمانی آنها در مسابقه هفته پایانی و در تهران برگزار شود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس این درحالی است که سپاهانی ها در مشهد جشن قهرمانی گرفته و هفته گذشته هم بازیکنان این تیم پس از پیروزی مقابل پیکان در ورزشگاه فولاد شهر جشن و پایکوبی قهرمانی به راه انداختند. اما سپاهانی ها  که هنوز خاطره تلخ باخت در دقیقه 96 به پرسپولیس و از دست دادن قهرمانی لیگ هفتم را فراموش نکرده اند ، از فرصت پیش آمده استفاده کرده و تصمیم گرفتند در مقابل هواداران پرسپولیس جام قهرمانی لیگ نهم را بالای سر ببرند .

 

اما در این میان اتفاق جالبی رخ داده و لیدرهای باشگاه پرسپولیس طی یک حرکت ابتکاری تصمیم گرفته اند پس از پایان دقیقه 85 مسابقه ورزشگاه را خالی از تماشاگر کنند.

 

 

 

بر این اساس لیدرهای باشگاه تصمیم گرفته اند تمامی هواداران تیم را مجاب کنند که راس دقیقه ?? سکوهای ورزشگاه را ترک کرده تا پس از حمایت از تیم پرسپولیس در طول مسابقه ، جشن قهرمانی تیم سپاهان را با کمترین بیننده ، و احتمالا در حضور 400-500 هوادار این تیم در ورزشگاه آزادی مواجه کنند.

 

پس یادتون باشه کسانی که میرن ورزشگاه با لیدرها همکاری کنن


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/2/25 و ساعت 8:30 عصر | نظرات دیگران()


به نام خدا



سلام عزیزان




erepublik معرفی و آموزش بازی

ناپلئون بناپارت:اگر نیمی از سربازان من ایرانی بودند دنیا را تصرف میکردم

 
در دنیای اینترنت سایت های بازی زیاد هستند اما یکی از اونها با بقیه خیلی فرق داره.
در اکثر سایت های بازی اگه پیروز بشیم یا شکست بخوریم شاید تاثیر زیادی در بازی نداشته باشه و میشه گفت در اونها فقط کاربر هست و اکانتش
اما بازی ای که امروز دارید باهاش آشنا میشید یک بازی گروهی هست و بزرگترین فرقش با بقیه بازی ها این هست که در اون باید از نام ایران دفاع کنیم و با کمک هم کشورمون رو به اوج برسونیم
.چون این بازی یک شبیه سازی از جهان واقعی هست.چیزی که خیلی از ماها آرزوش رو داشتیم.
ما میتونیم در این بازی برای ایران مجازیمون تصمیم گیری کنیم میتونیم سرباز وطن باشیم
میتوانیم حزب در کشور داشته باشیم
میتونیم نماینده مجلس بشیم.
و یا رییس جمهور.میتونیم با تاکتیک های نظامی بقیه کشورها رو به زانو در بیاریم
میتوانیم کارخانه دار باشیم.یا کارگر باشیم.
میتونیم با فوت و فن های اقتصادی خودمون رو آشنا کنیم میتونیم با مفاهیمی مثل تورم مالیات نقدینگی و...آشنا بشیم یا دانشمون در این زمینه رو به دیگران آموزش بدیم یا اونها رو در کشور به کار ببریم تا اقتصاد رو شکوفا کنیم.
میتونیم روزنامه نگار قابلی بشیم و توانایی خودمون رو در این بازی در این زمینه گسترش بدیم.
میتونیم فرمانده نظامی بشیم
و سربازان خود رو آماده برای نبرد کنیم.حتی میتونیم مثل یک جاسوس برای کشور عمل کنیم
و در سایر کشور ها جاسوسی کنیم.و هزار و یک کار دیگر که میتوان در این بازی انجام داد
برای رشد خود در این بازی نیاز است که هر روز کار و تمرین کنید
که همه اینها تنها با فشردن چند دکمه قابل انجام است
برای تمرین نظامی و کار معمول بازی تنها به 5 دقیقه وقت نیاز دارید،
همچنین می توانید وارد اجتماعی مجازی از ایرانیان شده به فعالیت و بحث و گفتگو در مورد مسائل سیاسی، نظامی و اقتصادی بازی بپردازید و برای پیشرفت ایران و بازگرداندن آن به قدرت باستانی آن تلاش کنید.
تنها نکته مورد نظر در این بازی این است که یک کشور باید جمعیت زیاد داشته باشد تا بتواند پیشرفت کند
.بنابر این ایران مجازی به کمک شما هموطنان نیاز داردهمین امروز به این بازی بیایید تا در پیشرفت ایران و قدرت مند کردن آن سهیم باشید برای این کار همین امروز اقدام کنید که هر یک روز هم در این بازی سرنوشت ساز است

با کار و تمرین نظامی و جنگیدن برای کشور میتوانید به رشد ایران کمک کنید
شما به بازی در همان روز اول یا دوم یک پیغام در خود بازی به شما فرستاده خواهد شد که شیوه های بازی کردن در آن آموزش داده شده است.که به کمک آنها و با توجه به تمایل خود روزانه از 5 دقیقه تا 24 ساعت میتوانید در این بازی حضور داشته باشید
همچنین این بازی به شکلی هست که حتی افرادی که با دایل آپ به اینترنت متصل میشوند هم میتوانند بدون هیچ مشکلی از بازی لذت ببرند.
پس فرصت را از دست ندهید و برای بزرگ کردن نام ایران تلاش کنیدو فراموش نکنید که کاربران این بازی در جهان همه انسان های واقعی هستند مثل من و شما که تعداد آنها هم کم نیست و ما میتوانیم از طریق این سایت تاثیر
عمیقی در ذهنیت این افراد در مورد ایران بگذاریم و قدرت واقعی ایران را به جهانیان ثابت کنیم.
برای عضویت دو راه وجود داره، یا بطور مستقیم وارد بشید و یا با دعوتنامه . حتما از دعوتنامه استفاده کنید، چون از اونجائیکه ایران تحریم شده در دنیای واقعی، ما اگه بخوایم هم نمیتونیم گلد بخریم، یکی از چیزهایی که باعث پیشرفت میشه همین گلد هست که متاسفانه ایران تحریمه و نمیتونه بخره و تمام کشورها پولهای آنچنانی میدن و باعث شده که ما مظلوم واقع بشیم. با ورود شما با دعوتنامه، بعد رسیدن شما به لول 6، 5 گلد شما میگیرید و 5 گلد کسی که شمارو دعوت کرده و اینطوری 10 گلد وارد چرخه اقتصادیه ایران میشه . اگه همه به اینصورت وارد بازی بشن گلد زیادی به ایران میرسه و تا حدودی مشکلمون حل میشهت استفاده کنید

دوستان مهم نیست کجای دنیا زندگی‌ میکید حتما کشور رو بزنید ایران استان رو هم یا بزنید فارس یا بزنید اصفهان


  به معنای جمهوری مجازی است و عبارت است از یک بازی آنلاین  erepublik واژه ی
به سبک زندگی مجازی که شما به یک شهروند در این ایران ما یعنی ایران مجازی
عضو می شوید ولی به این نکته دقت کنید که حتما در فارس و یا اصفهان ساکن شوید.
از ویژگی های بازی به طور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد

آنلاین-گروهی با 400 هزار کاربر فعال در روز-بدون نیاز به نصب-وجود همه ی کشور های جهان اعم از روسیه ایران آمریکا صربستان برزیل و ....-رایگان-زندگی مجازی
-دارای ابعاد نظامی سیاسی اقتصادی-عدم وقت گیر بودن که خیلی مهم است-وجود همه ی کشورا

 
در ارپابلیک میتوانید فعالیتهای اقتصادی ، نظامی ، سیاسی و مطبوعاتی داشته باشد.
میتوانید رییس جمهور شوید نماینده مجلس شوید کارخانه داری ثروتمند شوید یا جنرال ارتش شوید


میتوانید ریبس یک حزب شوید و تمام سیاست کشور را در دست بگیرید

اگر بدنبال یک جا برای نشان دادن توانایی خود می گردید
اگر فکر میکنید می توانید یک کشور را اداره کنید
اگر فکر می کنید میتوانید ایران به قدرتی بزرگ در جهان تبدیل کنید
اگر فکر می کنید از لحاظ اقتصادی حرفه ای هستید
اگر روز نامه نگار قابلی هستید
اگر یک فرمانده ی نظامی هستید
اگر به فکر پیشرفت زبان انگلیسی خود هستید
اگر جاسوسی را دوست دارید
نزد ما بیایید ایران مجازی نیازمند یاری شماست







تاکید می شود که یا ساکن فارس و یا اصفهان شوید چون فقط این دوشهر بیمارستان دارند
که شاید بگید چرا همه جا ندارد که در جواب باید گفت که گرونه!بعدا متوجه می شوید!
نکته دیگر این است پس از ساختن ایمیل حتما ایمیلتون رو چک کنید و تایید کنین


برای دیدن آموزش کامل بازی اینجا کلیک کنید

برای ثبت نام بر روی عکس زیر کلیک کنید


 

مراحل عضویت



روی   Become citizen   کلیک کنید




1. یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید این نام کاربری قابل تغییر نیست
2. برای خود یک پسوورد انتخاب کنید. حداقل 6 حرف داشته باشد
3. کشوری را که می خواهید در آن ساکن شوید انتخاب کنید. کشور ایران را بزنید
4. استان محل سکونت خود را مشخص کنید(یا فارس و یا اصفهان)




5. ایمیل خود را وارد کنید
6. تاریخ تولد خود را وارد کنید
7. جنسیت خود در بازی را مشخص کنید




حال یک ایمیل جهت فعال کردن شهروند شما به آدرستان ارسال می شود که با کلیک بر روی لینک داخل آن می توانید وارد قسمت اطلاعات شهروند خود شوید.





ممنون
منتظر شما هستیم

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/2/24 و ساعت 10:12 صبح | نظرات دیگران()

در پی برگزاری نشست با کفاشیان و تاج صورت گرفت
بازگشت رسمی غلامحسین پیروانی به تیم فوتبال امید

 در پی برگزاری جلسه‌ای میان رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال با غلامحسین پیروانی، وی به طور رسمی به تیم امید بازگشت.


نشست سه جانبه‌ای صبح روز گذشته (پنجشنبه) با حضور علی کفاشیان و مهدی تاج (رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال) با غلامحسین پیروانی (سرمربی مستعفی تیم امید) برگزار شد تا تصمیم نهایی برای این تیم گرفته شود. این جلسه در محل فدراسیون برگزار شد تا حواشی و شایعات پایان یافته و این تیم مهیای رقابت‌های پیش رو شود.
در پایان این نشست، توافقات نهایی میان روسای فدراسیون و این مربی صورت گرفت و طرفین با آگاهی از شرایط یکدیگر، موافقت خود برای تداوم همکاری در تیم امید را اعلام کردند.

در هفته های گذشته، نشست هیات رئیسه فدراسیون در مشهد برگزار و مصوب شده بود این مربی شیرازی که به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها از سمت خود استعفا کرده بود، بار دیگر هدایت این مجموعه را برعهده گیرد؛ اما تعلل برخی مسئولان فدراسیون و برخی مسائل عجیب و متناقض موجب شد این اتفاق با تاخیر روی دهد. سرانجام، این اتفاق امروز روی داد و پیروانی بار دیگر سکاندار تیم فوتبال امید شد.

در این بین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به خصوص سیدجلال یحیی‌زاده نقش ویژه‌ای در بازگشت پیروانی داشتند. آنها اقدام فدراسیون در تعلل برای ادامه همکاری با وی را مورد انتقاد جدی قرار داده و خواستار بازگشت این مربی شده بودند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/2/24 و ساعت 10:3 صبح | نظرات دیگران()

گزارش تمرین امروز پرسپولیس
انتقاد دایی از انتشار شایعه مبتلا شدن به ایدز

: تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران صبح امروز پیگیری شد.


تمرین پرسپولیس پس از شکست تیم فوتبال فولادگستر تبریز در دیدار رفت جام حذفی، امروز در ورزشگاه شرکت واحد از ساعت 11 پیگیری شد.
در این تمرین بازیکنانی که در بازی روز گذشته حضور داشتند به مدت 40 دقیقه به ریکاوری پرداختند و بازیکنان ذخیره نیز پس از گرم کردن به حفظ توپ، کارهای سرعتی و فوتبال دروازه هندبالی پرداختند.

* در تمرین امروز علی‌رغم حرف و حدیث‌های گذشته علی دایی بدون مشکل حضور داشت. او پس از مطالعه برخی از روزنامه‌ها در خصوص بخشی از شایعات که اعلام شده بود ویروس ایدز در اثر برخورد یک جسم تیز به دایی منتقل شده است، به شدت اعتراض خود را اعلام کرد.

* علی دایی پس از صحبتی که به مدت 10 دقیقه با بازیکنان داشت از آنها خواست در آرامش خود را برای بازی برگشت مقابل فولادگستر تبریز آماده کنند.

*با دستور کادر فنی تمرین روز جمعه پرسپولیسی‌ها تعطیل شد و قرمزپوشان از صبح شنبه تمرینات خود را پی خواهند گرفت.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/2/24 و ساعت 10:3 صبح | نظرات دیگران()
   1   2   3   4      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 96
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266608
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو