ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اردیبهشت 1389 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ما تکیه گاه میان راهیم . آن که از پس آمد به ما رسد ، و آن که پیش تاخته به ما بازگردد . [نهج البلاغه]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

برای اولین بار در تاریخ مسابقات پیشکسوتان جام شادروان یونس شکوری ، پرسپولیس در این مسابقات شرکت نمی کند.

 

 آیین قرعه کشی این مسابقات امشب برگزار شد و تیم ها حریفان خود را شناختند . در این قرعه کشی ، استقلال که در سه گروه سنی شرکت کرده در همه رده ها با سایپا برخورد کرد .

 

 همچنین تیم هایی از بانک تجارت ، ملی و ملت که سالها قبل تیمداری در سطح اول فوتبال کشور داشتند تیمی متشکل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم در بازی ها حاضر می شود.


باشگاه استیل آذین که تنها 3 سال از تشکیل آن می گذرد 4 تیم در رده های مختلف سنی دارد . این تیم متشکل از پیشکسوتان سالهای مختلف پرسپولیس است که چهره های شاخصی چون:

 

 

 استیلی ، پیوس ، نعیم آبادی و سعید عزیزیان در میان شان به چشم می خورند.امسال باشگاه شان نتوانسته تیمی را برای حضور در بازی ها تشکیل دهد!


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 3:49 عصر | نظرات دیگران()

از روز چهارشنبه آغاز می شود؛ ثبت نام برای دریافت پرسپولیس کارت

رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس، با تشریح نحوه عضوگیری کانون هواداران این باشگاه، گفت: هواداران باشگاه پرسپولیس از چهارشنبه این هفته می توانند با مراجعه به مراکز پستی سراسر کشور، برای دریافت "پرسپولیس کارت" اقدام کنند.


 

ابوذر مختاری در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره نحوه عضوگیری و خدمات ارائه شده به اعضای کانون هواداران این باشگاه، تصریح کرد: کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در راستای سازماندهی هواداران پرشمار این باشگاه، در مرحله اول اقدام به عضوگیری و صدور کارت هواداری می کند.

آغاز ثبت نام از چهارشنبه
وی افزود: هواداران باشگاه پرسپولیس برای دریافت "پرسپولیس کارت" و عضویت در کانون هواداران این باشگاه می توانند از روز چهارشنبه مورخ 15/2/89 با در دست داشتن یک برگ کپی شناسنامه، کپی کارت ملی و یک قطعه عکس
3x4  به کلیه مراکز پستی کشور مراجعه و با پرداخت مبلغ 12500 تومان پاکت مخصوص را دریافت کنند.

مزایای "پرسپولیس کارت"
رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس درباره مزایای "پرسپولیس کارت " خاطرنشان کرد : "پرسپولیس کارت" تمام قابلیت‌های ملی کارت اعم از افتتاح حساب شخصی،دریافت و پرداخت از تمام دستگاه‌های خودپرداز کشور را داراست و هواداران با تهیه این کارت، در کنار دریافت کد هواداری امکان استفاده از این مزایا را خواهند یافت.

مختاری ادامه داد: هواداران ما همچنین می توانند با پرسپولیس کارت از تمامی مراکز طرف قرارداد باشگاه پرسپولیس اقدام خرید کرده و از تخفیف های ویژه از 5 تا 85 درصد استفاده کنند. لیست این م < type=text/java src="http://fc-perspolis.com/MyAdmin/tiny_mce/themes/advanced/langs/en.js">
راکز تا پایا < type=text/java src="http://fc-perspolis.com/MyAdmin/tiny_mce/themes/advanced/langs/en.js">
ن ماه اعلام می شود و به طور مرتب نیز به تع < type=text/java src="http://fc-perspolis.com/MyAdmin/tiny_mce/themes/advanced/langs/en.js">
داد این مراکز در سراسر کشور افزوده خواهد شد.

رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس از بیمه شدن تمام اعضای کانون هواداران پرسپولیس خبر داد و افزود: با مذاکراتی که باشگاه با مراکز بیمه انجام می دهد، بعد از آماده شدن بانک اطلاعاتی، دارندگان پرسپولیس کارت تا سقف مشخصی بیمه خواهند شد.

همراهی در سفرهای داخلی و خارجی
وی همراهی در سفرهای داخلی و خارجی با تیم فوتبال پرسپولیس را از دیگر مزایای در نظر گرفته شده برای دارندگان پرسپولیس کارت عنوان کرد و گفت: بعد از ثبت نام و سازماندهی هواداران، باشگاه به صورت هفتگی و ماهانه در بین هواداران عضو، قرعه کشی کرده و برندگان این قرعه کشی‌ها می توانند به همراه خانواده خود در اردوی های داخلی و خارجی، تیم فوتبال پرسپولیس را با هزینه باشگاه همراهی کنند.

ابوذر مختاری از برگزاری جشن های استانی توسط باشگاه پرسپولیس خبر داد و تاکید کرد: با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس در برنامه های آتی خود، برگزاری جشن های استانی را در دستور کار خود قرار داده است، هواداران ما در شهرهای مختلف با داشتن پرسپولیس کارت، می توانند در این جشن ها که با حضور پیشکسوتان، بازیکنان و مسئولان باشگاه و پیش بینی برنامه‌های متنوع برگزار می شود، شرکت کنند.

هوادارانی که در ادوار گذشته ثبت نام کرده اند
وی درباره آن دست از هوادارانی که در سال های گذشته مبالغی را جهت دریافت کارت هواداری یا عضویت در کانون هواداران باشگاه به حساب های اعلام شده از سوی باشگاه واریز نموده اند، گفت:" این هواداران می توانند ضمن ارسال مدارک خود توسط پاکت های پستی مخصوص اسناد مثبته پرداخت های قبلی خود را به باشگاه ارسال تا ضمن دریافت پرسپولیس کارت و عضویت رسمی در کانون،‌ مبالغ پرداختی قبلی را از طریق این حساب جدید دریافت نمایند."

فقط "پرسپولیس کارت"های رسمی، معتبرند
مختاری همچنین نسبت به سوء استفاده های احتمالی برای صدور غیرمجاز کارت های هواداری باشگاه پرسپولیس هشدار داد و تاکید کرد:" به غیر از پاکت های پستی مخصوصی که به طور رسمی از طریق مراکز پستی سراسر کشور توضیع می شوند پاکت ها و حساب های متفرقه با این باشگاه در ارتباط نبوده و فاقد اعتبار هستند."

رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در پایان تاکید کرد: اصلی ترین نگاه مدیریت باشگاه این است که در دراز مدت، هواداران فعال بتوانند سهامداران اصلی باشگاه باشند و سهام باشگاه به این عزیزان واگذار شود.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/2/14 و ساعت 4:25 عصر | نظرات دیگران()

 نامی به ژرفای تاریخ

PERSEPOLIS

 

بازی پرسپولیس و استیل آذین آنقدر هیجان دارد که 100 هزار پرسپولیسی را به آزادی بکشاند تا ثابت کنند پرسپولیس نامی در ژرفای تاریخ این مرز و بوم است و همچون خلیج همیشه فارس شریک نخواهد گرفت!

 

حاج حسین هدایتی دیگر در ورزشگاه آزادی نمی تواند روی بچه مدرسه ای هایی که از شهرهای دور و نزدیک با یک ساندیس با عنوان هواداران باشگاه استیل آذین راه ورزشگاه را پیش می گیرند حسابی باز کند چرا که نیک می داند دیگ جوشان آزادی با حضور یکصد هزار نفر فریاد تک قطبی بودن فوتبال ایران و جاودانگی پرسپولیس را سر خواهد داد.

 

شاید امروز کریمی ها و مهدوی کیا ها و عابدزاده ها و پیروانی ها و شاهرودی ها دریابند بدون حضور در دریای خروشان پرسپولیس قطره ای در اقیانوس بی کران عشق در میان انبوه فوتبالدوستان نخواهند بود.

 

 

 

امروز حسین هدایتی هم شاید دریابد تجارت قلب با اسکناس امکان پذیر نیست و اگر تمام اسطوره ها و پرسپولیسی های تبعیدی را هم به قلعه پر زرق و برق خویش بکشاند باز هم جایی در میان قلب های مردم نخواهد داشت.

 

روی سخنمان حتی با علی کریمی و دیگرانی است که حالا دیگر هواداران پرسپولیس با دوری آن ها هم خو گرفته اند. دیگر کسی منتظر سورپرایز جادوگر نیست، دیگر کسی طلب بازگشت موشک ندارد، و دیگر کسی علی نیکبخت را خورشید بی غروب نمی داند!

 

امروز آزادی برای شکست اخراجی ها فریاد می کشد! همان هایی که به بهانه حرفه ای شدن فوتبال آب به آسیاب دشمن ریختند و اسیر زرق و برق دنیا شدند. براستی با ادامه این روند پرسپولیس ضرر خواهد کرد یا تبعیدی ها؟

 

سرخپوشان پایتخت در حالی فینالیست حذفی شدند و همچنان از شانس های اصلی کسب سهمیه آسیا از طریق لیگ برتر هستند که بر خلاف فصل گذشته نه از عابربانک خبری هست و نه از ستاره های بی فروغ رو به افول!

 

امروز آزادی "پرسپولیس" فریاد می کشد. نامی به ژرفای تاریخ این مرز و بوم که چون خلیج همیشه فارس هیچگاه شریکی برای آن وجود نخواهد داشت! زنده باید جاویدان پرسپولیس...

 

پویا نوایی

 

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/2/12 و ساعت 1:39 عصر | نظرات دیگران()

بازار هیجان در بازی پرسپولیس و استیل آذین دوباره داغ شده است . در بازی رفت دوتیم شاید فقط مساله حضور علی کریمی در استیل آذین باعث شده بود هواداران حساسیت خاصی نسبت به بازی تیم محبوب خود در مقابل این تیم داشته باشند.

 

اما در طول چند ماه گذشته بسیاری از معادلات به هم خورده است . این بار دیگر فقط بحث فوق ستاره ها نیست . پرسپولیس و استیل آذین در حالی بازی برگشت خود در لیگ نهم را برگزار می کنند که علی کریمی دیگر آن جادوگر  بمب انگیزه سرنوشت ساز نیست و مثل همیشه هواداران هم به تدریج با دوری فوق ستاره های محبوب خود خو گرفته و به غصه های آن عادت کرده اند به خصوص اینکه دیگر احتمالی برای بازگشت هم وجود ندارد.

 

حالا دیگر بحث بر سر آن نیست که آیا علی کریمی از باشگاه پرسپولیس ناراحت است یا بنا به دلایل دیگری به استیل آذین رفته است . چیزی که این روزها ذهن بسیاری از هواداران را اشغال کرده ؛ آن است که کدام مسائل باعث شده است پیشکسوتان و چهره های آشنای پرسپولیس یکی پس از دیگری سر از استیل آذین در بیاورند.

 

آنچه مسلم به نظر می رسد آن است که هواداران پرسپولیس به هیچ وجه از این مساله راضی نیستند . آنها تحت هر شرایطی راضی نمی شوند که چهره های محبوب انها به هر دلیل خانه سرخ و پرصفای پرسپولیس را ترک کنند.

 

تاریخ نشان داده است که حتی در شرایطی که بیش از 90 درصد بازیکنان و مربیان پرسپولیس به یک تیم دیگر بروند باز هم پرسپولیس جایگاه خود را از دست نمی دهد. پرسپولیس تحت هر شرایطی پرسپولیس می ماند. کوچ پرسپولیسی به دیگر تیم ها سابقه تاریخی دارد و در تمام طول تاریخ نیز این مساله برای هواداران ناخوشایند و حتی عذاب آور بوده است . هوادار پرسپولیس در بازی با استیل آذین ، در یک سوی میدان نام بزرگ و جاودانه پرسپولیس را می بیند و در سوی دیگر نام امثال عابدزاده پیروانی کریمی مهدوی‏کیا کاویانپور شاهرودی و ... در مقابل چشمانش رژه می روند . این وضعیت واقعا رنج آور است .

 

هوادار در چنین شرایطی واقعا نمی داند به چه فکر کند و چه موضع گیری داشته باشد . اگر کریمی دریبل زنی کند چه واکنشی نشان دهد؟! اگر عابدزاده را در کنار زمین یا روی نیمکت در کنار پیراوانی و شاهرودی دید به چه چشمی به آنها نگاه کند؟! 

 

تصمیم گیری در این گونه شرایط اصلا ساده نیست . بزرگان پرسپولیس و استیل آذین باید به جای لجبازی به فکر چاره اندیشی باشند. اولین راه چاره هم آن است که همه بر این اصل مهم اتفاق نظر داشته باشند که پرسپولیس به هیچ وجه نمی تواند شعبه ای داشته باشد . پرسپولیس فقط یکی است و یکی هم می ماند.

 

اما از طرفی دیگر اگر عناصری از درون پرسپولیس نتوانند به هر دلیل در پرسپولیس بمانند باید این اجازه را داشته باشند که در جایی دیگر در کنار هم باشند. این مساله نباید به عنوان تقابل با پرسپولیس فرض شود.

 

همه می دانند تمامی افرادی که اسامی آنها در بالا ذکر شد سال ها با جان و دل برای پرسپولیس بازی کرده اند. تصور اینکه تمامی آنها به پرسپولیس پشت کنند منطقی نیست.

 

باید این افراد را محترم شمرد اما تحت هیچ شرایطی نباید آنها را بر پرسپولیس ترجیح داد . اگر پرسپولیس نبود هیچ کدام از افراد فوق نمی توانستند به چنین درجاتی از اعتبار و اهمیت برسند .

 

همه باید باور کنیم که هرچه داریم از پرسپولیس داریم . پرسپولیس را با جان و دل حفظ کنیم . بازی بین پرسپولیس و استیل آذین را تا سر حد یک بازی انتقامی پیش نبریم . حرمت همه را نگه داریم .

 

پرسپولیسی ها که اولین بازی میزبانی لیگ نهم خود را بدون تماشاگر مقابل استقلال اهواز آغاز کردند تا به الان کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته اند. با وجود کسب نتایج نه چندان در خور نام پرسپولیس ، به جز مقطعی مخالفت با مدیرعامل خودی ، ناهنجاری دیگری از پرسپولیسی ها سر نزده و در هفته های متعددی به عنوان میزبان و تماشاگر برتر انتخاب شده اند و به دلیل رفتار ناشایست به هیچ وجه جریمه ای نشده اند . حالا بهترین فرصت است که بار دیگر بر حمایت همه جانبه و 80-90 هزار نفری خود از ارتش سرخ پرداخته تا تیمشان بدون زیر پا گذاشتن حرمت ها در زمین مسابقه حق خود را به دست آورد.

 

برداشت از یادداشت محمدحسین انصاری فرد مدیرمسئول پیروزی

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(11711, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/2/12 و ساعت 11:28 صبح | نظرات دیگران()

به نام خدا


سلام عزیزان



erepublik معرفی و آموزش بازی

ناپلئون بناپارت:اگر نیمی از سربازان من ایرانی بودند دنیا را تصرف میکردم



  به معنای جمهوری مجازی است و عبارت است از یک بازی آنلاین  erepublik واژه ی
به سبک زندگی مجازی که شما به یک شهروند در این ایران ما یعنی ایران مجازی
عضو می شوید ولی به این نکته دقت کنید که حتما در فارس و یا اصفهان ساکن شوید.
از ویژگی های بازی به طور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد

آنلاین-گروهی با 400 هزار کاربر فعال در روز-بدون نیاز به نصب-وجود همه ی کشور های جهان اعم از روسیه ایران آمریکا صربستان برزیل و ....-رایگان-زندگی مجازی
-دارای ابعاد نظامی سیاسی اقتصادی-عدم وقت گیر بودن که خیلی مهم است-وجود همه ی کشورا


Erepublik یک بازی تحت وب می باشد که حتی برای کاربرانی که از طریق خطوط Dial-Up به اینترنت متصل می شوند

نیز به راحتی قابل استفاده می باشد. در این بازی شما میتوانید جزو شهروندان هر کشوری باشید.

در ارپابلیک میتوانید فعالیتهای اقتصادی ، نظامی ، سیاسی و مطبوعاتی داشته باشد.
میتوانید رییس جمهور شوید نماینده مجلس شوید کارخانه داری ثروتمند شوید یا جنرال ارتش شوید

میتوانید ریبس یک حزب شوید و تمام سیاست کشور را در دست بگیرید




اگر بدنبال یک جا برای نشان دادن توانایی خود می گردید

اگر فکر میکنید می توانید یک کشور را اداره کنید

اگر فکر می کنید میتوانید ایران به قدرتی بزرگ در جهان تبدیل کنید

اگر فکر می کنید از لحاظ اقتصادی حرفه ای هستید

اگر روز نامه نگار قابلی هستید

اگر یک فرمانده ی نظامی هستید

اگر به فکر پیشرفت زبان انگلیسی خود هستید

اگر جاسوسی را دوست دارید

نزد ما بیایید ایران مجازی نیازمند یاری شماست





تاکید می شود که یا ساکن فارس و یا اصفهان شوید چون فقط این دوشهر بیمارستان دارند
که شاید بگید چرا همه جا ندارد که در جواب باید گفت که گرونه!بعدا متوجه می شوید!
نکته دیگر این است پس از ساختن ایمیل حتما ایمیلتون رو چک کنید و تایید کنین



برای دیدن آموزش کامل بازی اینجا کلیک کنید



برای ثبت نام بر روی عکس زیر کلیک کنید





مراحل عضویت


روی   Become citizen   کلیک کنید



1. یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید این نام کاربری قابل تغییر نیست
2. برای خود یک پسوورد انتخاب کنید. حداقل 6 حرف داشته باشد
3. کشوری را که می خواهید در آن ساکن شوید انتخاب کنید. کشور ایران را بزنید
4. استان محل سکونت خود را مشخص کنید(یا فارس و یا اصفهان)



5. ایمیل خود را وارد کنید
6. تاریخ تولد خود را وارد کنید
7. جنسیت خود در بازی را مشخص کنید



حال یک ایمیل جهت فعال کردن شهروند شما به آدرستان ارسال می شود که با کلیک بر روی لینک داخل آن می توانید وارد قسمت اطلاعات شهروند خود شوید.




ممنون
منتظر شما هستیم

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/2/11 و ساعت 6:33 صبح | نظرات دیگران()

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به عنوان میزبان دیدار رفت فینال رقابتهای جام حذفی باشگاههای کشور تعیین شد.

به گزارش اختصاصی مرجع خبری قرعه کشی دیدارفینال جام حذفی برای تعیین تیم های میهمان و میزبان بیست و دومین دوره رقابتهای جام حذفی، عصر امروز چهارشنبه در غیاب عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ و با حضور نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و فولادگستر تبریز در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد که طی آن تیم فولاد گستر تبریز به عنوان تیم میزبان دیدار رفت و تیم پرسپولیس به عنوان میزبان دیدار برگشت جام حذفی تعیین شد.

به این ترتیب مسابقه رفت فینال جام حذفی بین تیم های فولاد گستر تبریز و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز و دیدار برگشت در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

 

دیدار رفت این دو تیم روز 22 اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز و دیدار برگشت روز سوم خرداد ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/2/8 و ساعت 8:21 عصر | نظرات دیگران()

 صباباتری را بگذارید صبابرقی! هیچ کس در تمرین پرسپولیس حق توهین به پیشکسوتان ندارد

در بین حاشیه سازی های اخیر علیه پرسپولیس، محمود خوردبین، پیکشسوت سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفتگویی انجام داده که در زیر می خوانید:


پرسپولیس در آستانه کسب عنوان قهرمانی جام حذفی قراردارد،شرایط را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

پرسپولیس صد در صد این فینال و این موقعیت را از دست نخواهد داد. ما در همه موارد از تیم فولاد گستر برتر هستیم. البته این به معنای دسته کم گرفتن حریف نخواهد بود. به امید خدا سعی‌مان بر این خواهد بود طی دو بازی رفت و برگشت دست پر از زمین خارج شویم.


طی سال‌های پر افتخار حضورتان در پرسپولیس،شبی هیجان‌انگیر مانند شب بازی برابر صبا دیده بودید؟

بله، واقعاً شب عجیبی بود. برق و باد و مه و خورشید و فلک نیز نتواست مقابل قدرت زلزله پرسپولیس دوام بیاورد.

 

 

 

البته ما می‌توانستیم اجازه ندهیم کار به ضربات پنالتی بکشد. ما با موقعیت‌هایی که داشتیم، می‌توانستیم سرنوشت بازی را در 90 دقیقه وقت قانونی و یا حتی 30 دقیقه وقت اضافی تمام کنیم.



چرا این‌گونه نشد؟

ما باید در این بازی چند گل در جریان مسابقه می‌زدیم که متأسفانه این طور نشد. نمی‌دانم بازیکنان پرسپولیس چطور گلزنی را فراموش کرده‌اند! به هر حال تیمی که استحقاق پیروزی در این دیدار را داشت، ما بودیم.



خب به عنوان مهاجم سابق پرسپولیس چه توصیه‌ای برای جانشینان امروزی خودتان دارید؟

به مهاجمان حال حاضر پرسپولیس توصیه می‌کنم در زدن ضربات آخر دقت بیشتری به خرج دهند تا به راحتی بتوانیم برابر تیم‌های مقابل‌مان به پیروزی دست یابیم.



سرپرست صبای قم در برنامه 90 این هفته اظهارات عجیبی درباره تعمدی بودن قطع برق ورزشگاه کرد! نظر شما در این باره چیست؟

زمانی برنامه را دیدم که آقای مرادی در حال خداحافظی کردن بود. در این جا می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که اگر قطع برق در روند بازی تأثیر گذار بود، تیم ما بیشتر از این مسئله ضربه خورد. هر چند برای صبایی‌ها نیز مشکلاتی در پی داشت. اما این که به سود ما بود واقعیت ندارد.



شاید با قطع برق،شارژ بازیکنان صبا دچار مشکل شد؟

این یعنی چه؟! بعد از وصل مجدد جریان برق که صبایی‌ها با داود حقی اولین ضربه‌شان به گل تبدیل شد. اگر قطع برق در کار آنها اختلال ایجاد کرده بود نباید پنالتی اول‌شان هم گل می‌شد. بنابراین بد نیست بگوییم بازیکنان صبا با برق کار می‌کنند. شاید هم بهتر باشد نام این تیم را بگذاریم صبا برقی!



با توجه به برتری سکوها به سود پرسپولیس، کدام تیم از وقفه در بازی سود می‌برد؟

فشار تماشاگران که علیه تیم صبا بود. بنابراین وقفه در انجام بازی به هر علتی به سود آنها و به ضرر تیم پرسپولیس بود.



عده‌ای سعی دارند پیش از این دیدار علیه پرسپولیس حاشیه سازی کنند. فکر می‌کنید چه هدفی را دنبال می‌کنند؟ می‌گویند در تمرین روز شنبه پرسپولیس علیه احمدرضا عابدزاده شعار داده‌اند! شما چیزی شنیدید؟


همان طوری که گفتید عده‌ای قصد حاشیه‌سازی برای پرسپولیس را دارند. اما ما از این رفتارها ناراحت نمی‌شویم وبه راه خودمان ادامه خواهیم داد. در تیم برزگی مثل پرسپولیس حاشیه زیاد ساخته می‌شود و ما یه این مسائل عادت داریم.



آیا این تحرکات برای مسببانش ثمری خواهد داشت؟

هیچ مشکلی نیست. معمولاً کسانی که احساس ضعف می‌کنند،سعی می‌کنند از چنین راه‌هایی کارشان را تکمیل کنند. در پرسپولیس همه تنها به پیروزی در بازی‌های باقی مانده لیگ برتر و فینال جام حذفی فکر می‌کنند. به امید خدا و با همه بازیکنان این بازی را نیز با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت و برای کسب رتیه دوم و سوم لیگ برتر تلاش خواهیم کرد.



شعار علیه پیشکسوتان پرسپولیس و به خصوص احمدرضا عابدزاده توسط علی دایی نیز به شدت رد شد!

این‌جا در محل تمرین پرسپولیس به کسی اجازه نمی‌دهیم به هیچ‌یک از پیشکسوتان تیم توهین شود. اصلاً ما نیازی به اجرای چنین حرکاتی نداریم. ما همه بزرگان پرسپولیس را دوست داریم و هر جا که آنها را ببینیم مورد احترام قرار می‌دهیم. البته آنها نیز به طور متقابل باید چنین باشند.



و به عنوان سؤال پایانی؛آیاوجود تیم دوم پرسپولیس مورد تأیید قرار دارد؟

چنین تیمی وجود خارجی ندارد. نمی‌توانیم به صرف وجود چند بازیکن سابق پرسپولیس در یک تیم آن تیم را تیم دوم پرسپولیس نامید. پس خیلی از تیم‌های دیگر بیایند چنین ادعایی را مطرح کنند،چون آنها نیز از چند پرسپولیسی سابق استفاده می‌کنند. پرسپولیس از روز اول یکی بوده و تا آخر دنیا هم یکی خواهد ماند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/2/8 و ساعت 8:21 عصر | نظرات دیگران()

پس از ضرب و شتم یکی از کارکنان باشگاه پرسپولیس توسط احمدرضا عابدزاده ماموران پلیس وارد این باشگاه شدند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ظهر امروز احمدرضا عابدزاده با ورود به ساختمان باشگاه پرسپولیس اقدام به ضرب و شتم یکی از کارکنان باشگاه پرسپولیس کرد.

متعاقب این اتفاق و ایجاد تشنج توسط مربی استیل آذین در این باشگاه با پلیس 110 تماس گرفته شد و ماموران کلانتری 145 ونک جهت تشکیل پرونده و آرام کردن اوضاع وارد باشگاه شدند..


گفته می‌شود ماموران انتظامی با تنظیم صورت جلسه تمام اتفاقات این درگیری را به صورت مکتوب آماده کردند تا در صورت پیگیری قضایی این حرکت از سوی باشگاه پرسپولیس این گزارش را در اختیار مراجع قضایی قرار دهد.

 

در روزهای اخیر و پس از انتخاب پیروانی و عابدزاده به عنوان مربیان استیل اذین تنش های بسیاری بین این دو باشگاه تهرانی ایجاد شده است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/2/8 و ساعت 8:18 عصر | نظرات دیگران()

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: به دلیل اینکه یکی از کارمندان باشگاه مورد ضرب و شتم قرار گرفته است از احمدرضا عابدزاده شکایت کرده ایم.

در پی درگیری‌های صبح امروز احمدرضا عابدزاده با تعدادی از لیدرهای پرسپولیس ماموران نیروی انتظامی پس از اعلام مسئولان باشگاه در محل حادثه حضور پیدا کردند.


مأموران پس از صورت جلسه‌ای که تشکیل دادند قصد انتقال عابدزاده به کلانتری 145 را داشتند که با مخالفت وی مواجه شدند.

 


عباس علیپور با اعلام این خبر گفت با توجه برخورد شدید عابدزاده با یکی از کارمندان باشگاه که لیدر نیز هست شکایتی تنظیم و به کلانتری 145 ارائه داده‌ایم. معاون حقوقی باشگاه با حضور در کلانتری پیگیر این مسئله است.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/2/8 و ساعت 8:17 عصر | نظرات دیگران()

مردی که می‌خواست قطب سوم فوتبال ایران را راه بیندازد و ته دلش دوست داشت روزی تماشاگران تیمش از هواداران پرسپولیس بیشتر شوند، اما کارش به قرعه‌کشی موتورسیکلت و بسیج بچه مدرسه‌ای‌ها روی سکوها کشید...؟!

 

1) مالک ثروتمند باشگاه استیل‌آذین تهران،‌طی کمتر از یک هفته با صدور سه حکم انتصاب پیاپی، سه مربی جدید را به کادر فنی تیم فوتبالش اضافه کرد.

 

 حسین هدایتی که سال گذشته در پرسپولیس «هیچ» موفقیتی به دست نیاورد، این روزها سخت مشغول اعمال تغییر و تحولات جهت‌دار در باشگاه پرهزینه خودش است و در همین راستا،‌ ظرف تنها چند روز افشین پیروانی، رضا شاهرودی و احمدرضا عابدزاده را استیل‌آذینی کرد.

 

 مروری گذرا بر نام افرادی که به تازگی به این باشگاه راه یافتند، نشان می‌دهد آقای رییس، از روی قصد و عمد،‌ فاکتور محبوبیت پرسپولیسی‌های سابق را نشانه رفته و کسانی را به مجموعه‌اش افزوده است که هر یک در مقطعی رکورددار حسن شهرت و اقبال عمومی در پرطرفدارترین باشگاه تاریخ این سرزمین بوده‌اند.

 

 

 

 حمید استیلی و سعید عزیزیانی که به شکلی عجیب از استیل‌آذین کنار گذاشته شدند، اگرچه سابقه بازیگری درخشانی در پرسپولیس داشتند، اما هرگز عمق محبوبیت‌شان با امثال پیروانی، شاهرودی و عابدزاده – مردانی که استادیوم آزادی برایشان به لرزه درمی‌آمد – قابل مقایسه نبوده است.

 

 

 هدایتی در ادامه سیاست‌های خاص خودش «افشین با تعصب»، «شاهرودی مالدینی» و «عقاب آسیا» را از اردوی پرسپولیس ربود تا در آستانه دیدار حساس با رقیب همشهری، شوک بزرگی به اردوگاه حریف ریشه‌دارش وارد کند و احتمالا بخشی از اقبال عامه را به سوی تیم میلیاردی‌اش بکشاند...!

 

 


2) این یک اشتباه بزرگ و تاریخی است که مدام تکرار می‌شود. روزی که مهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس رفت و در اوج عصبانیت پای قرارداد نجومی‌اش با استقلال تهران را امضا کرد، برخلاف تصورش کوچکترین خللی در پایه‌های مقبولیت سرخپوشان میان مردم به وجود نیامد.

 

 مدافع جنوبی فوتبال ایران، همان سال در داربی به تیم سابقش گل زد و کمک قابل توجهی به استقلالی‌ها در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ آزادگان کرد. با این حال، در اردوی هواداران پرسپولیس، کوچکترین اثری از ریزش یا سستی به چشم نخورد.

 

 حتی زمانی که علی پروین با تمام بزرگی‌اش تصمیم گرفت در تیمی غیر از پرسپولیس به کار ادامه بدهد و به اعتراف خودش منتظر حضور ده‌ها هزار تماشاگر در محل بازی تیم‌هایی مثل آذربایجان و سرخپوشان دلوار‌افزار و همین استیل‌آذین بود، باز هم حتی یک پرنده کوچک از آسمان اردوگاه قرمزها به سوی اقلیم تازه تاسیس سلطان حرکت نکرد.

 

 اینها را برای چه کسی می‌نویسیم؟! برای حسین هدایتی؟ کسی که خودش سال‌‌هاست به طور مکرر و پی‌درپی طعم ناکامی در جلب حمایت پرسپولیسی‌ها با حربه‌های مختلف را می‌چشد؟

 

 مردی که می‌خواست قطب سوم فوتبال ایران را راه بیندازد و ته دلش دوست داشت روزی تماشاگران تیمش از هواداران پرسپولیس بیشتر شوند، اما کارش به قرعه‌کشی موتورسیکلت و بسیج بچه مدرسه‌ای‌ها روی سکوها کشید...؟! عجیب است.

 

 واقعا عجیب است که داعیه‌داران مدیریت کارآمد در فوتبال ایران، بارها و بارها از یک سوراخ گزیده می‌شوند و پیاپی اشتباهات تاریخی‌شان را تکرار می‌کنند، بی‌آنکه سرانجام برای یک بار، متوجه شوند ضربان نبض و قلب این ملت را نه پروین‌ها و دایی‌ها و کریمی‌ها و عابدزاده‌ها که فقط و فقط نام و شناسنامه «پرسپولیس» تنظیم می‌کند!

 


3) در مسابقات مهم این فصل پرسپولیس – از جمله همین بازی نیمه‌نهایی حذفی با صبا - در حالی ده‌ها هزار تماشاچی راهی استادیوم شده بودند که شاید در بسیاری از مقاطع ستاره‌های این تیم را مردان نه چندان سرشناس و محبوبی مثل عادل کلاه‌کج، ابراهیم شکوری یا هادی نوروزی تشکیل می‌داده‌اند.

 

 با این حال کمی دورتر از ورزشگاه آزادی و در محل انجام بازی‌های استیل‌آذین، تماشای ستاره‌های فروزانی مثل مهدوی‌کیا، کریمی، کعبی، زندی و دیگران حتی هزار خواهان هم نداشته است.

 

 این همه، به وضوح نشان می‌دهد که اگر چه این روزها خیلی چیزها در دنیا خریدنی شده،‌ اما هنوز هم قلب مردم را نمی‌شود با پول تسخیر کرد.

 

 همچنان مردم ترجیح می‌دهند به تیم‌شان وفادار بمانند و زیر باد و باران و توفان به تماشایش بروند،‌ حتی اگر مهمترین بازیکنانش را علی عسگر و علیرضا محمد و جلال اکبری و تیاگو تشکیل بدهند.

 

 مردانی که امروز در زمین بازی یا روی نیمکت استیل‌آذین جمع شده‌اند،‌ هر یک در دوره خود ده‌ها هزار تماشاچی را به آزادی می‌کشاندند،‌ اما دور از پرسپولیس، ظاهرا از این خبرها نیست....!


4) بهتر است آقایان سرانجام مقابل این واقعیت مسلم گردن بگذارند که اگر ستاره‌ای در این فوتبال «اعتبار» دارد،‌ این اعتبار را تیم محبوبش به پشتوانه عشق میلیون‌ها انسان به او بخشیده است. این پرسپولیس است که عابدزاده را عقاب می‌کند،‌ رنگ جادوگری روی چهره علی کریمی می‌پاشد،‌ کیا را به اروپا می‌فرستد و شاهرودی را همزاد پائولو مالدینی کبیر می‌کند.

 

 دور از پرسپولیس، هیچکدام از این سکه‌ها اعتبار ندارند و شاید کمی بعدتر و با شکست آخرین پروژه‌های حسین هدایتی، حتی مالک استیل‌آذین هم بفهمد قلب‌ها را نمی‌شود با اسکناس معامله کرد.

 

 منبع: روزنامه گل


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/2/8 و ساعت 12:31 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 267148
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو