ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اسفند 1388 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکس به جستجوی دانش برخیزد، فرشتگان بر وی سایه اندازند و در معیشتش برکت حاصل می شود و از روزی او کم نمی گردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

این عید ارایایی این عید باستانی این عید اجداد ما

(عید نوروز) بر تمام ایرانیان مبارک باد

 

عید

 

عید


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/28 و ساعت 1:3 عصر | نظرات دیگران()

پس از شکست پتروشیمی
اسمیلسکی: رویارویی با دایی و پرسپولیس از افتخاراتم است

 سرمربی صربستانی تیم فوتبال پتروشیمی تبریز گفت: رویارویی با علی دایی و پرسپولیس جز افتخارات من محسوب می‌شود.


زوران اسمیلسکی پس از شکست 2 بر یک برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: باید این پیروزی را به پرسپولیس تبریک بگویم، هرچند ما هم مقاومت خوبی برابر این تیم از خود نشان دادیم و پرسپولیس برای کسب این برتری انرژی زیادی صرف کرد.
وی ادامه داد: امروز این شانس را داشتیم که به تمام مردم ایران نشان دهیم باشگاه کوچکی مانند پتروشیمی چقدر خوب می‌تواند بازی کند. از بازیکنانم راضی هستم و آنها تمام تلاششان را در این دیدار انجام دادند.
وی ادامه داد: یکی دو مورد در مسابقه با پرسپولیس باعث ناراحتی من شد. اول مصدومیت دروازه‌بان اصلی تیم در دقیقه 20 و دوم از دست دادن ضربه پنالتی، نمی‌گویم اگر پنالتی گل می‌شد پرسپولیس را شکست می‌دادیم؛ اما بازی 2 بر 2 مساوی می‌شد و کار این تیم برای کسب برتری سخت می‌شد. ضمن اینکه هوای بارانی باعث شد تماشاگر زیادی به ورزشگاه نیاید، البته از آنهایی که به ورزشگاه آمدند و تیم را تشویق کردند باید تشکر کنم.
سرمربی پتروشیمی در مورد پنالتی که رضا فرامرزی از دست داد گفت: او یکی از بهترین پنالتی‌زن‌های تیم است و در دیدار با پیکان و برق شیراز هم پنالتی‌هایش را گل کرده بود، البته من بین انتخاب فرامرزی و جوکانویچ برای زدن پنالتی مردد بودم؛ اما با توجه به اینکه فرامرزی تازه نفس بود تصمیم گرفتم پنالتی را به او بدهم که این فرصت از دست رفت.
اسمیلسکی در مورد رویاروی با علی دایی گفت: من قبل از اینکه به ایران بیایم و در اروپا بودم علی دایی را به عنوان یکی از ستا‌ره‌های فوتبال می‌شناختم. امروز هم یکی از افتخاراتم است که برابر پرسپولیس با سرمربیگری علی دایی حاضر شدم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/12/27 و ساعت 7:34 عصر | نظرات دیگران()

/حاشیه دیدار صبا و سپاهان/
شعار علیه قلعه‌نویی و نیمکت نشینی توره پیش چشم سنگالی‌ها

تماشاگران تیم صبای قم در جریان دیدار امروز برابر سپاهان اصفهان علیه سرمربی تیم حریف شعار سر دادند.


دیدار دو تیم سپاهان و صبا از مرحله یک هشتم جام حذفی از ساعت 17:35 در ورزشگاه یادگار امام قم آغاز شد.
*شماری از طرفداران صبای قم علیه امیر قلعه‌نویی شعار سر دادند که با دخالت لیدرهای باشگاه صبا این شعارها زود قطع شد.
*میهمانانی از سفارت سنگال امروز در جایگاه ویژه حضور دارند. این 3 نفر ظاهرا برای دیدن بازی ابراهیم توره مهاجم سنگالی سپاهان به قم آمده‌اند این در حالی است که امیر قلعه‌نویی در نیمه اول به بازیکنان اصلی خود مانند توره استراحت داده و آنها را روی نیمکت نشانده است.
*مجتبی شریفی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و عزیز محمدی، رئیس سازمان لیگ نیز از جمله میهمانان ویژه این مسابقه هستند.
*امیر حاج رضایی مشاور فنی امیر قلعه‌نویی در ورزشگاه حضور دارد.
*پیش از شروع مسابقه هیچ یک از نیمکت نشینان تیم صبا به سمت نیمکت تیم میهمان نرفتند.فقط امیر حسین فشنگچی و داود حقی دو بازیکن صبا پیش از مسابقه به سمت امیر قلعه‌نویی رفتند و با او احوالپرسی کردند. دیدار برگشت این دو تیم در لیگ برتر در قم حاشیه‌های زیادی به همراه داشت و آن مسابقه با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
نیمه اول این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود صبا تمام شد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/12/27 و ساعت 7:34 عصر | نظرات دیگران()

جام حذفی فوتبال/
سپاهان با شکست برابر صبا حذف شد

تیم فوتبال سپاهان با نتیجه یک بر صفر برابر صبای قم شکست خورد و از گردونه جام حذفی کنار رفت.


این دیدار از ساعت 17:35 در ورزشگاه یادگار امام قم و در حضور حدود 8 هزار تماشاگر آغاز شد.
محسن بیاتی‌نیا در دقیقه 30 برای صبا گلزنی کرد. این مسابقه از نظر فنی در سطح قابل قبولی نبود و وزش شدید باد نیز مشکلاتی را برای بازیکنان دو تیم ایجاد کرد.
هدایت ممبینی داور مسابقه به مهدی جعفرپور از سپاهان کارت زرد نشان داد.
سپاهان در نیمه اول این دیدار با بازیکنان ذخیره‌اش به میدان رفت و نفراتی مانند مهدی رحمتی، ابراهیم توره، عماد رضا و محرم نوید‌کیا در ترکیب اصلی حضور نداشتند. البته توره از ابتدای نیمه دوم به میدان رفت.
صبا با این پیروزی به مرحله یک هشتم جام حذفی صعود کرد و در این مرحله باید به مصاف مس کرمان برود.
برنده این بازی در نیمه نهایی حریف پرسپولیس خواهد بود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/12/27 و ساعت 7:34 عصر | نظرات دیگران()

فرهنگ میزبانی پتروشیمی: تسویه حساب قومی در زمین ، فحاشی ، لیزر و نارنجک تقدیم میهمانان

 

 تیم فوتبال پرسپولیس در حالی یک برد سخت را در در زمین حریف بدست آورده و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد که مانند تمام مسابقات برگزار شده در این ورزشگاه ویژگی های حاشیه ای میزبان آشکارتر از برتری فنی بود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس مسابقه دو تیم پرسپولیس تهران و پتروشیمی در حالی  عصر امروز  در ورزشگاه یادگار امام آغاز شد که از هفته ها قبل در تمامی رسانه های ورزشی استان، هواداران تیم های مختلف  این شهر برای آوردن تماشاگران خود به ورزشگاه جهت تسویه حساب با تیم های پرطرفدار تهرانی بسیج شدند اما در نهایت با حضور حدود 9 هزار تماشاگر و شکست تیم دسته اولی پتروشیمی بار دیگر مشخص شد علاقه به فوتبال در آذربایجان چیزی به جز خود فوتبال است.

 

این بازی در حالی زیر بارش شدید بازان آغاز شد که لغزندگی زمین و سنگین شدن توپ و ساق های بازیکنان به شدت از کیفیت فنی بازی کاسته بود. اما این تنها مشکل برگزاری مسابقه نبود . تماشاگران میزبان  که اکثرشان طرفداران تراکتورسازی بودند و در مسابقه تراکتور-استیل آذین از اشعه لیزر برای مزاحمت دروازه بان استیل استفاده می کردند ، این بار با آوردن چندین عدد سوت به میان تماشاگران بارها و بارها باعث اختلال در مسابقه شدند.

 

 

 

اما این پایان کار نبوده و در میانه های نیمه دوم مسابقه و در حالی که داور روی یکی دو صحنه خطای معمولی و اعلام اوت به نفع پرسپولیس سوت زد ، فحاشی شدید علیه سعید بخشی زاده داور مسابقه و مسعود عنایت رئیس کمیته داوران ، داور بازی را تحت تاثیر قرار داده تا یک پنالتی نادرست برای تیم میزبان اعلام شود که در نهایت هم تبدیل به گل نشد. کجای دنیا سراغ داشته اید که برای یک اعلام اوت شروع به ناسزاگویی به داور شود؟

 

توهین تنها محدود به تیم داوری نشده و علیرضا حقیقی و سایر بازیکنان پرسپولیس هم از شروع مسابقه مورد توهین و تحقیر حاضران در ورزشگاه قرار گرفتند.

نکته جالب توجه این جا است که میکروفن هایی بسیار قوی در کنار زمین مسابقه تعبیه شده بود تا صدای تماشاگران حاضر بیش از حالت عادی به پخش تلویزونی برسد ، که همین امر باعث شده فریادهای مربیان دو تیم در کنار زمین چندین و چند بار در طول نود دقیقه بازی باعث آزار و اذیت بیننده تلویزیونی شود.

 

با وجود اینکه درون زمین چمن مسابقه و از سوی بازیکنان پتروشیمی چندان حرکات چشم گیری صورت نمی گرفت و میان بازیکنان دو تیم هم برخورد خاصی به وجود نیامد ، چندین بار هنگام اعلام خطا و تصمیم از سوی داور نارنجک های دستی از سوی تماشاگران میزبان به کنار زمین بازی پرتاب شد که باعث به وجود آمدن دود غلیظی در زمین مسابقه می شد.

 

تنها نکته مثبت این مسابقه حمل و نصب پلاکاردهایی شامل تصاویر کریم باقری کاپیتان تیم پرسپولیس از سوی هواداران تبریزی در ورزشگاه  وتشویق این بازیکن هنگام تعویض پس از مصدومیت بود که از همشهری آذری خود استقبال خوبی کرده بودند. و سوال به وجود آمده این جاست چرا از سایر هموطنان مهمان در این مسابقه استقبال خوبی نشد؟

 

با این اوصاف متولیان امر فوتبال در استان آذربایجان بهتر است قبل از بسیج عمومی برای تسخیر سکوهای ورزشگاه و برنده شدن در حاشیه های مسابقه ، نسبت به فرهنگ سازی برای رفتار درست در ورزشگاه اقدام کرده تا بار دیگر شاهد تسویه حساب های قومی در زمین سبز فوتبال نباشیم. مطمئناً در هیچ ورزشگاه فوتبالی به آنها توهین نشده است که بخواهند در ورزشگاه فوتبال مقابله به مثل کنند!


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/12/27 و ساعت 6:17 عصر | نظرات دیگران()

دیدار دو تیم پرسپولیس و پتروشیمی که در زمین لغزنده تبریز برگزار شد از کیفیت فنی بالایی برخوردار نبود ، آمار کلی این مسابقه را مرور میکنیم:

 

آمار مسابقه

2  -  1

پرسپولیس


پتروشیمی

5

کرنر

2

13

خطا

17

1 کارت زرد 1
0 کارت قرمز 0
0 آفساید 3
21 سانتر 9
6 شوت به دروازه 3

6

موقعیت گل

3

52 درصد مالکیت 48

 

 

 

 

مرحله:

یک چهارم پایانی جام حذفی

 

زمان: پنج شنبه 27 اسفند ورزشگاه یادگار امام تبریز

تماشاگر: 8 هزار نفر

 

گل ها:

محسن خلیلی ( 24 و 57) پرسپولیس

جوکانوویچ (44) پتروشیمی

 

شرح گل ها: شوت از راه دور کریم باقری با دفع ناقص دروازه بان پترو همراه بود و خلیلی فرصت طلب در ریباند گل اول مسابقه را به ثمر رساند.

 

در لحظات پایانی نیمه اول و درحالی که پرسپولیس چندین موقعیت خود را به هدر داد یک سانتر روی دروازه پرسپولیس انجام شد که جوکانوویچ مهاجم پترو توپ را از روی سر حقیقی جلو کشیده وارد دروازه پرسپولیس کرد.

 

در دقیقه 57 هم خلیلی با یک ضربه کاشته از سمت چپ محوطه جریمه پتروشیمی توپ رابه طاق دروازه ناصحی دوخت .

 

لحظات حساس: در دقیقه 72 نیز درحالی که شیث رضایی هیچ برخوردی با مهاجم حریف نداشت داور یک پنالتی بادآورده برای پترو اعلام کرد و پنالتی بادآورده را فرامرزی بازیکن پتروشیمی به باد داده و به آسمان کوبید.

 

داور: سعید بخشی زاده

کارت زرد: شیث رضایی از پرسپولیس ، رسول زمانی پتروشیمی

 

مسابقات قبلی:

پرسپولیس 4 -1 پتروشیمی ، جام حذفی 86 ، ورزشگاه آزادی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/12/27 و ساعت 6:17 عصر | نظرات دیگران()

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی دو فینال دیگر فاصله داریم.

 

علی دایی پس از برتری 2 بر یک برابر پتروشیمی تبریز در جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود. من از نتیجه مسابقه راضی هستم اما از کیفیت بازی رضایت ندارم. در نیمه اول پرسپولیس به مراتب بهتر از نیمه دوم بازی کرد و در همان نیمه هم می‌توانستیم کار را تمام کنیم و چند موقعیت گلزنی را از دست دادیم و در نهایت با گل استثنایی پتروشیمی بازی به تساوی کشیده شد.


وی ادامه داد: نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم؛ اما پتروشیمی بازی را با 3 مهاجم دنبال کرد و رو به توپ‌های بلند آورد و صاحب یک پنالتی هم شد که این ضربه به اوت رفت. خدا را شکر می‌کنم که در این مسابقه برنده شدیم.


سرمربی پرسپولیس در مورد فوتبال تبریز گفت:


فوتبال تبریز پتانسیلی بالایی دارد، البته اکنون تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر است. 3 تیم گسترش فولاد، شهرداری و پتروشیمی نیز در لیگ دسته اول حاضرند و من برای تمام تیم‌های تبریزی آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست دارم این شهر نمایندگان بیشتری در لیگ برتر داشته باشد، البته فوتبال تبریز باید همزمان با پیشرفت امکاناتش هم گسترش پیدا کند.


دایی در مورد برنامه‌ تیم پرسپولیس در تعطیلات عید گفت: تا روز سوم عید تعطیل هستیم و بازیکنان به تعطیلات پنج روزه می‌روند. پس از آن اردوی خود را در امارات برگزار می‌کنیم و دو دیدار تدارکاتی در این کشور انجام خواهیم داد تا در لیگ برتر و جام حذفی با تمام قدرت شرکت کنیم.
وی افزود: در جام حذفی برای رسیدن به قهرمانی فقط دو فینال دیگر پیش رو داریم که به امید خدا با سربلندی و پیروزی آن دیدار‌ها را هم پشت سر می‌گذاریم.


سرمربی سابق تیم ملی در مورد ستارگان فوتبال آذری زبان مانند خودش و کریم باقری در سطح ملی و نبود چنین ستاره‌هایی در تیم ملی فعلی گفت: فوتبال آذربایجان نسبت به چهار پنج سال قبل رشد خوبی داشته است. تیم‌های تبریز اکنون در لیگ برتر و لیگ دسته اول خیلی خوب ظاهر می‌شوند و بسیار بهتر از گذشته شده‌اند. امیدوارم تیم‌های فوتبال در سراسر ایران قدرتمند شوند تا شاهد تیم ملی قدرتمندی باشیم و انشا ا... ستارگانی بهتر از من و کریم باقری در تیم ملی ظهور می‌کنند.


دایی در مورد دیدار پرسپولیس با تراکتور سازی در تبریز در لیگ برتر اظهار داشت: باید به مردم تبریز تبریک بگویم. آنها مشتاقانه تیم تراکتورسازی را تشویق می‌کنند و این مسئله برای هر آذربایجانی مایه افتخار است. با غیرت و تعصبی که آذری‌ها دارند، همواره کارهای بزرگی می‌کنند. مردم آذربایجان ثابت کرده‌اند که اگر بزرگانی از خطه آذربایجان حضور دارند این مسئله بی‌مورد نبوده است.


وی ادامه داد: بازی در تبریز برای تمامی تیم‌ها سخت است. تراکتور هم باید قدر هوادرانش را بداند و ما هم دیدار سختی برابر تراکتور سازی در لیگ در پیش خواهیم داشت.


دایی در مورد مشکلش با احمدرضا عابدزاده گفت: مشکلی با ایشان ندارم. همواره گفته‌ام او یکی از بزرگان فوتبال ایران است و در مورد حضورش در پرسپولیس هم تابع نظر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هستیم.
علی دایی در مورد شایعه اختلافش با مردم تبریز گفت: آنهایی که چنین جوی را راه‌انداخته‌اند به این دلیل بوده که می‌خواستند بین ما اختلاف بیاندازند. این جو بعد از دیدار ایران و آذربایجان به راه افتاد.در همه جای دنیا گفته‌ام که از خطه آذربایجان هستم و تبریز هم سرزمین دوم من است. بهترین دوستان من تبریزی هستند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/12/27 و ساعت 6:16 عصر | نظرات دیگران()

پرسپولیس فقط به دو، سه بازیکن جدید نیاز دارد

 

حسین عبدی مربی پرسپولیس قبل از بازی با پتروشیمی درباره حریف امروز سرخ‌ها می‌گوید: «بازی‌های متعددی از آنها دیدم؛ پتروشیمی بازیکنان پرتلاشی دارد که فوتبال بسته‌ای را بازی می‌کند.


حسین عبدی مربی پرسپولیس قبل از بازی با پتروشیمی درباره حریف امروز سرخ‌ها می‌گوید: «بازی‌های متعددی از آنها دیدم؛ پتروشیمی بازیکنان پرتلاشی دارد که فوتبال بسته‌ای را بازی می‌کند. این کار را برای تیم ما سخت خواهد کرد اما پرسپولیس هم قطعا برای باز کردن دفاع چندلایه آنها برنامه دارد. بازی در تبریز برای هر تیمی دشوار خواهد بود و فکر می‌کنم آنجا باید با تیمی جنگنده و قدرتی بازی کنیم. امیدوارم به سبکی بازی کنند که تماشاچیان از دیدن مسابقه لذت برده و ما هم بتوانیم انتظارات هواداران‌مان را برآورده کنیم.»


مربی پرسپولیس محل گمانه‌زنی‌ها برای جدایی برخی بازیکنان از این تیم را تنها در روزنامه‌های ورزشی دانست و ضمن تکذیب آن، گفت:

 

 

 

«ما هیچ برنامه‌ای برای جدایی برخی بازیکنان از پرسپولیس نداریم. ما به دنبال حفظ استخوان‌بندی تیم برای فصل آینده هستیم. خانه‌تکانی در تیم‌های بزرگ در پایان هر فصل بزرگترین معضل آنهاست که نتیجه مطلوبی در پی ندارد. متاسفانه در ابتدای این فصل هم 15 یا 16 بازیکن تیم ما تغییر کردند. این کار به نفع تیم‌های بزرگ نیست چرا که ما باید تلاش کنیم شکل کلی تیم را حفظ کنیم و با جابجایی دو سه بازیکن برای فصل آتی آماده شویم.»


وی افزود: «این صحبت‌ها تنها در روزنامه‌های ورزشی مطرح شده و شایعاتی است که با توجه به نزدیکی پایان فصل و شروع فصل نقل و انتقالات بیان می‌شود. فعلا همه ما در باشگاه پرسپولیس مسوولانه مشغول انجام وظایف‌مان هستیم.»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/12/27 و ساعت 2:43 عصر | نظرات دیگران()

خواجه‌نوری: سرود پرسپولیس در بازی با استیل‌آذین کامل می‌شود
مرجع خبری پرسپولیس : داریوش خواجه نوری با اشاره به این که محسن خلیلی و شیث رضایی در سرود «پرسپولیس» در حد یک خواننده حرفه‌ای خوانده‌اند، گفت: این سرود با ضبط صدای آخرین گروه بازیکنان کامل شد و در بازی این تیم با استیل آذین، نسخه نهایی آن ضبط خواهد شد.

داریوش خواجه نوری آهنگساز سرود پرسپولیس گفت: به دنبال ساخت این سرود و ضبط بخش‌هایی از آن با صدای بازیکنان قدیمی تیم پرسپولیس از جمله حسین کلانی، همایون بهزادی‌، حمید درخشان، مجتبی محرمی، مرتضی کرمانی‌مقدم، فرشاد پیوس، ادموند بزیک، محمد پنجعلی، محسن عاشوری،‌ محمد خاکپور و بهروز سلطانی، هم اکنون با اجرا و ضبط صدای دیگر بازیکنان ضبط این سرود به مرحله نهایی رسیده است.
وی ادامه داد: در این بخش گروه آخر از بازیکنان از جمله رهبری فر، محسن خلیلی، شیث رضایی، محمود خردبین، ابراهیم آشتیانی،‌افشین پیروانی، مرتضی فنونی زاده و جعفر کاشانی به اجرا در استودیو پرداختند که در این بین خردبین ابتدا و آشتیانی انتهای کار را دکلمه کرده است.

این نوازنده گیتار بیان داشت:

در این بخش محسن خلیلی و شیث رضایی بسیار زیبا و فوق العاده و در حد یک خواننده حرفه‌ای خوانده‌اند. بر این اساس می‌توان گفت در اجرای سرود شیث، خلیلی و بزیک بهترین خوانندگان اثر بوده‌اند.
این آهنگساز با بیان این که 29 اسطوره پرسپولیس در این اثر شرکت داشته‌اند، گفت: ما قصد داریم این کار را در استادیوم و در بازی پرسپولیس و استیل آذین با حضور طرفداران تیم پخش و با صدای تمامی طرفداران که بیش از 100 هزار نفر خواهد بود قبل از بازی ضبط کنیم که این، خود آخرین مرحله این سرود خواهد بود.
خواجه نوری در خاتمه خاطر نشان کرد: به عقیده من با خواندن جمعیت حاضر در استادیوم، «پرسپولیس» بهترین و بی‌نظیرترین سرود فوتبالی خواهد شد.

خواجه‌نوری: سرود پرسپولیس در بازی با استیل‌آذین کامل می‌شود

 

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(10946, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");
  داریوش خواجه نوری با اشاره به این که محسن خلیلی و شیث رضایی در سرود «پرسپولیس» در حد یک خواننده حرفه‌ای خوانده‌اند، گفت: این سرود با ضبط صدای آخرین گروه بازیکنان کامل شد و در بازی این تیم با استیل آذین، نسخه نهایی آن ضبط خواهد شد.


داریوش خواجه نوری آهنگساز سرود پرسپولیس گفت: به دنبال ساخت این سرود و ضبط بخش‌هایی از آن با صدای بازیکنان قدیمی تیم پرسپولیس از جمله حسین کلانی، همایون بهزادی‌، حمید درخشان، مجتبی محرمی، مرتضی کرمانی‌مقدم، فرشاد پیوس، ادموند بزیک، محمد پنجعلی، محسن عاشوری،‌ محمد خاکپور و بهروز سلطانی، هم اکنون با اجرا و ضبط صدای دیگر بازیکنان ضبط این سرود به مرحله نهایی رسیده است.
وی ادامه داد: در این بخش گروه آخر از بازیکنان از جمله رهبری فر، محسن خلیلی، شیث رضایی، محمود خردبین، ابراهیم آشتیانی،‌افشین پیروانی، مرتضی فنونی زاده و جعفر کاشانی به اجرا در استودیو پرداختند که در این بین خردبین ابتدا و آشتیانی انتهای کار را دکلمه کرده است.

این نوازنده گیتار بیان داشت:

در این بخش محسن خلیلی و شیث رضایی بسیار زیبا و فوق العاده و در حد یک خواننده حرفه‌ای خوانده‌اند. بر این اساس می‌توان گفت در اجرای سرود شیث، خلیلی و بزیک بهترین خوانندگان اثر بوده‌اند.
این آهنگساز با بیان این که 29 اسطوره پرسپولیس در این اثر شرکت داشته‌اند، گفت: ما قصد داریم این کار را در استادیوم و در بازی پرسپولیس و استیل آذین با حضور طرفداران تیم پخش و با صدای تمامی طرفداران که بیش از 100 هزار نفر خواهد بود قبل از بازی ضبط کنیم که این، خود آخرین مرحله این سرود خواهد بود.
خواجه نوری در خاتمه خاطر نشان کرد: به عقیده من با خواندن جمعیت حاضر در استادیوم، «پرسپولیس» بهترین و بی‌نظیرترین سرود فوتبالی خواهد شد.

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/26 و ساعت 12:53 عصر | نظرات دیگران()

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اعضای هیات مدیره باشگاه را در ابتدای سال 1389 معرفی خواهیم کرد.


حبیب کاشانی در جلسه امروز رئیس سازمان تربیت بدنی با اصحاب رسانه اظهار داشت: حضور من و کفاشیان در جلساتی این گونه سئوالات را همیشه زیاد می‌کند. امسال سال خوبی برای همه ما بود و جا دارد ابتدا از اصحاب رسانه برای زحماتشان در سال 88 تشکر کنم.
وی در خصوص هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: 5 ماه و 13 روز است که با دستور سعید لو به عنوان سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس انجام وظیفه می‌کنم. با جمع بندی‌های که انجام شده برای هیات مدیره، لیستی 15 نفر تهیه کردیم که در این بین نمایندگان مجلس برخی از تحصیل کرد‌ه‌ها و اقتصاددان‌ها و همچنین پیشکسوتان حضور دارند. در این بین تا به امروز 3 نفر از اعضاء با جمع بندی‌های لازم انتخاب شدند و با انتخاب 4 نفر دیگر افراد در ابتدای سال 1389 امیدواریم که هیات مدیره قدرتمند پرسپولیس را معرفی کنیم.

 


سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس یادآور شد:


در مدتی که در باشگاه پرسپولیس بودم متاسفانه در این باشگاه کارها تعریف نشده بود. سعید لو نیز مدتی در باشگاه پرسپولیس بود و می‌داند که برخی‌ فقط به دنبال این بودند که هر وقت فرصت داشتند در جلسات شرکت کرده و مصاحبه کنند و کارها را بر دوش یک نفر که مدیر عامل بود قرار دهند. اما می‌خواهیم با بستر و برنامه ریزی مناسب تمام کارها را تعریف شده انجام دهیم.
کاشانی خاطرنشان کرد: باید بگویم پس از مدت‌ها در سال 88 موفق شدیم با بودجه باشگاه پرسپولیس 6 آدمک تمرینی بخریم که هر کدام از آنها 500 هزار تومان قیمت داشت. قبلا مجبور بودیم از 6 بازیکن برای تمرینات ضربه کاشته خود استفاده کنیم. باید اعلام کنیم که باشگاه پرسپولیس نیاز به امکانات دارد و باید بستر لازم را آماده کنیم.
سپرست موقت باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص ورزشگاه اختصاصی برای قرمز پوشان تهرانی گفت: قرار است سال آینده با کمک شهرداری تهران برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ورزشگاه اختصاصی در نظر گرفته شود. کارهای اولیه انجام شده و امیدوارم عملی شود. متاسفانه وقتی خواستیم برای سال آینده ورزشگاه صنایع دفاع را اجاره کنیم به ما اعلام کردند که فقط برای تمرین 300 میلیون تومان باید بدهیم. این در شان یک باشگاه مردمی و بزرگ مثل پرسپولیس نیست که برای تمرین خود این پول را پرداخت کنند.
وی افزود: من امیدوارم با اضافه شدن بودجه ورزش کشور در روزهای آتی شاهد شکوفایی رشته‌های مختلف باشیم.
کاشانی ادامه داد: همه جای دنیا از شهرداری‌ها کمک می‌گیرند و ما هم امیدواریم با برنامه ریزی که داریم با کمک شهرداری تهران مشکلات پرسپولیس تهران را تا حدی برطرف کنیم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/26 و ساعت 12:53 عصر | نظرات دیگران()
   1   2   3   4   5   >>   >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 109
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267072
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو