ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اسفند 1388 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
روز داد بر ستمگر سخت‏تر است از روز ستم بر ستم بر ، . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

جای خالی پرسپولیس در آسیا احساس می‌شود
دایی: با پیروزی برابر استادم جشن صعود می‌گیریم

 سرمربی پرسپولیس گفت: بگوویچ استاد من است اما با تمام قوا برابر شاگردان وی حاضر می‌شویم تا صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را جشن بگیریم.


علی دایی در خصوص دیدار برابر آلومینیوم هرمزگان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: تمام بازی‌ها را با جدیت دنبال خواهیم کرد و با تمام قوا ظاهر می‌شویم. به سایر دیدارها توجه‌ای نداریم و تمرکز خود را در بازی برابر نماینده هرمزگان معطوف خواهیم کرد.
وی ادامه داد: آلومینیوم تیم قدرتمندی است و با توجه به انگیزه‌ای که بازیکنان این تیم برابر پرسپولیس خواهند داشت، پیش‌بینی یک بازی زیبا و در سطح لیگ برتری را می‌توان داشت. امیدوارم با پیروزی در این دیدار به مرحله بعدی رقابت‌ها راه یابیم.

دایی در مورد مصدومیت محسن خلیلی خاطرنشان کرد: امیدوارم مصدومیت وی جدی نباشد، زیرا به تازگی آمادگی پیدا کرده بود. خلیلی بازیکن ارزشمندی است.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به دشواری قهرمانی در جام حذفی عنوان کرد: جام حذفی جای هیچ‌گونه اشتباهی نیست و باید با دقت در تمامی بازی‌ها حاضر شد. به دنبال رسیدن به هدف خود هستیم و به اسم حریفان توجه‌ای نداریم.
دایی تصریح کرد: هواداران پرسپولیس عاشق این تیم هستند و انتظار قهرمانی از تیم محبوب خود دارند. به همین منظور مسئولیت سنگینی خواهم داشت و باید جواب تمام این محبت‌ها را بدهم.

وی ضمن مشخص نبودن ترکیب تیم تا روز بازی یادآور شد: تغییر و تحولات در تیم پرسپولیس را تا روز بازی نمی‌توانید متوجه شوید. از بازیکنان نیمکت‌نشین و ذخیره رضایت کامل دارم، زیرا آنها با انگیزه تمرین و خود را به من تحمیل می‌کنند. پرسپولیس بازیکنان زیادی دارد که تمام آنها لیاقت حضور در ترکیب اصلی را دارند.

دایی نسبت به شناخت وینگو بگوویچ، سرمربی آلومینیوم به فارس گفت: بگوویچ استاد من است و آشنایی کامل با تاکتیک‌های وی دارم. با تمام قوا برابر شاگردان وی حاضر می‌شویم تا صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را جشن بگیریم.

وی درباره عدم حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: جای خالی پرسپولیس با هواداران زیاد خود در آسیا حس می‌شود. پرسپولیس بیشترین هوادار را در آسیا دارد و به نظر من با وجود این تیم حساسیت بیشتری بر رقابت‌ها حاکم می‌شد. در هر حال برای 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت می‌کنم.
دیدار پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان ساعت 17:20 روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/5 و ساعت 4:0 عصر | نظرات دیگران()

/گزارش تمرین پرسپولیس/
تمرین نکردن باقری و درخشش معمارزاده در ضربات پنالتی

 تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11 در زمین شرکت واحد برگزار شد.


تمرین پرسپولیس از ساعت 11 در زمین شرکت واحد آغاز شد و تا ساعت 12:45 ادامه داشت.

*در ابتدای تمرین علی دایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس موفقیت نمایندگان ایران را در لیگ قهرمانان آسیا تبریک گفت و برای 4 نماینده ایران آرزوی موفقیت کرد.

*کریم باقری با لباس شخصی در تمرین حضور پیدا کرد. باقری با هماهنگی دایی در هفته یک جلسه تمرین نمی‌کند.

*محسن خلیلی و نبی‌ا... باقری‌ها پس از یک ساعت تمرین، استراحت کردند.

*محمد پروین تنها غایب تمرین بود.

*بازیکنان در 2 گروه مشکی و زرد رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این بازی دستگرمی با نتیجه 2 بر یک به سود تیم مشکی به پایان رسید. میثم بائو و وسلی گل‌های تیم مشکی را به ثمر رساندند و نوروزی تک گل زردها به به ثمر رساند. علی دایی چندین بار ترکیب 2 تیم را تغییر داد و تاکتیک‌های متفاوتی را تمرین کرد.

*حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در دقایق پایانی تمرین حضور یافت و با بازیکنان و کادر فنی صحبت کرد. وی با هوار ملا محمد به صورت اختصاصی صحبت کرد.

*بازیکنان در پایان به تمرین زدن پنالتی پرداختند. میثاق معمارزاده با دریافت 5 پنالتی از 6 ضربه زده شده عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و دایی به شدت وی را تشویق کرد.

*میثم بائو انگیزه بالایی را در تمرین امروز از خود نشان داد.

*بازیکنان داماش با بازیکنان پرسپولیس مواجه شدند. این برای چندمین بار است که داماشی‌ها در پایان تمرین پرسپولیس‌ها حضور پیدا می‌کنند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/5 و ساعت 3:59 عصر | نظرات دیگران()

اخبار کمیته انضباطی/
احتمال کسر 3 امتیاز از ابومسلم

 در صورت پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و مربیان ابومسلم احتمال کسر امتیاز از این تیم وجود دارد.


با توجه به عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان تیم ابومسلم از سوی باشگاه و با توجه به قطعیت رای کمیته انضباطی این باشگاه یک هفته مهلت دارد تا نسبت به پرداخت مطالبات و کسب رضایت شاکیان اقدام کند.در غیر این صورت 3 امتیاز از امتیازات این باشگاه کسر خواهد شد.

احضار رئیس کانون هواداران پرسپولیس
به دلیل درگیری لیدرهای تیم پرسپولیس با تماشاگران در دیدار مقابل مقاومت شهید سپاسی، رئیس کانون هواداران این باشگاه به همراه عباس اسماعیل بیگی و امیر رحیم پور روز یکشنبه 9 اسفند به کمیته انضباطی احضار شدند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/5 و ساعت 3:58 عصر | نظرات دیگران()

می‌توانستم جای کاپلو باشم
مورینیو: من مغرورترین انسان روی زمین هستم

 آقای خاص خود را مغرورترین فرد جهان دانست و گفت: می‌توانستم جای کاپلو سرمربی تیم ملی انگلستان باشم.


 به نقل از دیلی‌استار "خوزه مورینیو " اظهار داشت: می‌توانستم اکنون به جای اینترمیلان،‌ همچنان در انگلیس باشم و به جای فابیو کاپلو، هدایت تیم این کشور را در جام جهانی برعهده بگیرم.
سرمربی اینترمیلان افزود: پیش از آنکه در پایان سال 2007 کاپلو با اتحادیه انگلیس برای هدایت تیم ملی این کشور به توافق برسد، با پیشنهاد آنها روبرو شدم. بابت این موضوع بسیار افتخار می‌کنم و خود را مغرورترین آدم کره زمین می‌دانم.

مورینیو تاکید کرد: برای یک مربی خارجی نظیر من، هدایت تیمی مانند انگلیس‌، افتخاری ابدی است. پس باید به خود ببالم چنین پیشنهادی دریافت کردم؛ هر چند که امکان کار با این تیم را بدست نیاوردم.
این مربی پرتغالی در مورد این که چرا این پیشنهاد را رد کرد، گفت: وقتی به من پیشنهاد شد، خیلی فکر کردم. در آن حال با خود می‌جنگیدم. از یک سو به خودم می‌گفتم باید قبول کنم و از جانبی دیگر می‌گفتم، این کار من نیست و با روحیات،‌ ایده و افکارم و نحوه تمریناتم نمی‌خواند.

وی که به آقای خاص معروف است، تاکید کرد: در نهایت به این نتیجه رسیدم که این کار من نیست. تصمیم خوبی هم گرفتم زیرا به جای من، انگلیسی‌ها رفتند و یک مربی خارجی‌ با تجربه‌تر را استخدام کردند.
این مربی پرتغالی که از سال 2008 هدایت اینتر را برعهده دارد، در سال‌های 2004 الی 2007 سرمربی چلسی انگلیس بود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/5 و ساعت 3:58 عصر | نظرات دیگران()

در روزی که حافظیه سرخ بود و پرسپولیس هم با سه امتیاز به تهران برگشت شاید فردوسی‌پور و 90 می توانستند سند محکمی از کثرت هواداران پرسپولیس در سایر شهرها را به رخ بکشند تا متهم به دست بردن در رای‌ها برای تغییر نتایج نظرسنجی نشوند. این در حالی است که در دیدار مقاومت و تراکتورسازی در حافظیه تیم مهمان تنها 700 الی 1000 تماشاگر در حافظیه داشت!

 

نقش تماشاگران در فوتبال حرفه‌ای تا بدان جاست که فیفا یکی از سنگین‌ترین جرایم تیم‌های مختلف را محروم کردن آنها از بازی مقابل هوادارانشان در نظر می گیرد. هواداران شیرازی علی‌رغم برخی ادعا‌ها در فوتبال ایران، ثابت کرد‌ه‌اند که رنگ مورد علاقه‌ی‌ یک هوادار واقعی زمان و مکان نمی‌شناسد و می‌تواند حتی تراکتورسازی را نیز با همه‌ی جنجال‌های اخیر درباره‌ی کم یا فزون بودن هوادارانش تنها بگذارند.

 بارها و بارها دیده و شنیده‌ایم که تیم های باشگاهی به همراه خود تماشاگری می‌برند تا سهمیه‌ی ده درصدی سکوها در ورزشگاه‌هایی که به عنوان میهمان به زمین می روند را حفظ کنند. لیگ نهم با پدیده ای به نام تراکتورسازی مواجه شد و هواداران این تیم به عنوان پرشورترین تماشاگران کشور لقب گرفتند. دامنه این بحث اما فراتر رفت و وقتی در برنامه 90 پرسپولیس عنوان پرهوادارترین تیم را به دست آورد، سرمربی سرخپوشان تبریزی مباحثی را مطرح کرد تا شائبه دخالت مجری آن برنامه در تعداد بالای پیامک های پرسپولیسی را به دنبال داشته باشد.

هرچند همگان معتقدند از منظر حرفه‌ای بین هوادار و تماشاگر تفاوت بسیاری وجود دارد و شاید تیمی هوادار داشته باشد اما بنا به هر دلیلی آنها برای دیدن بازی‌های تیمشان پا به ورزشگاه نگذارند که این بدان معناست که آن تیم تماشاگر ندارد.

عصر روز جمعه 30 بهمن در ورزشگاه حافظیه شیراز اتفاق جالبی رخ داد. بر اساس این گزارش در حالی که هیأت فوتبال فارس از یک روز قبل مبادرت به بلیت فروشی کرده بود تا بدین وسیله شیرازی‌ها قبل از هواداران مقیم شهرستان‌های اطراف بلیت خریده و سکوها در تصرف تماشاگران مقاومت شهید سپاسی قرار گیرد اما به رغم انجام این کار از ساعت 8 صبح الی 20 پنج شنبه 29 بهمن تنها 387 قطعه بلیت به فروش رفت!

ساعت 11روز جمعه در حالی ظرفیت ورزشگاه تکمیل شد که 90 درصد جایگاه ها در اختیار پرسپولیسی ها بود و تیم میزبان تنها ده درصد سکوها را در اختیار داشت. به عبارت بهتر قانون سازمان لیگ به صورت کاملاً برعکس انجام شده بود، در این میان بسیاری از هواداران پرسپولیس هم پشت در‌های بسته ماندند و به دلیل تکمیل ظرفیت ورزشگاه فرصت حضور نیافتند.

در روزی که حافظیه سرخ بود و پرسپولیس هم با سه امتیاز به تهران برگشت شاید فردوسی‌پور و 90 می توانستند سند محکمی از کثرت هواداران پرسپولیس در سایر شهرها را به رخ بکشند تا متهم به دست بردن در رای‌ها برای تغییر نتایج نظرسنجی نشوند. این در حالی است که در دیدار مقاومت و تراکتورسازی در حافظیه تیم مهمان تنها 700 الی 1000 تماشاگر در حافظیه داشت!

شاید حق با بازیکنان پرسپولیسی بود که بعد از بازی از مسوولان تیم‌شان می خواستند بازی‌های خانگی خود را در حافظیه برگزار کنند!؟

نقطه مقابل این دیدگاه می تواند تلنگری به فوتبال فارس باشد. روزگاری سکوهای میهمانی ورزشگاه شهدای ارتش با نفس پرشور و پرشمار هواداران برق گرم می شد اما حال شاید زمان آن رسیده تا مسوولین به بررسی این موضوع بپردازند که چرا تیم های شیرازی تماشاگر ندارند و بسیاری از امتیازات روحی و روانی میزبانی را از دست می دهند.

غلامحسین پیروانی مربی با سابقه شیرازی در این باره می گوید: «کاش این مردم عزیز که می آیند استقلال و پرسپولیس را در حافظیه تشویق می کنند می دانستند اگر مقاومت هم مثل برق حمایت نشوند و سقوط کند دیگر سرخابی های پایتخت به شیراز نمی آیند و همین هواداران هم از دیدن آنها محروم می شوند. باید فکری اساسی برای این موضوع کرد».

حنجره هواداران شیرازی هنوز در اختیار سرخابی هاست و روی سکوها این دو تیم را فریاد می زنند، فارس اگر برای این نکته راه حلی نیابد روزهای سختی در پیش خواهد داشت.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/5 و ساعت 10:24 صبح | نظرات دیگران()

به نظر می‌رسد مدیران باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند از این پس هیچ یک از اعضای این باشگاه با برنامه تلویزیونی "نود" صحبت نکند تا بدین شکل اعتراض خود را به عملکرد "عادل فردوسی‌پور" مجری و تهیه کننده این برنامه تلویزیونی اعلام دارند.

 

پس از به وجود آمدن برخی اختلاف سلیقه‌ها میان مدیران باشگاه پرسپولیس و دست اندرکاران برنامه تلویزیونی"نود" به نظر می‌رسد مدیران باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند سیاست تحریم را برای این برنامه ورزشی به کار گیرند تا بدین شکل اعتراض خود را به مسوولان این برنامه تلویزیونی اعلام دارند.

گفته می‌شود؛ "حبیب کاشانی" سرپرست موقت پرسپولیس تهران طی هماهنگی با سرمربی تیم فوتبال این باشگاه از اعضای باشگاه پرسپولیس درخواست کرده حتی‌المقدور با دوربین تلویزیونی این برنامه ورزشی مصاحبه نکنند تا دست اندرکاران این برنامه سیاست‌های خود را در قبال مدیریت این باشگاه تغییر دهند.

برخی محافل خبری نزدیک به باشگاه پرسپولیس مدعی هستند؛ "حبیب کاشانی" سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس پس از آن که "عادل فردوسی‌پور" در برنامه زنده تلویزیونی نود اعلام کرد؛ سرپرست باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای ادامه فعالیت در باشگاه پرسپولیس قانون را دور بزند تا همچنان در این باشگاه مدیریت کند به شدت از نوع رفتار "فردوسی‌پور" ناراحت شده و تصمیم گرفته دیگر با این برنامه صحبت نکند.

 

پس از این حرکت؛ درگیری لفظی "علی دایی" و "عادل فردوسی‌پور" پس از پایان بازی استقلال و پرسپولیس بر سر مساله درگیری "شیث رضایی" و "علیرضا حقیقی" باعث شد سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم به جمع منتقدان تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی نود اضافه شود تا جبهه مخالفان "فردوسی‌پور" در باشگاه پرسپولیس قدرتمند از قبل شود و فضای ضد نود به شکل قابل ملاحضه‌ای در فضای باشگاه حاکم شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که حاضر نبود آرامش حاکم بر مجموعه فنی پرسپولیس برهم بخورد با آگاهی از روابط تیره و تار سرپرست باشگاه با محری برنامه "نود" از وی خواست تا سیاستی از سوی باشگاه به کار گرفته شود که بازیکنان باشگاه پرسپولیس و اعضای کادر فنی این باشگاه تا اطلاع ثانونی به هیچ وجخ ارتباطی با برنامه نود نداشته باشند و تنها در محافل عمومی و کنفرانس‌های خبری در برابر دوربین این برنامه تلویزیونی صحبت کنند.

این اتفاق در حالی از سوی باشگاه پرسپولیس شکل گرفت که مسوولان باشگاه استقلال نیز از چندی پیش تصمیم گرفتند به دلایل مشابه از ارتباط با "عادل فردوسی‌پور" خودداری کنند چرا که وی در اندیشه ضربه زدن به مدیریت این باشگاه لیگ برتری است.

"عادل فردوسی‌پور" تهیه کننده و مجری برنامه نود تا به امروز در سیاست‌های خود در قبال استقلال و پرسپولیس تغییری صورت نداده اما بدون تردید اگر این روال ادامه پیدا کند و مسوولان باشگاه استقلال و پرسپولیس برای طرح نظرات خود به سراغ رقبای تلویزیونی "فردوسی‌پور" بروند تهیه کننده برنامه نود مجبور می‌شود برای از سکه نیفتادن برنامه خود تسلیم برخی خواسته‌های مدیران سرخابی شود تا دوباره بتوانند برنامه اول ورزشی سیما شود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/5 و ساعت 10:23 صبح | نظرات دیگران()

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محسن خلیلی امروز چهارم اسفند باید مورد آزمایش MRI قرار گیرد و هنوز میزان مصدومیتش به صورت قطعی مشخص نیست.

 

محمود خوردبین افزود: تمرینات به صورت منظم و جدی دنبال می شود و فقط مصدومان از قبیل خلیلی و باقری ها در تمرینان شرکت ندارند و سایر نفرات خود را برای دیدار جام حذفی در تهران مقابل آلومینیوم هرمزگان آماده می کنند.

وی گفت: خلیلی امروز مورد آزمایش MRI قرار می گیرد تا مشخص شود که مصدومیتش چه میزان است ولی به طور قطعی نمی شود در مورد مصدومیت خلیلی صحبت کرد.

خوردبین در خصوص وضعیت حوار ملا محمد تصریح کرد: مشکلات حوار ملا محمد پس از صحبت با علی دایی حل شد و پس از یک غیبت در دیدار با مقاومت در بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم هرمزگان حضور خواهد داشت.

وی گفت: محمد پروین پس از چند جلسه غیبت به دلیل مصدومیت در ترکیب حضور نداشت و به تمرینات بازگشته است و هنوز مصدومیت نبی الله باقری ها به صورت کلی رفع نشده است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/5 و ساعت 10:23 صبح | نظرات دیگران()

روزهای بد آندرانیک تیموریان در فوتبال اروپا همچنان ادامه دارد و شاید این بازیکن فصل آینده فوتبالش را در ایران ادامه دهد.

 

 بعد از جام جهانی 2006 بود که تیموریان راهی بولتون شد و در همان ابتدا روزهای خوبی در این تیم انگلیسی داشت اما مرور زمان شرایط را برای آندو تغییر داد و او روزهای تلخی را در فوتبال انگلیس تجربه کرد. تیموریان حتی قصد داشت در تعطیلات زمستانی فولام را ترک کند ولی در نهایت این اتفاق نیفتاد و حالا باید تا آخر فصل منتظر بماند. هرچند مدت‌هاست که از سکونشینی تیموریان در فوتبال انگلیس می‌گذرد ولی او هیچ وقت برای بازگشت به فوتبال ایران نرمش نشان نداد و حتی در مصاحبه‌های خود گفت که بازی نکردن در اروپا خیلی از مواقع بهتر از بازی کردن در ایران است. حالا اطرافیان آندو سعی دارند نظر او را تغییر بدهند و این بازیکن را راضی کنند تا به ایران بازگردد. در این میان از همین حالا چند تیم مطرح از جمله پرسپولیس، استقلال، استیل‌آذین و ... به دنبال جذب این بازیکن هستند تا تیموریان را برای فصل بعد به فهرست خود اضافه کنند. در این میان علی دایی اصرار زیادی دارد تا آندو را برای فصل آینده به خدمت بگیرد. به همین دلیل از مسئولان باشگاه خواسته که شرایط را برای جذب او فراهم کنند.

 از طرفی نزدیکان آندو هم خبر می‌دهند که پرسپولیس گزینه اول تیموریان خواهد بود. البته این در شرایطی است که آندو از تصمیم خود برای ماندن در فوتبال اروپا منصرف شود.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/5 و ساعت 10:23 صبح | نظرات دیگران()

http://www.perspolisnews.com/images/88/T_3esfand/2.jpg

http://www.perspolisnews.com/images/88/T_3esfand/1.jpg

http://www.perspolisnews.com/images/88/T_3esfand/3.jpg

http://www.perspolisnews.com/images/88/T_3esfand/4.jpg

http://www.perspolisnews.com/images/88/T_3esfand/5.jpg

http://www.perspolisnews.com/images/88/T_3esfand/6.jpg

http://www.perspolisnews.com/images/88/T_3esfand/7.jpg

http://www.perspolisnews.com/images/88/T_3esfand/8.jpg

http://www.perspolisnews.com/images/88/T_3esfand/9.jpg

http://www.perspolisnews.com/images/88/T_3esfand/10.jpg

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(10536, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 88/12/4 و ساعت 10:3 صبح | نظرات دیگران()

 مرور می کنیم مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی چاپ صبح امروز سه شنبه در پایتخت به روایت مرجع خبری پرسپولیس:


پیروزی:

- احتمال کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان، پرسپولیس باید هیئت مدیره را به AFC معرفی کند.
- لطف دایی را جبران می کنم، هوار: به خاطر پول به پرسپولیس پشت نمی کنم.
- دایی: ناگفته های برکناری ام را فاش می کنم.
- کاظمیان: به خاطر حرف و حدیث به تمرین پرسپولیس نرفتم.
- پرسپولیس آماده خم کردن آلومینیوم.
- بخت بائو و اکبری باز می شود.
- نکونام 90 دقیقه بازی کرد، شجاعی 59 دقیقه.
- هاشمیان: سال دیگر در بوخوم نمی مانم.
- رونمایی از لیست قطبی بعد از جام حذفی.
- احسان حدادی: برای موفقیت در برلیان لیگ جهانی می شوم.
-اردوی بوکسورهای بزرگسال در مولداوی.


خبر ورزشی:

- استارت استقلال برای اعاده حیثیت.
- دایی: برکناری ام از تیم ملی، طوماری نانوشته است.
- تضمین میدهم قطبی تا پایان جام ملت ها می ماند، کفاشیان: خودم هم می توانم سرمربی تیم ملی شوم!.
- مرفاوی: برزیلی ها را مهار کنیم، کار تمام است.
- عابدزاده: بگویند بدهکارم مخلص پرسپولیس هم هستم.
- ذوب - الوحده گام اول برای صعود.
- ابراهیم: از گروه مرگ صعود می کنیم.
- واعظی آشتیانی: به قولم با قلعه نوعی پایبندم.
- قلعه نوعی: زمین می خرم و کشاورزی می کنم.
- تبریزی ها در فکر قهرمانی، مذاکره تراکتورسازی با بازیکنان سرشناس لیگ.
- همدانی ها دست به جیب شدند، مذاکره با هاشمیان و تیموریان برای پیوستن به پاس.

 

 

ابراررزشی:

- اعتراض دایی به هوار محمد: اینطور می خواستی جریمه ات را کم کنم؟
- الاهلی عربستان، استقلال ایران، استقلال اهل بردن الاهلی هست؟
- اکبرپور: گل پیروزی استقلال را به الاهلی می زنم.
- حجازی: استقلال اگر شانس بیاورد در عربستان مساوی می کند.
- ذوب آهن ایران - الوحده امارات، تیم مطر در محدوده خطر.
- مرفاوی: در گروه ما همه تیمها مدعی صعود هستند.
- عادل کلاه کج: غرور در پرسپولیس دایی جایی ندارد.
- نتایج مرحله پلی آف رقابتهای لیگ برتر بسکتبال ایران، مهران به عنوان اولین فینالیست معرفی شد.
- رضازاده: تلاش می کنیم علی حسینی محروم نشود.
- نتایج هفته هجدهم لیگ برتر والیبال، مدعیان حریفان خود را شکست دادند.
- حدادی 14 دقیقه و 48 ثانیه برای ممفیس بازی کرد.



ایران ورزشی:

- زرینه: مصدومیت خلیلی خطرناک است.
- خلیلی: فکر نمی کنم جدی باشد.
- امشب همه جا آبی است.
- کفاشیان: با فاتح تریم هیچ صحبتی نداشتیم.
- فیروز با قرارداد سه ساله در اهواز.
- دایی: خدا من را هم اندازه بقیه دوست دارد.
- زمان 3 بازی لیگ برتر تغییر کرد، تراکتور - سپاهان با یک روز تاخیر.
- مرفاوی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه: برد می خواهیم.
- مجیدی: می خواهم با استقلال قهرمان آسیا شوم.
- حدادی: کانتر خوشحال بود با من تمرین می کرد.
- پلی آف بسکتبال، تکلیف مهرام و پایین جدولی ها مشخص شد.



استقلال جوان:

- با خاطره خوش از عربستان می رویم، مرفاوی: صعود می کنیم و قهرمان می شویم.
- جاده آرزوها از جده می گذرد، الحمله!.
- اکبرپور: استقلال با گل من برنده می شود.
- جان واریو: با گل من برنده می شویم.
- قطبی: به خاطر لیگ قهرمانان آسیا صبر کردم.
- کفاشیان: با قطبی ادامه می دهیم.
- فرار اوساسونا از شکست در دقایق پایانی.
- حدادی: برای موفقیت در برلیان لیگ آماده می شوم.
- رضازاده: تلاش می کنیم حسینی محروم نشود.
- مهرام اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال.
- رئیس فدراسیون جهانی بوکس به ایران می آید.

 

 


نود:

- چشم ایران به فولادشهر قلب ایران در جده، استقلال در عربستان فقط خدا را دارد.
- هوارمحمد در تماس با دایی: عماد رضا را به پرسپولیس می آورم.
- کاظمیان در تمرین استیل آذین: از ترس حاشیه به پرسپولیس نرفتم.
- نیکبخت: به استقلالی ها بگویید تا سه نشه بازی نشه!.
- عابدزاده: من بروم تیم های پایه؟ عمراً !.
- مهدوی کیا،‌ سیاه پوش شد.
- گلریزان کریمی و دوستانش برای یک جوان معلول.
- دکتر سعیدلو: ببرید تا ببینید چه جایزه ای به شما می دهم.
- ابراز تاسف پورکاشیان از شکست برابر قهرمان جهان.
- محمود مشحون: در مملکت آزادی، شاهین طبع هم آزادانه حرف بزند.
- مسابقات بین المللی جودوی دانشگاه آزاد در تهران.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 88/12/4 و ساعت 10:0 صبح | نظرات دیگران()
<   <<   11   12      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 114
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267077
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو