ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اسفند 1388 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنکه حکیمی برای رهنمایی نیافت، هلاگ گشت . [امام زین العابدین علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

دایی: او بزرگ فوتبال ماست/ از بازگشت عابدزاده استقبال میکنم

کجای دنیا مشاوره دادن بی احترامی تعبیر می شود؟

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حکم کمیته انضباطی مبنی بر بازگشت احمدرضا عابدزاده به این تیم گفت: برای بازگشت عابدزاده به پرسپولیس مشکلی وجود ندارد و ایشان می تواند به کادر فنی پرسپولیس اضافه شود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس علی دایی جمعه شب با بیان این مطلب افزود: حکم کمیته انضباطی در خصوص بازگشت عابدزاده به پرسپولیس کاملا مورد قبول ماست و ایشان می تواند به تیم بازگشته و به من مشاوره دهد.

 

وی با اشاره به دلیل قطع همکاری ابتدایی با عابدزاده گفت: عابدزاده شخصیت بزرگ فوتبال ما است و من احترام زیادی برای ایشان قائلم اما برای جلوگیری از ایجاد حاشیه برای تیم این تصمیم را از اختیارات خود گرفتم و صلاح دیدم آقای یحیوی بهتر می تواند به من کمک کند .

 

دایی با رد صحبت های مطرح شده در رسانه ها مبنی واگذاری وظیفه یادداشت برداری از تمرینات به عایدزاده تاکید کرد:

من صلاح دیدم آقای یحیوی در پست مربی دروازه بانی بهتر می تواند به من کمک کند ، آقای عابدزاده هم که به تیم برگردد باید کمک حال و مشاور من باشد ، کجای دنیا از سمت کمک و  مشاوره دادن تعبیر بی احترامی می شود؟

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص حضور عابدزاده روی نیمکت پرسپولیس هم گفت : در این خصوص در آینده تصمیم خواهم گرفت.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 88/12/15 و ساعت 7:4 صبح | نظرات دیگران()

 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی از بهترین بازیها یمان را انجام دادیم و اگر شانس همراهمان بود می توانستیم با تعداد گل های بیشتری این بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.


عادل کلاه‏کج پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در برابر فولاد خوزستان  افزود: در طول هفته تمرینات منتظم و خوبی را پشت سر می گذاریم و برای هر بازی با برنامه خاص خودش پا به میدان می گذاریم.

وی تاکید کرد: وقتی حاشیه های تیم با مدیریت خوبی جمع می شود و نیز بازیکنان، با خاطری آسوده در تمرینات شرکت می کنند نتیجه اش حرکت رو به جلو تیم است که در بازی ها و نتیجه گیری تیم کاملا مشهود است.

خوشحالم که توانستیم با این پیروزی هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند و همچنین تمام هوادارانمان در سراسر کشور را خوشحال کنیم و امیدوارم این روند با کسب یک جام به جشنی با شکوه تبدبل شود.

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/14 و ساعت 9:48 عصر | نظرات دیگران()

 مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با این تیم و این روندی که پرسپولیس در پیش گرفته، شایستگی کسب حداقل یک جام را داریم و امیدوارم بتوانیم به آنچه که شایسته آن هستیم دست پیدا کنیم.

شیث رضایی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در برابر فولاد خوزستان گفت: بازی خیلی خوبی بود و برای ماندن در کورس قهرمانی به کسب این سه امتیاز نیاز داشتیم. خدا را شکر که توانستیم به این خواسته مان برسیم و نوار موفقیت هایمان را ادامه دهیم.


وی تصریح کرد: با تمام وجودم پرسپولیس را دوست دارم و این باعث می شود همیشه با تمام وجودم برای تیم محبوبم بازی کنم. هیچ وقت خودم را در ترکیب اصلی نمی دانم و از ابتدای هفته و در تمرینات برای حضور در ترکیب اصلی می جنگم. امیدوارم توانسته باشم با عملکردم رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کرده باشم.


رضایی گفت: امیدوارم روند موفقیت آمیز پرسپولیس ادامه داشته باشد و بتوانیم در کنار فتح یک جام نماینده خوبی برای کشورمان در بازی های سال آینده آسیایی هم باشیم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/14 و ساعت 9:48 عصر | نظرات دیگران()

کاپتیان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر دقت کنیم می‌توانیم به مقام دوم لیگ برتر برسیم.

 

کریم باقری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت‌: دو تیم فوتبال بازی کردند و تماشاگران نظاره گر مسابقه زیبایی بودند. موقعیت‌های زیادی را در این دیدار خلق کردیم و فقط یکی از آنها تبدیل به گل شد.
وی افزود: باید این بازی را می‌بردیم تا روند موفقیت‌هایمان را ادامه بدهیم. اگر اشتباه می‌کردیم دچار ضرر می‌شدیم.
کاپتیان پرسپولیس تأکید کرد: تأثیر حضور علی دایی و حبیب کاشانی را می‌بینیم. ما کاری به تیم‌های دیگر نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم همه بازی‌ها را ببریم.
وی ادامه داد: می‌دانستیم فولاد می‌تواند در تهران تیم خطرناکی باشد امیدوارم این پیروزی مبارک هواداران باشد. اگر دقت کنیم می‌توانیم به مقام دومی لیگ برتر برسیم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/14 و ساعت 8:35 عصر | نظرات دیگران()

مهاجم پرسپولیس گفت: با اعتماد دایی تا دقیقه 90 در مسابقه برابر فولاد حضور داشتم و توانستم تک گل این دیدار را به ثمر برسانم.

 

محسن خلیلی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم و فولاد در این دیدار تیمی خوب و با برنامه‌ نشان داد.
وی ادامه داد: علی دایی به من لطف کرد و با اعتمادی که به من داشت تا دقیقه 90 در زمین ماندم تا گل شیرین 3 امتیازی پرسپولیس را به ثمر برسانم.
خلیلی یادآور شد: یکی از بهترین‌ بازی‌های من بود که موقعیت‌های زیادی نیز داشتیم. با نتیجه به دست آمده این قول را می‌دهم که در جام حذفی یا لیگ برتر قهرمان شویم و آن را به هواداران هدیه بدهیم.
مهاجم پرسپولیس افزود: گل من حاصل کار گروهی همه بازیکنان بود و آنهایی که بازی کردند و حتی آنهایی که در ترکیب تیم حضور نداشتند در این گل سهم بسزایی ایفا کردند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/14 و ساعت 8:34 عصر | نظرات دیگران()

دایی: هر موقع برای کریمی دعوت‌نامه فرستادم او اظهارنظر کند

سرمربی پرسپولیس گفت: کریمی برای بازگشت به پرسپولیس نظرش را گفته است اما هرموقع برای او دعوت‌نامه فرستادم اظهارنظر کند.

 

 علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: بازی خوبی انجام دادیم. بازیکنان ما با یک بازی منطقی در بیشتر مواقع بازی کنترل میدان را در اختیار داشتند. ما تیم بودیم و خوشبختانه توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کرده و بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.
وی با اشاره به اینکه حیف بود این بازی را نبریم افزود: بازیکنان پرسپولیس در این دیدار دستورات من را به خوبی اجرا کردند و به 3 امتیاز حیاتی این دیدار که به آن نیاز داشتیم رسیدیم.

دایی اظهار داشت: در این بازی مقابل جلالی قرار گرفتم. او بزرگتر من است که توانسته فولاد را متحول کند و این برد برای من بسیار ارزشمند بود.
سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: در بازی‌ها ما به این مورد کاری نداریم که در تهران بازی داریم یا خارج از تهران. فقط برد می‌خواهیم چون واقعاً تیم یکدل است. چه آنهایی که در پرسپولیس بازی می‌کنند و چه آنهایی که بازی نمی‌کنند دلشان برای پرسپولیس می‌تپد.
دایی با اعلام اینکه جواب محبت هواداران را می‌دهیم ادامه داد: ما به آنها دین داریم و بدهکارشان هستیم و امیدوارم در آینده نتایج خوبی کسب کنیم.



وی در مورد اظهارنظر علی کریمی که گفته بود اگر به پرسپولیس برگردم با دایی به مشکل برخواهم خورد تأکید کرد: احترام خاصی برای کریمی قائل هستم او نظر خودش را گفته است اما هر زمانی برای کریمی دعوت‌نامه فرستادم او پاسخ دعوت‌نامه‌ام را بدهد.
دایی در مورد نظر جلالی که گفته بود پرسپولیس در این دیدار موقعیت زیادی نداشت اظهار داشت: او دوباره فیلم بازی را ببیند. من نمی‌خواهم جوابش را بدهم اما در طول 90 دقیقه موقعیت‌های زیادی را روی دروازه فولاد خلق کردیم.
وی در مورد کاشانی گفت: او زحمات زیادی کشیده است و پرسپولیس بدون کاشانی معنا ندارد. به خصوص در این شرایط حساس حضور کاشانی برای پرسپولیس حیاتی است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/14 و ساعت 7:46 عصر | نظرات دیگران()

خداجون متشرکیم

پرسپولیس 1-0 فولاد : همچنان رکورد ها می شکند

تیم فوتبال پرسپولیس در چهارچوب هفته 28 لیگ برتر با تک گل محسن خلیلی فولاد خوزستان را شکست داد.

دیدار 2 تیم از ساعت 17:10 دقیقه در حضور 40 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
تک گل پرسپولیس در دقیقه 72 توسط محسن خلیلی به ثمر رسید. خلیلی روی سانتر زیبای شکوری با ضربه‌ سر دروازه حسین آشنا را باز کرد.

قضاوت این بازی بر عهده محمود رفیعی بود. وی به جلال کاملی‌مفرد و بارتلوویچ از فولاد و هادی نورورزی و عادل کلاه‌کج از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.
فولاد در این بازی بیشتر دفاع کرد و چشم به ضد حملات داشت و پرسپولیس هم موقعیت‌هایی را خلق کرد که با استفاده از یکی از این فرصت‌ها توانست حریف اهوازی را شکست دهد.

فولاد خوزستان پیش از این بازی 11 بازی پیاپی را واگذار نکرده بود.

این تیم از هفته شانزدهم که در فولادشهر اصفهان مقابل ذوب‌آهن با یک گل شکست خورد، دیگر شکستی را متحمل نشد و رکورد شکست ناپذیری خود را به 11 هفته رساند، اما با شکست در این دیدار این رکورد سرانجام شکست تا فولادی‌ها با دست خالی تهران را ترک کنند.

پرسپولیس هم با این پیروزی که هفتمین برد پیاپی (با احستاب دو دیدار جام حذفی)محسوب می‌شود 49 امتیازی شد و بار دیگر رتبه سوم جدول را از استقلال پس گرفت.


ترکیب پرسپولیس:
میثاق معمارزاده، شیث رضایی، حمیدرضا علی‌عسگر، ابراهیم شکوری، عادل کلاه کج، کریم باقری (80 - میثم بائو)، هادی نوروزی (66-مجتبی زارع)، محسن خلیلی، هوار ملا محمد (89-علیرضا محمد)، مجتبی شیری و حسین بادامکی.
سرمربی: علی دایی

ترکیب فولاد:
حسین آشنا، جلال کاملی‌مفرد، مهدی چمن‌آرا، علی حمودی، جواد شیرزاد، بختیار رحمانی، ملادن بارتلوویچ ( 57-نادر احمدی)، سیامک سرلک (68-آرش افشین)، سعید رمضانی (82 - کاوه رضایی)، جاوا موجیری، غلامرضا رضایی.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/14 و ساعت 7:33 عصر | نظرات دیگران()

هواداران پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر در دیدار مقابل فولاد سرود قهرمانی خواندند. این در حالی است که پرسپولیس هنوز 6 امتیاز از سپاهان در صدر جدول عقب است.


*در دقایق پایانی بازی، هواداران فولاد به سمت پرسپولیسی‌ها مواد محترقه پرتاب کردند که نیروی انتظامی با آنها برخورد کرد.

*هواداران پرسپولیس پس از گلزنی با روشن کردن فشفشه‌های سرخ این گل را جشن گرفتند.

*هواداران فولاد پس از گل پرسپولیس به سمت تماشاگران این تیم هجوم آوردند که نیروی انتظامی با بیشتر کردن فاصله بین هواداران از برخورد بین آنها خودداری کرد.

*پرسپولیسی‌ها پس از گل خلیلی مقابل نیمکت فولاد خوشحالی کردند که این موضوع باعث شد فولادی‌ها به ناظر داوری اعتراض کنند.

*درگیری لفظی تماشاگران 2 تیم در ورزشگاه تا دقایق پایانی بازی ادامه داشت


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/14 و ساعت 7:26 عصر | نظرات دیگران()

باشگاه پرسپولیس تا قبل از 11 اردیبهشت فرصت دارد تا بتواند هیات مدیره اش را معرفی و مدیری جدید برای این تیم برگزیند.

 


درحالی که حبیب کاشانی امروز اعلام کرد مراحل انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس در سال آینده پیگیری می شود و اگرچه پیش بینی می شود مسولان پرسپولیس می خواهند با همین شکل مدیریت موقت ، فصل را به پایان ببرند اما پرسپولیس به دلیل قوانین فوتبال آسیا تا 11 اردیبهشت وقت دارد که از میان کاهش سهمیه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان یا اداره توسط سرپرست موقت ، یکی را برگزیند.
بر اساس آخرین نامه های رسیده از کنفدراسیون فوتبال آسیا ، تیم های ایرانی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط لیگ ایران تا 11 اردیبهشت فرصت خواهند داشت که سامانی به نظام مالی صورت جلسه های هیات مدیره ، اعضای هیات و مدیریت تیم های شان دهند چون در این تاریخ 6 بازرس آسیایی برای گفت و گو با نمایندگان ایرانی به تهران می آیند . این نکات در آخرین شماره از مجله چشم انداز فوتبال سازمان لیگ منتشر شده و برای مدیران لیگ برتری ارسال شده است. همچنین عزیزمحمدی هم در برنامه ورزش و مردم به این دیدارها در تاریخ های یادشده اشاره کرد و از تیم ها خواست تا تمام این نکات را رعایت کنند که اتفاق تلخی برای فوتبال ایران رخ ندهد.

 

 بر این اساس چون نمایندگان آسیایی در سفر به تهران می خواهند با اعضای هیات مدیره دو تیم استقلال و پرسپولیس دیدار داشته و با مدیر تیم به گفت و گو بنشینند ، حبیب کاشانی باید از میان سامان دهی به هیات مدیره پرسپولایس یا تداوم حضورش به عنوان سرپرست موقت ، تا پایان لیگ حرفه ای امسال که اواخر اردیبهشت برگزار می شود ، یکی را برگزیند. او البته خود مدعی شد می خواهد هرچه زودتر شرایط تیم سامان بگیرد. آیا این اتفاق می افتد و پرسپولیس مانع از کاهش سهمیه های آسیایی ایران می شود یا شرایط به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد؟


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/14 و ساعت 6:19 عصر | نظرات دیگران()

قرار است کاشانی به زودی اسامی چند گزینه مورد نظر برای مدیر عاملی پرسپولیس را به من اعلام کند.


علی سعیدلو در حاشیه افتتاحیه مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا اظهار داشت: بحث مدیریت سعید آذری در راس باشگاه پرسپولیس، آن چیزی بود که از سوی روزنامه های مطرح شد.


رئیس سازمان تربیت بدنی در پاسخ به مذاکرات مستقیم کاشانی با او برای مدیرعاملی آذری خاطر نشان ساخت: اصلاً چنین چیزی وجود ندارد و مذاکره ای با من صورت نگرفته است. کاشانی چند گزینه را برای این پست در نظر دارد که قرار است به زودی اسامی آن را در اختیار ما بگذارد.

 

معاون رئیس جمهوری درباره ایجاد تغییرات در هیات مدیره استقلال تصریح کرد: وضع این باشگاه خوب است و هیات مدیره و مدیر عامل آن عملکرد مطلوبی داشته اند. همیشه بعد از برد و باخت تیم ها، انتقاداتی وجود دارد که مراجعی برای رسیدگی به آنها وجود دارند.

 


وی افزود: همانطور که بعد از بازی استقلال با استیل آذین خواستیم داوری ها بازنگری شده و نتایج آن اعلام شود. صعود 4 تیم به جام باشگاه های آسیا نشان می دهد که عملکرد تیم ها خوب بوده و باید با همین سرعت به سمت جلو حرکت کنند. نیازی به تغییر در باشگاه استقلال وجود ندارد.


سعیدلو یادآور شد: برای دیدار بازی‌ ایران و تایلند از نمایندگان باشگاه ها خواسته بودم که حضور و آنالیز لازم را داشته باشند


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/14 و ساعت 10:45 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267302
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو