ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اسفند 1388 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و در پى جنازه‏اى مى‏رفت ، شنید مردى مى‏خندد فرمود : ] گویا مرگ را در دنیا بر جز ما نوشته‏اند ، و گویا حق را در آن بر عهده جز ما هشته‏اند ، و گویى آنچه از مردگان مى‏بینیم مسافرانند که به زودى نزد ما باز مى‏آیند ، و آنان را در گورهاشان جاى مى‏دهیم و میراثشان را مى‏خوریم ، پندارى ما از پس آنان جاودان به سر مى‏بریم . سپس پند هر پند و پند دهنده را فراموش مى‏کنیم و نشانه قهر بلا و آفت مى‏شویم . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در شب بازی با فولاد خوزستان، پنجشنبه شب (دیشب)در هتل لاله تهران برگزار شد.

سرخپوشان تهرانی بر اساس برنامه های همیشگی روابط عمومی باشگاه، ساعتی را در رستوران تیاره هتل لاله، گرد هم جمع شدند و شاهد برنامه هایی بودند که برای این شب ترتیب داده شده بود.


مقارن شدن برنامه پرسپولیسی ها با روز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) حال و هوای برنامه های ترتیب داده شده برای سرخ پوشان را عوض کرده بود و پخش نماهنگی زیبا و ومذهبی به مناسبت این ایام از جمله این برنامه ها بود.
مدتی است به مناسبت بردهای متوالی پرسپولیسی ها و رکورد شکنی های این تیم، کلیپ هایی در قالب سریال بردهای پرسپولیس، برای بازیکنان و کادر فنی پخش می شود.


* این هفته نیز "پرده ششم" این سریال که مرور 6 برد متوالی هفته های گذشته بود با محوریت پیروزی 3 بر 1 در برابر آلومینیوم هرمزگان و حاشیه های آن به نمایش درآمد.

* سپهر حیدری که به دلیل 3 اخطاره بودن از ترکیب پرسپولیس خارج بود، با لباس شخصی در هتل تیاره در کنار هم بازیان خود حضور داشت.

* پایان بخش برنامه دیشب جشن تولدی بود که برای مجتبی زارعی و تیاگو فراگو ترتیب داده شده بود. تولد این دو بازیکن و برنامه چند دقیقه ای که برای این جشن، پیش بینی شده بود، با شوخی و خنده همراه بود، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در کنار کیک فوتبالی عکس یادگاری گرفتند.

* سه بازیکن برتر هفته گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در برابر بازی هفته گذشته در برابر آلومینیوم هرمزگان معرفی شدند. کریم باقری، هوار ملا محمد و علیرضا محمد سه بازیکنی بودند که پاداش مضاعف را دریافت کردند.

* در این میان کریم باقری نیز به عنوان بهترین بازیکن هفته گذشته معرفی شد و مورد تشویق دیگر بازیکنان قرار گرفت.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/14 و ساعت 10:43 صبح | نظرات دیگران()

ذوب آهن هرچه دارد از من دارد

 

سعید آذری مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن خبر تماس رئیس سازمان تربیت بدنی را تایید کرده و خاطرنشان ساخت در این تماس برای مدیرعاملی پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است.

 

آقای آذری خبر تماس سعیدلو با شما صحت دارد؟

بله یکشنبه شب ایشان تماس گرفتند و برای دومین بار در طول چند ماه اخیر صحبت کردیم.

 

محور صحبت هایتان چه بود؟

بیشتر صحبت ها راجع به مسائل باشگاه ذوب آهن و کارهایی که انجام شده بود و پیروزی خوب این تیم مقابل الوحده و به ثمر نشستن یک کار گروهی صحبت کردیم.

 

یعنی راجع به حضور شما در پرسپولیس صحبتی نشد؟

البته یک صحبت هایی شد ولی به طور مستقیم حرفی نزدیم . وقتی که معاون رئیس جمهور تماس میگیرد و از من می پرسد آمادگی بازگشت به ورزش را دارم حتما برنامه هایی دارد.

 

فکر می کنید مدیرعاملی پرسپولیس را برای شما در نظر بگیرد؟

قطعا نمی توان در این خصوص حرف زد شاید مدیریت تربیت بدنی استانی ، مدیریت یک فدراسیون و یا مدیرعاملی پرسپولیس در هر صورت به ایشان گفتم هرکجا به عنوان متولی ورزش بخواهد و کمکی از دستم برآید دریغ نمی کنم

 

پس برای مدیرعاملی پرسپولیس اعلام آمادگی کردید؟

البته باید ابزار فراهم باشد و به سعیدلو گفتم برای کمک به ورزش به خصوص پرسپولیس آماده ام.

 

حرف خاصی درباره گذشته ندارید؟

من در طول این مدت که از ذوب آهن دور شدم هیچ حرفی علیه مسئولان باشگاه نزدم و همیشه از آنها حمایت کردم ولی امروز می خواهم سکوتم را بشکنم و بگویم ذوب آهن امروز هرچه دارد از من است.

 

خیلی از دست ذوبی ها ناراحت هستید

یک بار در روزنامه تکذیبیه روابط عمومی ذوب آهن در خصوص برکناری بابایی را خواندم که چند روز بعد این اتفاق افتاد همان روز سایت باشگاه برخلاف همیشه مطلب را روی خروجی اش انعکاس نداد ، درست مثل زمان هایی که راجع به من مطلب در روزنامه ها هست و در این سایت سانسور می شود. البته خوشحالم که رئیس سازمان تربیت بدنی از تلاش هایم در باشگاه ذوب آهن به سادگی نگذشته و از ایشان تشکر می کنم

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/14 و ساعت 10:38 صبح | نظرات دیگران()

__ پرسپولیس  - فولاد

جمعه 14 اسفند ساعت 17:10

 

پرسپولیس پس از 4 برد پیاپی در لیگ برتر به مصاف فولادی می رود که روی دور صعود قرار دارد و در هفته های اخیر نه تنها از قعر جدول جدا شده بلکه در شش هفته اخیر بهترین نتایج را در بین 18 تیم لیگ برتر پس از پرسپولیس گرفته.

 

علی دایی پس از شاگردی مجید جلالی در لباس صباباتری این بار رودر روی استاد سابق خود قرار گرفته و به هیچ چیز جز پیروزی فکر نمی کند. پرسپولیس در رده ی سوم جدول قرار دارد و به شدت از سوی استقلال تهدید می شود از طرقی شاگردان دایی می خواهند هر طور شده در این هفته های باقی مانده از لیگ خودشان را به صدر برسانند یا حداقل جای ذوب اهن را در رده دوم بگیرند. بنابراین برای کسب سه امتیاز بازی های خانگی حساب ویژه ای باز کرده اند و دوست ندارند در ورزشگاه آزادی نوار پیروزی هایشان قطع شود

 

به همین دلیل سرخ ها مقابل قرمز های فولاد ارائه گر فوتبال تهاجمی خواهند بود.

 

 

از طرفی تیم فولاد اگرچه توانسته تا مکان سیزدهم جدول خودش را بالا بکشد و به نوعی از منطقه خط فاصله بگیرد ولی از لحاظ امتیاز هنوز از سوی تیم های پایین تر به شدت تهدید می شود چه بسا کار در روزهای پایانی برای فولاد به مراتب سخت تر هم بشود ، و مقابل پرسپولیس چشم به حداقل یک امتیاز دوخته است.

 

ترکیب احتمالی دو تیم:


پرسپولیس (1-2-3-4): دروازه بان : میثاق معمارزاده | مدافعان : علیرضا محمد ، شیث رضایی ، مجتبی شیری ، ابراهیم شکوری  |  هافبک ها : حسین بادامکی ، عادل کلاه کج ، کریم باقری ، هوار محمد ، هادی نوروزی | مهاجمان :  محسن خلیلی

 

فولاد خوزستان(1-2-3-4): دروازه بان : حسین آشنا | مدافعان : علی حمودی ، جلال کاملی مفرد ، مهدی چمن آرا ، جواد شیرزاد |  هافبک ها : سیامک سرلک ، سید رمضانی ، بختیار رحمانی ، نادر احمدی ، میلان بارتولوویچ  | مهاجمان : غلامرضا رضایی

 

صحبت های قبل از بازی:


علی دایی: فولاد تیمی سرعتی و تاکتیکی است و باید مراقب حملات این تیم باشیم . از طرفی تیم ما در بهترین شرابط قرار دارد و حتم دارم در این بازی خانگی می توانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

 

مجید جلالی: بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بسیار سخت  و نفسگیر خواهد بود ، ولی ما در جدول وضعیت مناسبی نداریم و باید از میزبان امتیاز بگیریم.


ستاره ها: پرسپولیس با کریم باقری و هوارمحمد در خط میانی و محسن خلیلی در خط حمله چشم به سه امتیاز بازی خانگی دوخته و فولاد هم با غلامرضا رضایی در خط حمله و سعیدرمضانی در خط میانی می خواهد در زمین میدان عرض اندام کند.

بازی رفت: صفر - صفر مساوی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/14 و ساعت 10:37 صبح | نظرات دیگران()

بعد از آنکه وسلی برزیلیا مهاجم سرعتی پرسپولیس با سروصدای فراوان دوباره قراردادش را با پرسپولیس منعقد کرد تاکنون یا سکونشین بوده یا نیمکت نشین.


البته علی دایی به این دلیل که تیم نیاز به همه بازیکنانش دارد دستور داد وسلی به تمرینات بازگردد اما تاکنون از این بازیکن استفاده نشده است.

وسلی در مورد وضعیت خودش و پرسپولیس می گوید: من اهل اعتراض نیستم چون نمی خواهم مشکلات گذشته برایم تکرار شود اما دوست دارم باز هم برای پرسپولیس به زمین بروم و به تیم کمک کنم. اصلا هدف من برای بازگشت به تیم هم همین بود.


وی افزود: قبول دارم که اتفاقات بدی رخ داد تا از شرایط آرمانی خود دور شوم اما حالا برای جبران گذشته در تمرینات حاضر می شوم و از علی دایی می خواهم حداقل یک نیمه به من مهلت دهد تا دوباره خودم را نشان دهم.


وسلی اضافه کرد: در ایران برخورد بسیار خوبی با من صورت گرفت که باعث خوشحالی من است . این مسئه انگیزه هایم را بیشتر می کند و می دانم وقت آن رسیده محبت هواداران را جبران کنم ، هر اتفاقی افتاده مربوط به گذشته است و نباید زیاد به گذشته برگشت. من هم به دنبال راهی هستم تا در ترکیب اصلی به میدان بروم و ثابت کنم دلیل اصلی بازگشتم چیست.


وی در پایان گفت: البته در حال حاضر پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد اما من هم برای بازی کردن در آزادی آماده ام.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/12/13 و ساعت 7:50 عصر | نظرات دیگران()

تیم ملی فوتبال ایران شامگاه چهارشنبه در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا مقابل تایلند قرار گرفت و این مسابقه حواشی به همراه داشت.

 

پس از آغاز مسابقه در حرکتی تعجب برانگیز حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس با وجود شایعات و اختلافاتی که وجود داشت همراه با اشپیتیم آرفی، شیث رضایی، سپهر حیدری و میثاق معمارزاده به جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی رفت که با ورود آنها دو دستگی بین تماشاگران پیش آمد و عده‌ای پرسپولیس و عده‌ای دیگر استقلال را تشویق کردند. کاشانی همراه با بازیکنان پرسپولیس در دقیقه 75 ورزشگاه را ترک کردند.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس پیش از این بازی طی بیانیه ای از هواداران پرسپولیس درخواست کرده بود برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه بیایند.

 

 

 

پیش از شروع دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و تایلند از سری‌ مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا از هفته آخر این رقابت‌ها ابتدا سرود ملی تایلند به طور کامل پخش شد اما در هنگام پخش سرود ملی ایران مشکلات فنی باعث شد تا سرود ملی کشورمان به طور ناقص پخش شود که این مورد سردرگمی تماشاگران و خبرنگاران را به همراه داشت. پس از رفع این مشکل سرود ملی ایران از اواسط آن پخش شد که این مورد موجب تعجب همگان شد.

 

* حدود 10 خبرنگار تایلندی در جایگاه خبرنگاران حاضر بودند و پوشش خبری این بازی را از نزدیک برعهده داشتند. نکته جالب حضور آنها یکدست بودن رنگ لباس آنها با نفرات ذخیره تیم ملی تایلند بود.


* بیش از 12 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.


* در جایگاه خبرنگاران حضور 15 هوادار زن تایلندی با حجاب اسلامی و پرچم ملی کشورشان حضور یافته و تیم ملی تایلند را تشویق کردند.


* افشین قطبی سرمربی تیم ملی 40 دقیقه قبل از آغاز بازی به سمت تماشاگران رفته و به تشویق آنها پرداخت و مورد استقبال آنها قرار گرفت.

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(10709, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/12/13 و ساعت 9:58 صبح | نظرات دیگران()

تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری باشگاه پرسپولیس ، با ما همراه باشید:

 

* در سفر یک هفته‌ای به امارات، حبیب کاشانی پرسپولیس را همراهی نمی‌کند. به جای این سفر، کاشانی به مالزی خواهد رفت تا در نشست‌های AFC برای سهمیه‌بندی لیگ قهرمانان در فصل آینده حضور داشته باشد.

* کار حسابرسی مالی باشگاه پرسپولیس که قرار بود خیلی زودتر از اینها تمام شود به گفته آشوری معاون مالی این باشگاه تا پایان هفته آینده به سرانجام می‌رسد.

* به دنبال علنی شدن اختلاف‌های کاشانی و هدایتی و شکایت رسمی استیل‌آذین از سرپرست پرسپولیس، کاشانی و هدایتی ظرف امروز و فردا در جلسه‌ای در سازمان رودررو با هم گفت و گو خواهند کرد.


* حضور حبیب کاشانی و مجید فرخزادی در ترکیب جدید هیات مدیره پرسپولیس قطعی شده و قرار است تکلیف علی پروین هم تا دو سه روز دیگر و بعد از جلسه‌اش با سعیدلو مشخص شود.

 

 



*باشگاه پرسپولیس تراز مالی‌اش در سه فصل اخیر را صبح دیروز به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاد که طبق آن هزینه‌های امسال باشگاه حدود ده میلیارد تومان برآورد شده است.


* گفته می‌‌شود رییس سازمان تربیت بدنی دیروز صبح تماس دوباره‌ای با سعید آذری داشته و درباره حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با او گفت و گو کرده است.


* مسوولان باشگاه الوصل در نامه‌ای به پرسپولیسی‌ها اعلام کرده‌اند که اگر سفر نوروزی‌شان به دبی به هر دلیل منتفی شود آنها باید 70 هزار دلار جریمه بپردازند که باشگاه مدعی شده این سفر در زمان تعیین شده انجام می‌شود.

 

* وسلى برازیلیا مهاجم تکنیکى پرسپولیس این روزها بدون حاشیه در تمرینات شرکت مى کند البته او تا امروزفرصتى براى همراهى پرسپولیس پیدا نکرده اما ظاهراً ببرای بازی با فولاد سیار آماده وسرحال نشان مى دهد.


* شیث رضایی مدافع پرسپولیس پیشنهاد خوانندگی را که چند خواننده سرشناس به او داده بودند رد کرد.


* کمیته داوران اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس محمود رفیعی مسابقه پرسپولیس را قضاوت خواهد کرد.


* علیرضا محمد تنها ملى پوش پرسپولیس از فردا در تمرینات این تیم حاضر مى شود. با انجام بازى تیم ملى، محمد بلافاصله در اردوى سرخپوشان حاضر شده اما مشخص نیست که آیا دایى از وجود محمد استفاده مى کند یا خیر.


* تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین رده بندی تیم های باشگاه جهان همچنان در صدر تیم های ایرانی قرار دارد.


* دو تیم پرسپولیس و پتروشیمی تبریز یک روز زودتر به مصاف هم خواهند رفت.


* کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عصر امروز با حضور احمدرضا عابدزاده مربی شاکی تیم پرسپولیس تشکیل جلسه داد و باشگاه پرسپولیس را محکوم به پرداخت بدهی عابدزاده و ملزم به استفاده از وی در کادر فنی پرسپولیس کرد.


* آخرین تمرین قبل از بازی با فولاد ساعت 14:30 فردا در شرکت واحد برگزار می‌شود و بعد از آن پرسپولیسی‌ها از ساعت 18 در هتل لاله به اردو می‌روند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/12/13 و ساعت 9:57 صبح | نظرات دیگران()

تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین رده بندی تیم های باشگاه جهان همچنان در صدر تیم های ایرانی قرار دارد.

 

تیم فوتبال بارسلونا طبق اعلام سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال(IFFHS) به عنوان برترین تیم باشگاهی جهان معرفی شد ضمن اینکه پرسپولیس در این رده بندی به عنوان بهترین تیم ایرانی معرفی شده است. 
تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا در این رده بندی که از اول مارس سال 2009 تا 28 فوریه سال 2010 محاسبه شده، با 321 امتیاز به عنوان برترین تیم فوتبال باشگاهی جهان برگزیده شده است.

چلسی انگلیس با 286 امتیاز دوم است و وردربرمن آلمان با سه پله صعود و 284 امتیاز در رده سوم این رده بندی قرار گرفته است. منچستریونایتد با 278 امتیاز و یک پله نزول در رده چهارم قرار دارد. شاختار دونتسک اوکراین و آرسنال انگلستان هر کدام با 266 و 254 امتیاز در جایگاه های چهارم و پنجم این رده بندی ایستاده اند.

تیم های ایرانی در این رده بندی جایگاه مناسبی ندارند تا آنجا که پرسپولیس با پنج پله نزول نسبت به گذشته و با 79.5 امتیاز در رده 246 قرار دارد.

 ذوب آهن اصفهان با 45 پله صعود و با 74.5 امتیاز در رده 273 قرار گرفته است. سپاهان با 72 امتیاز و یک پله نزول، در جایگاه 289  قرار دارد. استقلال نیز به عنوان چهارمین تیم ایرانی با 30 پله صعود و 67 امتیاز در رده 334 این رده بندی قرار دارد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/12 و ساعت 1:48 عصر | نظرات دیگران()

علی دایی که عنوان کرده بود براساس توافقات انجام شده با باشگاه احمدرضا عابدزاده می‌تواند در تمرینات حضور یافته و فقط از تمرین یادداشت برداری کند حالا سعی دارد به گونه‌ای اظهارنظر نکند که رودرروی عابدزاده قرار بگیرد. او درباره سایر اتفاقات و همچنین بازی با پرسپولیس گفت و گوی مفصلی انجام داده که متن کامل آن در ادامه می آید:
- بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز به قضاوت شما اعتراض می‌کردند، مثل اینکه در داوری چندان موفق نیستید؟‌
شاید این نظر شما باشد، اما ما دوست داریم در محیط تمرین مان فضای شادابی داشته باشیم و خوشبختانه بچه ها کارشان را به خوبی انجام می دهند· این طبیعی است که در تمرین چنین فضای بانشاطی وجود داشته باشد·


- سریال پیروزی های پرسپولیس چند قسمتی خواهد شد؟

من اصلا به این چیزها فکر نمی کنم و فقط دوست دارم بازی های مان را پیروز شویم و 3 امتیازهای موجود را کسب کنیم· این هدف ما در دیدارهای پیش روی مان است·


- با این اوصاف و شرایط حریفان، رتبه ای که در پایان فصل برای پرسپولیس منطقی به نظر می رسد، چه رتبه ای خواهد بود؟

خیلی زود است که راجع به این مسائل صحبت کنیم· جایگاه پرسپولیس به نظر من سوم جدولنیست· ان شاءا··· در پایان فصل در جایگاهی بهتر از سومی قرار خواهیم گرفت·


- تمرینات این چند روزه نشان می دهد مشت علی دایی پیش مجید جلالی بسته مانده است!
ما کار خودمان را می کنیم و برای هر روز تمرینات مان برنامه خاصی داریم و طبق آن برنامه ها پیش می رویم·


- بازیکنان متفق القول اعتقاد دارند، حضور علی دایی شوک بسیار بزرگ و مثبتی برای حرکت رو به جلوی پرسپولیس بوده است!

بازیکنان همگی نسبت به من لطف دارند· همیشه گفته ام آنها هستند که ما را تشویق می کنند و کمک بزرگی هستند که بتوانیم با اشتیاق کار را دنبال کنیم· به نظر من خوب کار کردن آنها باعث شده که عملکرد ما نیز خوب به نظر بیاید و با روحیه بیشتر و بهتری بیاییم و تمرینات را انجام دهیم·


- این پرسپولیس با علی دایی شکست ناپذیر شده یا اینکه پاشنه آشیل هم دارد؟

خیر، ما هنوز مشکلاتی از لحاظ فنی در تیم داریم که باید آنها را برطرف کنیم· برای نیل به این مقصود هم تمام تلاش مان را به کار می گیریم که به امید خدا به هدف مان خواهیم رسید· این تیم هنوز با پرسپولیسی که من و هواداران انتظار دارند فاصله دارد که این فاصله را باید با تمرین بیشتر و کار بهتر پر کنیم·


- برای تماشای بازی ایران و تایلند به ورزشگاه می روید؟
-خیر، چون دلیلی ندارد به ورزشگاه بروم· من تمرین دارم و با بازیکنانمکار می کنم· تنها به عنوان یک ایرانی آرزو می کنم تیم ملی کشورم موفق باشد·


- چند سال پیش پرسپولیس با گل علی دایی فولاد را در ورزشگاه آزادی شکست داد· حالا علی دایی سرمربی پرسپولیس است و برابر این تیم قرار می گیرد· این بار نتیجه را چگونه پیش بینی می کنید؟

-من فقط به پیروزی فکر می کنم و سعی می کنیم به امید خدا این بازی را هم با پیروزی به پایان برسانیم·


-رویارویی با مجید جلالی را چطور می‌بینید؟
- من به بزرگ ترهایم درس پس می دهم· همیشه گفته ام که آقای جلالی را دوست دارم· ایشان خیلی به من کمک کرده است· در تمام روزهایی که در فوتبال نبودم خیلی با من صحبت کردند و راهنمای من بودند· اما ذات فوتبال این است، ان شاءا··· سعی می کنیم به عنوان دو دوست این دیدار (برابر فولاد) را برگزار کنیم و به امید خدا بتوانیم تیم پیروز میدان باشیم·


- با اظهارنظرهای اخیر به نوعی خود را مقابل عابدزاده قرار داده‌اید، آیا ... ؟!

- ببینید، ما اصلا به دنبال این هستیم که حاشیه درست کنیم· با توجه به شرایط تیم، خب من باید پاسخگو باشم به هواداران پرسپولیس؛ همانطور که وقتی به شاهین بوشهر باختیم، من جوابگو بودم· خیلی صحبت ها شد· خب من باید به خاطر مسائل فنی جوابگو باشم و این مورد به من ارتباط پیدا می کند· من احمدرضا عابدزاده را خیلی دوست دارم، خیلی، اما روزی که آمدم با توجه به شرایطی که از وضعیت پرسپولیس دنبال می کردم، صلاح دیدم با ایشان همکاری نکنیم و به همین خاطر مربی دیگری انتخاب کردیم· من به هیچوجه قصد بی احترامی به احمدرضا را نداشتم، اما تنها موفقیت پرسپولیس مدنظرم است·


- یعنی علی دایی با احمدرضا عابدزاده مشکلی ندارد؟
-احمدآقا بزرگ این فوتبال است که برای من هم خیلی محترم هستند· هر تصمیمی که باشگاه در این باره بگیرد، من تابع هستم· مطمئن باشید من به هیچوجه دنبال حاشیه سازی نیستم· جای احمدرضا عابدزاده در پرسپولیس است· ایشان می توانند به اینجا (محل تمرین) بیایند، ولی هر طور که من صلاح بدانم به تیم کمک کنند·


- شاید عده ای که می گویید نمی خواهند پرسپولیس موفق باشد، سعی کنند علی دایی و احمدرضا عابدزاده را مقابل یکدیگر قرار دهند!

-اصلا و ابدا من رو در روی کسی قرار نمی گیرم، چون هدف دیگری دارم· شاید بیرون مشکلی داشته باشم رو در روی کسی قرار بگیرم، اما زمانی که جایگاهم به عنوان سرمربی پرسپولیس مشخص است، مطمئن باشید نه جلوی احمدرضا عابدزاده، نه جلوی هیچکس دیگری نمی ایستم چون هدف های بزرگ تری دارم·


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/12 و ساعت 1:47 عصر | نظرات دیگران()

مرور می کنیم مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی چاپ صبح امروز  چهارشنبه در پایتخت به روایت مرجع خبری پرسپولیس:


پیروزی:

- پرسپولیس تا ته قصه بدو، فولاد خم نمی شود، می شکند.
- قصد بی احترامی به احمدرضا را نداشتم، دایی: عابدزاده بزرگ این فوتبال است.
- ایران - تایلند تشریفاتی نیست، حیاتی برای رابسون، سرنوشت ساز برای قطبی.
- عابدزاده: وکیل نگرفتم، به عدالت شریفی امیدوارم.
- سه روز بعد از خداحافظی، بهزاد خداداد به اردوی تیم ملی بازگشت.
- روسیه و آذربایجان سرگروه های احتمالی جام جهانی کشتی.
- لیگ بسکتبال NBA ؛ حضور 10 دقیقه ای حدادی در روز شکست ممفیس.
- آرامش دونگا در جنجال نبود رونالدینیو.
- مسی رونالدینیو را جا گذاشت.
- جنجال مارادونا در آلمان.



خبر ورزشی:

- مخالفت باحضور هنرمندان در اردوی تیم ملی.
- کری به استخر کشیده شد، کریمی: جنازه من هم به استقلال گل می زند.
- شماره 7 فراموش نشدنی منچستر در تهران، تشریفات پر سر و صدا.
- کریمی، نکونام و شجاعی تمرین تیم ملی را گرم کردند.
- قطبی: دوست دارم باقری، مهدوی کیا و هاشمیان هم برگردند.
- پرسپولیس تهران - فولاد خوزستان، فرار بزرگ پرسپولیس برای گرفتن ذوب آهن.
- تاج: دوستان باخت را گردن دیگران نیندازند.
- صالحی: می توانستم بهترن وزنه بردار ایران شوم.
- هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال ایران، دربی تهران، اوج والیبال.
- ایران میزبان پینگ پنگ باشگاهی غرب آسیا.
- ونگر: به خاطر رمزی قهرمان می شویم.
- دیه گو و دلیران آرژانتین، مارادونا درپی قهرمانی جهان.
- اسپانیا - فرانسه، خیز اسپانیا برای شکستن طلسم 42 ساله

 

ابراررزشی:

- کریمی: قطبی خواست من هم برگشتم.
- قطبی: کریمی خواست من هم دعوتش کردم.
- استقلال اهواز - استقلال تهران، استقلال تهران به دنبال جبران کابوس بازی رفت.
- ایران - تایلند، بازی تشریفاتی با تمام قوا!.
- مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر بسکتبال، گام بلند مهرام برای تصاحب مقام قهرمانی.
- مکزیک آماده برگزاری مسابقات نوجوانان جهان، مبارزه تکواندوکاران 85 کشور.
- برنامه هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال، داماش به سنگ سخت آهن رسید.
- پاتریک اورا: به گذشته فکر نمی کنم و آینده را می خواهم.
- پس از 652 روز، بایرن مونیخ صدر جدول را دید.



ایران ورزشی:

- باید در لیگ قهرمانان جبران کنم، جباری: مدیون باشگاه استقلال هستم.
- قطبی: دوست دارم کیا، هاشمان و کریم هم برگردند.
- پژمان نوری: در پرسپولیس هیچ کس منتظر من نیست.
- رابسون: دست قطبی برای من رو شده.
- قطبی از من خواست برگشتم، کریمی: نیامدم که جای جوان ها را پر کنم.
- فیلم 6 تایی ها 18 اسفند به بازار می آید.
- فاصله یک قدمی مهرام تا قهرمانی.
- ممفیس در حضور حدادی مساوی کرد.
- پینگ پنگ ایران میزبان شد.
- رونی: تری را هو نکنید.
- هواداران پاری سن ژرمن به جان هم افتادند.
- هیدینگ در یک قدمی ساحل عاج.



استقلال جوان:

- نظر کادرفنی مهم است، امیرآبادی: انتقادات را قبول ندارم.
- حمله ویروسی به آرش و فرهاد، به اهواز نمی روند.
- کفاشیان: امتیازی درکار نیست خودم گفتم آنها بروند.
- رضایت مرفاوی از اکبرپور: کاش 11 بازیکن مثل او داشتم.
- زلزله در ترکیب استقلال، نیمکت نشینی رحمتی، محمدی و امیرآبادی.
- تمرین بارسا با 8 بازیکن اصلی.
- لستا به تیم ملی بر نمی گردد.
- با گل شماره 71؛ مسی، رونالدینیو را هم جا گذاشت.
- جباری: درباره استقلال صحبت نکنم بهتر است(!).
- استقلال فردا به اهواز می رود.

 


نود:

- تور 90 دقیقه ای تایلند در آزادی، با جادوگر خوش بگذره ...!.
- جام حذفی به سبک صد سال پیش قرعه کشی شد.
- دایی به تبریز رسید پوست به دباغ خانه!.
- نامه فدراسیون به باشگاه استقلال: علیه ما به هواداران خط بدهید،‌ ضرر می کنید!.
- رفع توقیف پس از 36 سال، فیلم شش تایی ها به بازار می آید.
- باقری: زندگی سالم در قفس بودن نیست، من هم تفریح می کنم!.
- والیبال برتر باشگاههای کشور، پیکان - سایپا با دیگر به هم رسیدند.
- مبارزه موسوی و روحانی برای کسب سهمیه المپیک، تهرانی امیدوار به مدال آوری تکواندوکاهای نوجوان.
- راکت به دستان ذوب آهن صدرنشین ماندند.
- شمارش معکوس جام جهانی کشتی آزاد، اعزام کشتی آزاد با ترکیب اصلی.
- دکو از چلسی جدا می شود.
- لیپی: ایتالیا - انگلیس فینال رویایی من است.
- دل بوسکه به گواردیولا رای داد.

 

 

گل:

- افشاگری استیلی علیه رفیق شفیق سابق وسرمربی ایرانی - امریکایی تیم ملی.

- استیلی : قطبی شرط گذاشت که پرسپولیس باید تابلوهای همسرش را بخرد.
- علی کریمی : قهرمانی پرسپولیس متعلق به قطبی بود نه استیلی.
- علی کریمی : از کفاشیان بخاطر محرومیت از تیم ملی ناراحت نیستم.

- قطبی : علی خودش خواست برگردد.

- کریمی : قطبی خواست من هم برگشتم.

- استقلال اهواز - استقلال تهران ،برادری که فقط به قلعه نوعی خوب می بازد.

- پرسپولیس -فولاد ،باز همحکایت دایی و استادش.

- یک هلندی دیگر پشت قطبی در امد.

- برندتس : بیوتر را در هلند همه می شناسند.

- مهاجرانی : می باختیم من و استیلی برکنار می شودیم.

- جنگ استقلال و فدراسیون علنی شد.

- استقلال یکشنبه قلع و قمع می شود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/12 و ساعت 1:45 عصر | نظرات دیگران()

تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط  با ما همراه باشید:

 

* با تصمیم تازه کادر فنی از این پس و تا پایان فصل پرسپولیس یک روز بعد از بازی‌های رسمی‌اش در لیگ و جام حذفی در یک بازی تدارکاتی سبک به میدان می‌رود.

* باشگاه پرسپولیس مکاتبه و رایزنی را از دیروز شروع کرده تا بازیکنانی که دانشجو هستند و مشکل خروج از کشور دارند بتوانند بدون دردسر و به موقع به اردوی نوروزی امارات بروند.

* به گفته عباس علیپور کل مبلغ دریافتی این فصل باشگاه از همکاری با شهرداری و شرکت پروفیل پارس یک میلیارد تومان بوده که تا اینجای کار هر دو اسپانسر به تمام تعهدات‌شان عمل کرده‌اند.

* حسین عبدی دیروز اعلام کرد تصمیم گرفته از روزنامه‌هایی که شایعه مذاکره او با بازیکنان لیگ برتری را به سر زبان‌ها انداخته و به او انگ دلالی زده‌اند، شکایت کند.

 



*طبق هماهنگی‌های صورت گرفته میان پرسپولیس و اماراتی‌ها، تمامی هزینه‌های جانبی سفر یک هفته‌ای دبی را اسپانسر تیم الوصل به عهده گرفته است.


* رایزنی‌های حبیب کاشانی با سعیدلو بالاخره نتیجه داد و قرار شد کمک مالی 500 میلیون تومانی سازمان با افزایش 100 میلیونی در اختیار باشگاه پرسپولیس گذاشته شود تا بازیکنان معترض، مبلغ بیشتری از قراردادشان را بگیرند.


* نلو وینگادا سرمربی اسبق پرسپولیس که چندی پیش هدایت اف سی سئول کره جنوبی را به عهده گرفته در اولین بازی کی لیگ 5-2 دایجئون سیتی‌زن را شکست داد.

 

* وسلى برازیلیا مهاجم تکنیکى پرسپولیس این روزها بدون حاشیه در تمرینات شرکت مى کند البته او تا امروزفرصتى براى همراهى پرسپولیس پیدا نکرده اما ظاهراً ببرای بازی با فولاد سیار آماده وسرحال نشان مى دهد.


* شیث رضایی مدافع پرسپولیس پیشنهاد خوانندگی را که چند خواننده سرشناس به او داده بودند رد کرد.


* یک موسسه فیلمسازی اقدام به تهیه فیلم مستند درباره دیدار پرسپولیس و استقلال در سال 1352 که به بازی 6 تایی‌ها معروف است، کرده و در آن به ابهامات این دیدار پرداخته است.

 

* مراسم قرعه کشی جام حذفی برای تعیین میزبان مرحله یک چهارم نهایی این دیدارها برگزار شد و تیم پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات حذفی کشور مهمان پتروشیمی تبریز خواهد بود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/12 و ساعت 1:43 عصر | نظرات دیگران()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266510
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو