ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اسفند 1388 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کار نیک را به جاى آرید و چیزى از آن را خرد مشمارید که خرد آن بزرگمقدار است و اندک آن بسیار ، و کسى از شما نگوید دیگرى در انجام کار نیک از من سزاوارتر است که به خدا سوگند ، بود که چنین شود ، چه نیک و بد را مردمانى است ، هر کدام را وانهادید اهل آن ، کار را به انجام خواهد رسانید . [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 فروردین 29

دیدار تیمهای پرسپولیس و آلومینیوم که با برتری سرخپوشان تهرانی به پایان رسید حواشی دیگری هم به همراه داشت:


پس از گل‌های کریم باقری، حبیب کاشانی در بین 2 نیمه از وی تقدیر کرد. حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان نیمه اول خود را به کریم باقری رساند و بایت 2 گلی که در نیمه نخست به ثمر رساند از وی تقدیر کرد.

در ابتدای دیدار وینگو بگوویچ و علی دایی، سرمربیان 2 تیم از پله‌های ورودی ورزشگاه با هم به زمین مسابقه آمدند. کادر فنی پرسپولیس قبل از آغاز بازی برای کادر فنی آلومینیوم گل بردند و به احوالپرسی با آنها مشغول شدند.
در این بین علی دایی و ینگو بگوویچ بیشتر از سایرین با یکدیگر گفت و گو کردند.

عادل کلاه‌کج که در تیم فولاد از شاگردان بگوویچ بود در ابتدای دیدار برای این مربی دسته گل بزرگی برد و به وی اهدا کرد.

 


*کریم باقری پس از هر بار گلزنی به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

*بگوویچ پس از گل دوم پرسپولیس به شدت بر سر مدافعان تیمش فریاد زد. در این صحنه چیزی نمانده بود وینگو وارد زمین شود.

*فردین معصومی در این دیدار در کنار حبیب کاشانی بازی را تماشا کرد. آرفی و شیری هم در جایگاه ویژه بازی را تماشا کردند.

* شیث رضایی و سپهر حیدری هنگام جایگیری برای ضربات آزاد و کرنر به شکل جالبی در کنار هم مستقر می شدند که دیدنی بود.

 

*پس از گل آلومینیوم، تماشاگران بندری با ساز و دهل تیمشان را تشویق کردند و به جشن و پایکوبی پرداختند.

 

* ? ???هزار تماشاگر از نزدیک دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان را در ورزشگاه آزادی تهران مشاهده کردند. همچنین ? ????هوادار آلومینیومی نیز در گوشه‌ای از ورزشگاه مشغول تشویق تیم خودی بودند.

 

* تماشاگران پرسپولیسی با انتقاد از فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران خواستار حضور برخی از بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی شدند.

شیث رضایی، محسن خلیلی و میثاق معمار زاده بازیکنانی بودند که پرسپولیسی ها خواهان حضورشان در تیم اردوی ملی ایران بودند.


* حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس و بیوتر دستیار مربی تیم ملی فوتبال ایران از جایگاه ویژه تماشاگران نظاره گر این بازی بودند.  در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی نفراتی چون حبیب کاشانی، پیت بیوتر دستیار اول افشین قطبی، اشپیتیم آرفی، مهدی شیری، پروین و ... دیده می شد.

در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی نفراتی چون حبیب کاشانی، پیت بیوتر دستیار اول افشین قطبی، اشپیتیم آرفی، مهدی شیری، پروین و ... دیده می شد.

 

* تماشاگران پرسپولیس با سر دادن شعارهایی خواهان حضور باقری و شیث رضایی شدند که این دو بازیکن با گرفتن دست یکدیگر در مقابل جایگاه تماشاگران حاضر شده و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند. کریم باقری در جریان دیدار مقابل استقلال با شیث رضایی به علت رفتار ناشایست برخورد کرده بود و پس از آن شایعاتی مبنی بر دلخوری شیث از کاپیتان رسپولیس به گوش می‌رسید.

* هواداران پرسپولیس با سر دادن شعار جدید "دایی سر طلایی " سرمربی تیم خود را تشویق کردند که دایی با رفتن به سمت جایگاه هواداران به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.


* هواداران پرسپولیس به شدت میثاق معمارزاده را تشویق کردند. آنها معتقدند دروازه‌بان سرخ پوشان باید به تیم ملی دعوت می‌شد.


* پیش از آغاز و در طول مسابقه هواداران پرسپولیس بارها کریم باقری، شیث رضایی، محسن خلیلی و هوار ملامحمد را تشویق کردند.


* تنها ? ???خبرنگار و عکاس از نزدیک مسئولیت پوشش خبری و تصویری این بازی را برعهده داشتند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 88/12/8 و ساعت 10:51 صبح | نظرات دیگران()

اگر من مدیر پرسپولیس نبودم قطبی بازیکنان را دعوت می کرد

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه انتقاداتش از دعوت نشدن بازیکنان شایسته این تیم به تیم ملی گفت: افشین قطبی به این دلیل که یک بازیکن به او سلام نکرده، وی را در فهرست تیم ملی قرار نداده است.

 

حبیب کاشانی که پنجشنبه شب در حاشیه اردوی پرسپولیس انتقاداتی را از فهرست جدید تیم ملی مطرح کرده بود، در حاشیه دیدار تیم های پرسپولیس و آلومینوم نیز افزود: قبل از این که بنده به پرسپولیس بیایم میثاق معمارزاده و محسن خلیلی که دوران نقاهت را سپری می کردند و در شرایط مطلوبی قرار نداشتند به اردوی تیم ملی دعوت می شدند اما حالا که در اوج هستند دعوت نمی شوند.

 

وی ادامه داد: تصور می کنم افشین قطبی به خاطر مشکلاتی که با من دارد و یا شاید هم به خاطر اینکه فلان بازیکن به او سلام نکرده است، بازیکنان پرسپولیس را به اردوی تیم ملی دعوت نکرده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: شک نداشته باشید اگر فرد دیگری مدیریت باشگاه پرسپولیس را برعهده داشت این بازیکنان به اردوی تیم ملی دعوت می شدند و مشکلی هم در این زمینه وجود نداشت.

 

وی سپس به انتقاد از علی کفاشیان در پرداخت نکردن پاداش پیروزی در شهرآورد تهران برابراستقلال اشاره کرد و گفت: آقای کفاشیان قبل از دیدار با استقلال اعلام کرد که به تیم برنده پاداش ویژه ای پرداخت می شود اما حالا که ما برده ایم اعلام کرده که شوخی کرده است. می خواهم از ایشان بپرسم مگر فوتبال و رسانه ها جای شوخی کردن است؟ اگر استقلال هم این بازی را می برد بازهم پاداشش را پرداخت نمی کردند؟

 

کاشانی ادامه داد: ایشان عنوان کرده اند که فدراسیون فوتبال پول ندارد. اگر ندارد بیایند با شهامت در رسانه ها اعلام کنند که پول نداریم. آقای کفاشیان همه چیز را در فوتبال به شوخی گرفته است و حرف هایی را که می زند عمل نمی کند.

 

منبع : مرجع


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 88/12/8 و ساعت 10:50 صبح | نظرات دیگران()

انتقاد دایی از فهرست تیم ملی:بازیکن ما را با ویلچر و عصا به تیم ملی می‌بردند/ توقع بیشتری نداشتم

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از تنها یک بازیکن این تیم به اردوی تیم ملی گفت: زمانی بازیکن ما را با عصا و ویلچر به اردوی تیم ملی می بردند اما حالا که در اوج آمادگی قرار دارند و تیم شان برنده می شود، آنها را دعوت نمی کنند.

علی دایی که پس از پیروزی 3 بر یک عصر جمعه تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان در رقابتهای جام حذفی با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: من به نظر کادر فنی تیم ملی احترام می گذارم اما انتظاری بیش از این از این آقایان نداشتم.

وی ادامه داد: زمانی بازیکنان ما را با عصا و ویلچر به اردوی تیم ملی می بردند اما حالا که 6 پیروزی پشت سرهم کسب کرده ایم و همه بازیکنانم در اوج آمادگی هستند به تیم ملی دعوت نمی شوند. البته اگر بیش از یک بازیکن از پرسپولیس به اردو دعوت می شد باید تعجب می کردیم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد:

 

البته بازیکنان ما حرفه ای هستند و آنقدر تلاش می کنند تا به حق شان برسند. اما باید بگویم که فوتبال این مملکت متعلق به تک تک بازیکنان است و این نیست که همیشه دست یک نفر بماند.

علی دایی ادامه داد: از قبل می دانستم که می خواهند از پرسپولیس فقط یک بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کنند. همانطور که گفتم اگر بیشتر از یک بازیکن دعوت می کردند باید تعجب می کردیم. آقایان باید بدانند که خدمت کردن به پرسپولیس که 30 میلیون هوادار دارد کمتر از خدمت در تیم ملی نیست با این حال همه بازیکنان آرزو دارند در لباس تیم ملی به فوتبال کشورشان خدمت کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه انتقاداتش بر روند فعلی تیم ملی تصریح کرد: متاسفانه امروز عده ای کوته فکر در فوتبال حضور دارند که دنبال برخی منافع هستند و برخی مسائل را باب کرده اند. فعلا صلاح نمی بینم در شرایط فعلی بیش از این در مورد تیم ملی صحبت کنم.

وی در مورد دیدار تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان نیز گفت: در نیمه اول به هیچ عنوان از عملکرد بازیکنانم راضی نبودم با این حال با فوتبالی منطقی به سه گل دست یافتیم. اما در نیمه دوم فوتبال بهتری را به نمایش گذاشتیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

علی دایی در مورد رویارویی با تیم پتروشیمی تبریز گفت: شناختی از این تیم ندارم اما ما در ابتدا به فولاد فکر می کنیم و بعد از دیدار با این تیم به پتروشیمی می اندیشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه از روند رو به رشد تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: باید دست در دست هم دهیم و تیمی بسازیم که شایسته میلیونها هوادار این تیم باشد. امیدوارم در ادامه نیز بتوانیم به این پیروزیها تداوم ببخشیم.

علی دایی درمورد جدایی جبیب کاشانی از پرسپولیس نیز گفت: اینها شایعاتی است که از سوی رسانه ها مطرح می شود چنین خبری صحت ندارد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 88/12/8 و ساعت 10:50 صبح | نظرات دیگران()

حضور دایی باعث افزایش انگیزه بازیکنان شده/شنبه در جلسه کمیته انضباطی تکلیف عابدزاده روشن می شود


مرجع خبری پرسپولیس: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اتحاد تیمی و همدلی بازیکنان مهمترین عامل روند صعودی تیم است.


حبیب کاشانی بعد از پیروزی 3 بر یک مقابل آلومینیوم هرمزگان درباره دلایل تحول پرسپولیس و روند صعودی این تیم اظهار داشت: اتحاد تیمی و همدلی بازیکنان مهمترین عامل روند صعودی پرسپولیس است.  حضور علی دایی در راس کادر فنی تیم پرسپولیس باعث شده است تا بازیکنان با روحیه و انگیزه مضاعفی به مصاف حریفان خود بروند.



وی درباره انتخاب هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: چهارشنبه جلسه‌ای با سعیدلو داشتم و در آن در این مورد تصمیم‌گیری شد. نظر نهایی در این باره با سعیدلو است و افرادی را با توانایی‌های خاص برای این موضوع انتخاب کرده است. من هم امیدوارم با مشخص شدن اعضای هیأت مدیره هر چه زودتر مدیرعامل باشگاه مشخص شود.


کاشانی درباره احتمال مدیر عاملی‌اش تصریح کرد:

شاید من شرایط و مشخصات لازم هیأت مدیره را برای مدیرعاملی در پرسپولیس نداشته باشم.

کاشانی از احتمال حضور یک خانم در جمع اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خبر داد و گفت: با توجه به این که فعالیت‌های این باشگاه در بخش بانوان از سال آینده گسترده تر خواهد شد، یک خانم به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزوده خواهد شد.

 

وی درباره شکایت عابدزاده و قرارداد او عنوان کرد: در این باره صحبتی نمی‌کنم. عابدزاده برای پرسپولیس زحمت کشیده و شکایت خود را به کمیته انضباطی مطرح کرده است. شنبه در کمیته انضباطی حاضر می‌شوم و به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

 حضور دایی باعث افزایش انگیزه بازیکنان شده/شنبه در جلسه کمیته انضباطی تکلیف عابدزاده روشن می شود

< type=text/java>
var jcomments=new JComments(10608, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");
 سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اتحاد تیمی و همدلی بازیکنان مهمترین عامل روند صعودی تیم است.


حبیب کاشانی بعد از پیروزی 3 بر یک مقابل آلومینیوم هرمزگان درباره دلایل تحول پرسپولیس و روند صعودی این تیم اظهار داشت: اتحاد تیمی و همدلی بازیکنان مهمترین عامل روند صعودی پرسپولیس است.  حضور علی دایی در راس کادر فنی تیم پرسپولیس باعث شده است تا بازیکنان با روحیه و انگیزه مضاعفی به مصاف حریفان خود بروند.



وی درباره انتخاب هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: چهارشنبه جلسه‌ای با سعیدلو داشتم و در آن در این مورد تصمیم‌گیری شد. نظر نهایی در این باره با سعیدلو است و افرادی را با توانایی‌های خاص برای این موضوع انتخاب کرده است. من هم امیدوارم با مشخص شدن اعضای هیأت مدیره هر چه زودتر مدیرعامل باشگاه مشخص شود.


کاشانی درباره احتمال مدیر عاملی‌اش تصریح کرد:

شاید من شرایط و مشخصات لازم هیأت مدیره را برای مدیرعاملی در پرسپولیس نداشته باشم.

کاشانی از احتمال حضور یک خانم در جمع اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خبر داد و گفت: با توجه به این که فعالیت‌های این باشگاه در بخش بانوان از سال آینده گسترده تر خواهد شد، یک خانم به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزوده خواهد شد.

 

وی درباره شکایت عابدزاده و قرارداد او عنوان کرد: در این باره صحبتی نمی‌کنم. عابدزاده برای پرسپولیس زحمت کشیده و شکایت خود را به کمیته انضباطی مطرح کرده است. شنبه در کمیته انضباطی حاضر می‌شوم و به این موضوع رسیدگی خواهد شد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 88/12/8 و ساعت 10:49 صبح | نظرات دیگران()

با توجه به پیروزی احتمالی تیم پرسپولیس در مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی مقابل تیم آلومینیوم در ورزشگاه آزادی ، حریف بعدی این تیم در مرحله یک چهارم پایانی تیم پتروشیمی تبریز شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس طی یکی از دیدار های مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی تیم های فوتبال پتروشیمی تبریز و برق شیراز عصر امروز در تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان 120 دقیقه تلاش دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.


با توجه به نتیجه مساوی مسابقه برای تعیین برنده این مرحله کار به ضربات پنالتی کشید که درنهایت این تیم پتروشیمی بود که موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد برق شیراز بگذرد و به این ترتیب حریف بعدی تیم پرسپولیس در مسابقات جام حذفی شد.


با توجه به میزبانی هر دو تیم پرسپولیس و پتروشیمی در مرحله جاری برای تعیین میزبانی مرحله بعدی قرعه کشی انجام خواهد شد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/7 و ساعت 6:16 عصر | نظرات دیگران()

 نیمه اول دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومنیوم هرمزگان در مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها با برتری پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش مرجع خبری  در ادامه رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاههای کشور و از مرحله یک هشتم نهایی از ساعت 17:20 دقیقه امروز دو تیم پرسپولیس و آلومنیوم هرمزگان به قضا.ت شاهین حاجی بابایی و در حضور کمتر از 5 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه اول سرخپوشان با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست دادند.

در این نیمه کریم باقری در دقیقه 2 و 42 و محسن خلیلی در دقیقه 2+45 برای پرسپولیس گل زدند.
هدایت تیم فوتبال آلومنیوم هرمزگان برعهده وینکو بگوویچ سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و مربی علی دایی است.

ترکیب پرسپولیس :

میثاق معمارزاده، شیث رضایی، سپهر حیدری، علیرضا محمد، ابراهیم شکوری، عادل کلاه کج، حسین بادامکی، هوار مولا محمد، کریم باقری، هادی نوروزی، محسن خلیلی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/7 و ساعت 6:16 عصر | نظرات دیگران()

دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 17:20 در ورزشگاه آزادی آغاز شده است.

در حالی که این دیدار در یک روز تعطیل برگزار می‌شود، استقبال کم تماشاگران از این مسابقه در نوع خود جالب توجه است. حدود 5 هزار تماشاگر نظاره گر این دیدار از نزدیک هستند.

* حدود 250 هوادار آلومینیوم هرمزگان در ورزشگاه آزادی حضور دارند که به شدت به تشویق وینگو بگوویچ سرمربی تیم خود می‌پردازند.

* هواداران پرسپولیس با سر دادن شعارهایی از افشین قطبی به خاطر عدم دعوت از بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی انتقاد کردند. آنها خواهان حضور بازیکنان بیشتری از پرسپولیس در تیم ملی شدند. تنها علیرضا محمد از سرخ پوشان به تیم ملی دعوت شده است.

* برخورد گرم وینگو بگوویچ و علی دایی هنگامی که قصد خروج از تونل ورزشگاه را داشتند نیز در نوع خود جالب توجه بود. بگوویچ در سومین دوره لیگ برتر هدایت پرسپولیس را به عهده داشت که در آن زمان دایی نیز در پرسپولیس بازی می‌کرد و شاگرد وینگو بود. دایی قبل از بازی نیز به استقبال بگوویچ رفت.

* تماشاگران پرسپولیس با سر دادن شعارهایی خواهان حضور باقری و شیث رضایی شدند که این دو بازیکن با گرفتن دست یکدیگر در مقابل جایگاه تماشاگران حاضر شده و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند. کریم باقری در جریان دیدار مقابل استقلال با شیث رضایی به علت رفتار ناشایست برخورد کرده بود و پس از آن شایعاتی مبنی بر دلخوری شیث از کاپیتان رسپولیس به گوش می‌رسید.

* هواداران پرسپولیس با سر دادن شعار جدید "دایی سر طلایی " سرمربی تیم خود را تشویق کردند که دایی با رفتن به سمت جایگاه هواداران به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.

* حبیب کاشانی، معاونان باشگاه پرسپولیس، پت بیوتر دستیار افشین قطبی در تیم ملی و فردین معصومی، قهرمان سنگین وزن کشتی ایران نیز در بین حاضرین در جایگاه ویژه حضور دارند.

* هواداران پرسپولیس به شدت میثاق معمارزاده را تشویق کردند. آنها معتقدند دروازه‌بان سرخ پوشان باید به تیم ملی دعوت می‌شد.
این دیدار تا دقیقه 35 با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس دن
بال می‌شود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/7 و ساعت 6:16 عصر | نظرات دیگران()

 نایب رئیس باشگاه رئال مادرید با اشاره به شکست لاپورتا در خرید کانالس گفت: او عصبانی شده و شکستش را توجیه می‌کند.

 به نقل از آس اسپانیا، خورخه والدانو بازیکن اسبق رئال مادرید گفت: وقتی لاپورتا در خرید کانالس از راسینگ سانتاندر از من شکست خورد خیلی سریع او را یک بازیکن بسیار بی ارزش نامید. اگر او بازیکنی بسیار بی ارزش است چرا بیش از دو ماه برای خریدش مدام به سانتاندر سفر می‌کرد و دو وکیل خود را برای خریدش اختصاص داده بود؟
وی افزود: کانالس را از چنگ لاپورتا در آوردم. او تحت فشار پدرش سرگرم بررسی پیشنهاد بارسلونا بود اما با مذاکراتی که با پدر و وکیل او داشتم موفق شدم رضایت آنها را جلب کنم.
رئال مادرید برای 5 سال با این بازیکن جوان از راسینگ سانتاندر قرارداد بسته است


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/7 و ساعت 10:34 صبح | نظرات دیگران()

مجتبى شیرى مدافع محجوب شیرازى پرسپولیس در گفت وگویى که با ما داشت پاسخ هاى جالبى به سوالات ما داد. ماحصل این مصاحبه را بخوانید.


• از اوضاع و احوال پرسپولیس برایمان صحبت مى کنى؟
- خدا را شکر تیم از نظر نتیجه گرفتن شرایط خوبى دارد. ما ? بازى متوالى است که بردهاى خوبى آورده ایم. ? بردمان در لیگ باعث شد جایگاه سومى را در جدول بگیریم و به صدر جدول نزدیک تر شویم و امیدوارانه تر از قبل بازى هاى باقى مانده مان در لیگ را پشت سر بگذاریم.در جام حذفى نیز برد خوبى در بوشهر داشتیم و گام اول را خوب برداشتیم ودر تلاش هستیم در بازى آینده مان در جام حذفى نیز نتیجه لازم را کسب کنیم.


• چه شناختى از حریف روز جمعه خودتان دارید؟
- درست است تیم آلومینیوم به لحاظ مهره و نفرات شاید بازیکن شاخص و مطرحى نداشته باشد اما نباید این تیم را دست کم بگیریم. آلومینیوم در لیگ یک در گروه خودش سوم است و این یعنى روند حرکتى این تیم در سطح خوبى قرار دارد. ضمن ا ینکه مربى مثل بگوویچ هدایت این تیم را برعهده دارد. بالاخره بگوویچ خودش مربى پرسپولیس بوده و روش بازى با تیم هاى بزرگ را بلد است. البته همه این مسائل باعث نمى شود نه از حریفمان بترسیم و نه اینکه آنها را دست کم بگیریم. پرسپولیس اگر بازى همیشگى خود را ارائه دهد، شکست دادن این حریف براى ما دور از دسترس نیست و قادر هستیم جواز صعود به مرحله بعدى را به دست آوریم.

• شاید مساله اى که باعث نگرانى در آینده پرسپولیس است، غرور باشد. در این مورد صحبتى ندارید؟
- همه بازیکنان ما حرفه اى هستند و حرفه اى فکر مى کنند. درست زمانى که تیم در بوشهر مقابل شاهین باخت، خیلى ها از آغاز بحران پرسپولیس صحبت مى کردند، در صورتى که نه تنها اینطور نشد بلکه تیم با شوک ناشى از آن شکست توانست بانتایجى خوب آن شکست را کمرنگ و بى اثر کند. ضمن اینکه على دایى با تجربه اى که دارد همیشه به ما تاکید مى کند که نباید غرور به تیم راه پیدا کند.
ما براى رسیدن به هدفمان همقسم شدیم و نه غرور و نه ناامیدى نمى تواند سد راه ما شود.

• پیش بینى ات از نتیجه بازى جمعه؟
- پیش بینى سخت است بازى در جام حذفى تک بازى است و حتما باید برنده داشته باشد. به همین خاطر فرصتى براى جبران باقى نمى ماند با توجه به شرایط فنى، روحى و روانى تیم و استفاده از امتیاز میزبانى قطعا شانس پیروزى ما و رسیدن به مرحله بعدى خیلى زیاد است. مطمئن باشید برد در این بازى براى ماست.


• حالا یک سوال ویژه؛ چند هفته اى است که حضورت در ترکیب پرسپولیس تداوم ندارد، فکر مى کنى علت چیست؟
این نظر کادرفنى است که من به آن احترام مى گذارم. البته تاکید مى کنم نه از لحاظ بدنى مشکل دارم نه از جهت فنى و روحى. به هرحال نظر مربیان تیم این است که من هم با وجود اینکه نیمکت نشینى را دوست ندارم دست ازتلاش برنمى دارم وناامید نمى شوم هیچ فوتبالیستى نیمکت نشینى را دوست ندارد من هم از این قاعده مستثنى نیستم. به هرحال کسانى که تمرینات ما را از نزدیک تماشا مى کنند، دیده اند که با تمام وجود و انگیزه بالا در تمرین حاضر مى شوم و تلاش مى کنم تا افت نداشته باشم.


• در بازى با ایرانجوان در ترکیب پرسپولیس بودى، چقدر امیدوار هستى مقابل آلومینیوم باز هم به ترکیب بازگردى؟
- همانطور که گفتم من از هر لحاظ آماده ام و منتظر چراغ سبز کادرفنى ام چه در این بازى چه در بازى هاى دیگر اگر قرار باشد بازى کنم هیچ مشکلى ندارم و صددرصد آماده ام در خط دفاعى وظایف تدافعى و حفاظت از دروازه پرسپولیس را انجام دهم.


• این سوالى است که از همه پرسپولیسى ها مى پرسیم، آینده پرسپولیس را در پایان لیگ و جام حذفى چطور مى بینى؟
- به امید خدا، همت بچه ها و کادرفنى سعى و تلاش ما این است تاروزى که شانس قهرمانى در لیگ را داریم به تلاش خود ادامه دهیم تا بهترین جایگاه ممکن را درلیگ به دست آوریم. در جام حذفى نیز پرسپولیس شانس اول قهرمانى است که اگر در لیگ، قهرمان نشدیم، قهرمانى مان در جام حذفى قطعى خواهد بود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/7 و ساعت 10:32 صبح | نظرات دیگران()

سخنگوی باشگاه پرسپولیس خبر تعلیق این باشگاه به خاطر طلب مربی سابق این تیم را شایعه خواند و گفت: تا کنون هیچ اخطاری در این خصوص دریافت نکرده ایم.

 

عباس علیپور درباره احتمال تعلیق باشگاه پرسپولیس در صورت پرداخت نکردن مطالبات 48 میلیونی نعیم سعداوی مربی پیشین پرسپولیس گفت: هیچ گونه اخطاری درباره این موضوع به دست باشگاه پرسپولیس نرسیده است و اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد مرجع اعلام آن کمیته انضباطی است نه افراد دیگر.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران تاکید کرد: اگر شخصی از باشگاه طلب دارد باید رسماً شکایت کند تا باشگاه با حضور کمیته انضباطی از عملکرد خود دفاع کند و کسی نمی تواند با مصاحبه پولی از باشگاه دریافت کند.

عباس علیپور درباره سفر پرسپولیس به امارات برای بازی دوستانه با تیم مریخ سودان هم گفت: اگر شرایط این سفر فراهم شود پرسپولیس فروردین به امارات می رود تا چند بازی تدارکاتی برگزار کند . 

 

وی درباره اعضای هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس هم گفت : عضویت پنج تن از جمله یک زن در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در نشست سرپرست این باشگاه با رئیس سازمان تربیت بدنی نهایی شده است و بر این اساس حبیب کاشانی پس از مذاکره نهایی با این نفرات؛ در صورت موافقت آنان؛ برای معرفی در اوایل سال آینده اقدام می کند.

 

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران گفت : حضور یک نماینده مجلس ، یکی از استادان دانشگاه ، یک چهره ورزشی ، یک چهره اقتصادی و یک زن در جمع هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قطعی شده است .


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/7 و ساعت 10:31 صبح | نظرات دیگران()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 22
مجموع بازدیدها: 266795
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو