ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اسفند 89 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ثمره ذکر روشنی گرفتن دلهاست . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

اردوی پیش از بازی با تیم فوتبال الوحده امارات، امشب در هتل المپیک برگزار شد.

عصر امروز جلسه آنالیز بازی‌های تیم فوتبال الوحده برای بازیکنان پرسپولیس برگزار شد. این جلسه در یکی از کلاس‌های ویژه هتل المپیک برگزار و کادر فنی آخرین آنالیزها را با بازیکنان مرور کردند.


حبیب کاشانی امشب حامل خبر خوشی برای بازیکنان پرسپولیس بود. سرپرست باشگاه پرسپولیس، طبق قولی که به بازیکنان داده بود، امشب اعلام کرد با گرفتن بخشی دیگر از بودجه طرف قرارداد دولت، بخشی دیگر از مطالبات بازیکنان و مجموعه تیم تا پایان اسفند ماه پرداخت خواهد شد.

بازیکنان در طول جلساتی که در هتل المپیک داشتند پیگیر نتیجه بازی سپاهان بودند.

 

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی، امشب نیز برنامه ویژه ای را برای بازیکنان و کادر فنی ترتیب داده بود. در این برنامه کلیپی از پیروزی پرسپولیس در برابر پاس همدان نیز پخش شد.

 



شنیدن خبر پخش سرود رسمی تیم فوتبال پرسپولیس در بازی فردا برای بازیکنان جالب توجه بود.

< type="text/java">

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/12/25 و ساعت 11:13 صبح | نظرات دیگران()

سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: موفقیت پرسپولیس در بازی‌های آسیایی میلیون‌ها ایرانی را خوشحال می‌کند و ما به نمایندگی از فوتبال کشورمان به میدان می‌رویم. در بازی برابر الوحده باید ثابت کنیم شکست در برابر الاتحاد یک اتفاق بوده است و تکرار نشدنی است.



حبیب کاشانی که امشب در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی پیش از بازی با الوحده امارات صحبت می‌کرد، افزود: پس از بازی با الاتحاد، گزارشگران عربستانی و مطبوعات آنها چیزهایی را علیه علی دایی گفتند که باید در ادامه بازی ها پاسخ قاطعی برای آن حرف ها دریافت کنند. باید کاری کنید که پرسپولیس، کابوس حریفانمان شود.

وی تصریح کرد: ما در باشگاه پرسپولیس، در نحوه ارتباط با بازیکنان، نحوه جذب بازیکن، پرداخت مطالبات و ... دست به تغییراتی زدیم که این تغییرات برای برخی خوشایند نبود و هر کاری می‌کنند تا این تیم، موفق نشود. حاشیه سازی می‌کنند بلکه زمین خوردن این تیم را ببینند، درست مثل هر انقلابی که با مقاومت هایی مواجه می‌شود.

اما ما ایستاده ایم و ثابت می‌کنیم که می‌شود حرفه ای فکر و عمل کرد و سالم و تمیز در فوتبال حضور داشت. برای ماندن در این مسیر باید همه کمک کنیم و مدیر، مربی و بازیکن، هر کدام در جایگاه خودشان به وظایف شان به درستی عمل کنند.

کاشانی افزود: باشگاه پشت بازیکنان و کادر فنی و همه ارکان تیم هست تا شما بتوانید بدون دغدغه به فوتبال فکر کنید و تمرکزتان را از دست ندهید. از شما انتظار داریم در این شرایط به شاد کردن دل هواداران بیاندیشید و تمام توان خود را برای عمل کردن به خواست کادر فنی به کار بگیرید. عمل کردن به غیر از آنچه کادر فنی از شما می‌خواهد هر چند به میزان اندک، می‌تواند برای تیم دردسر درست کند و بالعکس، عمل کردن دقیق به برنامه‌های تمرین شده می‌تواند موفقیت شما و تیم را تضمین کند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/12/25 و ساعت 11:13 صبح | نظرات دیگران()

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

 

هواداران عزیز و دوست  داشتنی

تلاش خدمتگزاران شما در باشگاه پرسپولیس این بوده است که با کمک خداوند منان و عنایت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و شما خوبان با کسب بهترین نتایج ممکن در قطور دفتر این باشگاه سطوری ماندنی را رقم بزنند. 

 

 

 

 

فصلی که کلیه ارکان باشگاه برای ثبت آن به دلنشین‌ترین نحو ممکن، هم قسم شده اند. این مهم اما به نیکی رقم نخواهد خورد مگر با حضور پرشور شما که می‌تواند استادیوم آزادی را مامنی امن برای ساق‌هایی کند که به عشق شما و با نیرو گرفتن از دم و نفس شما برای کسب موفقیت می‌دوند.

 

مامنی امن برای دیگر خدمتگزاران شما در باشگاه پرسپولیس که هر کدام در هر جایگاهی، برای کسب رضایت شما تلاش می کنند. روز چهارشنبه ورزشگاه آزادی با حضور شما یکپارچه سرخ خواهد شد تا این دیدار، آغازی باشد برای پایانی باشکوه برای پرسپولیس در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا.

مسیری که در این ایام طی شد، چون مسیر رودخانه‌ای است که از میان سنگ‎ها و صخره‌هایی سخت عبور می‌کند. مسیری دشوار که با تمام گفتنی‌ها و ناگفتنی‌هایش، تا به امروز با حضور دلگرم کننده شما خوبان و حمایت‌های همیشگی و پرشورتان با همه کاستی هایش طی شده است. اینک با فرا رسیدن زمان اولین دیدار خانگی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در برابر الوحده امارات، در آستانه ورق خوردن فصلی دیگر از کتاب قطور پرسپولیس هستیم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/12/24 و ساعت 11:58 صبح | نظرات دیگران()

دوربین های مخصوص Spider Camera در روز بازی پرسپولیس و الوحده برای نخستین بار در ورزشگاه آزادی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 

 دوربین های SpiderCam (عنکبوتی) برای تخستین بار در بازی پرسپولیس و الوحده امارات در ورزشگاه آزادی تهران مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 

ایمان فرزین مسئول پخش تلویزیونی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ایران؛ ضمن بیان این مطلب افزود: مجوز استفاده از این دوربین ها برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که در تهران برگزار می شود صادر شده و در بازی پرسپولیس و الوحده امارات از آن استفاده خواهد شد.

 

 

 

 

SpiderCam نخستین بار در جام جهانی 2006 آلمان مورد استفاده قرار گرفت و در مسابقات یورو 2008 و جام جهانی 2010 استفاده از این تکنولوژی دوست داشتنی به اوج رسید. مسئولان قطری برای پخش مسابقات جام ملت های آسیا در این کشور یک گروه تصویربردار فرانسوی به همراه دوربین های مخصوص برای پوشش این مسابقات استخدام کرده بودند.

 

به نظر می رسد با نصب این دوربین ها در ورزشگاه آزادی شاهد تحولی بر شیوه کهنه تصویربرداری مسابقات فوتبال در ایران خواهیم بود.

ایمان فرزین افزود: اینکه در مسابقات داخلی نیز از این تکنولوژی استفاده شود در حیطه اختیارات بنده نیست اما با نصب دوربین های SpiderCam در ورزشگاه آزادی شاهد شیوه پیشرفته تصویربرداری مسابقات فوتبال در بازی پرسپولیس و الوحده امارات خواهیم بود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/12/19 و ساعت 1:47 عصر | نظرات دیگران()

مدافع تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: پرسپولیس برای من تمام خاطرات فوتبالی‌ام را دربر می‌گیرد و 8 سال بازی در این تیم باعث شده زندگی ورزشی‌ام را مدیون پرسپولیس باشم.


علی انصاریان درباره بازی روز جمعه تیمش مقابل پرسپولیس اظهارداشت: وقتی از پرسپولیس جدا شدم اصلا دلم نمی‌خواست مقابل این تیم قرار بگیرم. هر وقت برای پرسپولیس بازی کردم سرم را جلوی توپ گذاشتم زیرا همیشه خودم را به این تیم مدیون می‌دانستم. وقتی با پیراهن استقلال برای اولین بار رودرروی پرسپولیس قرار گرفتم شوکه شدم و به جرأت می‌گویم بدترین فوتبالم را مقابل این تیم به نمایش گذاشتم.

 

وی افزود: تماشاگران پرسپولیس همیشه به من لطف داشته‌اند. هرگز یادم نمی‌رود وقتی با پیراهن استقلال هم مقابل پرسپولیس بازی کردم از طرف هواداران تشویق شدم.

دلم می‌خواست برای تک‌تک تماشاگران پرسپولیس گل ببرم. من زندگی فوتبالی‌ام را مدیون آنها و حمایتشان هستم و بهترین خاطراتم را با پرسپولیس داشته‌ام.

 

انصاریان ادامه داد: با  تمام عشق و علاقه‌ای که به هواداران پرسپولیس دارم اما الان بازیکن شهرداری هستم و باید با تمام وجود برای این بازی کنم. دو تیم به 3 امتیاز این بازی نیاز دارند و همین باعث می‌شود حساسیت بازی بالا برود. پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی و شهرداری برای جدا شدن از انتهای جدول به برد نیاز دارند. تقابل درخشان و دایی که همبازی بودند هم بازی را جذاب‌تر می‌کند. درخشان پرسپولیس را به خوبی می‌شناسد و ما می‌توانیم در این بازی پیروز شویم.

 

وی گفت: با تمام احترامی که برای سپاهان قائلم اما در تبریز باید 4 گل به این تیم می‌زدیم. من به توانایی بازیکنان شهرداری اطمینان دارم و معتقدم تیم ما در لیگ می‌ماند. بازیکنان تلاش می‌کنند از آبروی تبریز دفاع کنند و بر اساس قولی که به شهرداری تبریز و رئیس باشگاه داریم می‌خواهیم در لیگ بمانیم.

 

انصاریان در پایان خاطرنشان کرد: با علی دایی در  تیم ملی همبازی بودم و قطعا قبل از شروع بازی از او رخصت می‌گیرم و برایش دسته گل می‌برم. دایی بزرگ ماست و باید احترام او را حفظ کنم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/12/19 و ساعت 1:46 عصر | نظرات دیگران()

پایگاه اطلاع رسانی کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به پیروزی پرسپولیس یکی از نمایندگان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برابر پاس همدان تاکید کرد پرسپولیسی ها فاصله خود با مدعیان لیگ را به حداقل رساندند.

 

سایت AFC نوشت : «پرسپولیس تیم امیدوار به صعود حاضر در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا ، با پیروزی دو بر یک برابر پاس در مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران فاصله خود با مدعیان را از بین برد.

 

در روزی که پرسپولیس خود را به جمع مدعیان رساند ، سپاهان دیگر تیم مدعی ایرانی باهمین نتیجه شهرداری تبریز را شکست داد و به ذوب آهن نزدیک شد.»

 

«محمد نوری دقایقی بعد از سپری شدن نیم ساعت از بازی گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند و هادی نوروزی سه دقیقه بعد نتیجه را برای این تیم دو برابر کرد.»

 

 

«ذوب آهن پس از 25 بازی 49 امتیاز دارد ، سپاهان با سه امتیاز کمتر دوم است و پرسپولیس با 6 امتیاز کمتر از صدرنشین پایین تر از این تیم ها قرار دارد.»

«پرسپولیس 11 مارس در لیگ داخلی ایران برابر شهرداری تبریز قرار خواهد گرفت پیش از آنکه در دومین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا در روز شانزدهم مارس از الوحوده امارات میزبانی کند.»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/12/17 و ساعت 2:52 عصر | نظرات دیگران()

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری برابر پاس همدان به یک قدمی استقلال در جدول رده بندی لیگ برتر رسید.

 

 تیم های فوتبال پاس همدان و پرسپولیس در حضور نزدیک به ده هزار تماشاگر ورزشگاه قدس همدان از ساعت 16:15 امروز به مصاف هم رفتند که سرخپوشان پایتخت با نتیجه دو بر یک برابر میزبان خود به یک برد شیرین دست یافتند.

 

 

گل های پرسپولیس را محمد نوری و هادی نوروزی در دقایق 34 و 37 به ثمر رساندند و تک گل پاس را حمید کاظمی در دقیقه 46 بازی وارد دروازه پرسپولیس کرد.

 

 

قضاوت این بازی بر عهده احمد صالحی بود که به مجتبی زارعی و محمد نوری از پرسپولیس و رحمان احمدی و ابراهیم خسروی از پاس کارت زرد نشان داد.

 

پرسپولیس در این بازی هفت بازیکن خود به نام های غلامرضا رضایی ، تیاگو فراگا ، وحید هاشمیان ، اشپیتیم آرفی ، محمد منصوری و علیرضا حقیقی را به دلایل مختلف از جمله مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت.

 

سرخپوشان با این برد که سومین برد پیاپی در لیگ برتر بود 43 امتیازی شده و با صعود به رده چهارم جدول به فاصله دو امتیازی تیم سوم یعنی استقلال رسید.

 

ترکیب پرسپولیس :  رحمان احمدی ، سپهر حیدری ، علیرضا نورمحمدی ، ابراهیم شکوری ، سامان آقازمانی ، حسین بادامکی ، مازیار زارع ، محمد نوری ، مجتبی زارعی(روح الله صیف الهی 73) ، امیرحسین فشنگچی(سعید حلافی 59 و سکوبرت 90) و هادی نوروزی.

سرمربی : علی دایی

 

ترکیب پاس همدان : سامان صفا ، پویا صیف پناهی ، محمد ابراهیم خسروی ، مجید حیدری ، نادر احمدی ، مهدی آقامحمدی (وحید علی آبادی 39) ، آرتور یدیگاریان ، کاظمی ، روزبه شاه علی دوست ، اکبر هولماتوف(مقداد قباخلو 79) و علی سامره( فرهاد خیرخواه 57).

سرمربی : محمود یاوری


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/12/16 و ساعت 6:26 عصر | نظرات دیگران()

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بعد از خوردن گل دوم اشتباهات باعث شد تا 3 امتیاز را به الاتحاد بدهیم.

 

رضا نورمحمدی در خصوص بازی مقابل الاتحاد عربستان اظهار داشت: همانطور که تصور می‌کردیم بازی سختی را مقابل الاتحاد برگزار کردیم آنها به هر آب و آتشی می‌زدند که به گل برسند به همین دلیل حملات زیادی را تحمل کردیم.

 

 

نورمحمدی تاکید کرد: حتی بعد از گل دوم حریف یک ضربه پنالتی برای ما گرفته نشد که این مورد هم امری طبیعی بود چون داور مسابقه دوست نداشت پنالتی را به نفع ما بگیرد.

 


وی در پاسخ به سوالی در خصوص اشتباهات مکرر خط دفاعی پرسپولیس نیز گفت: ما فقط در گل اول به دنبال آفساید گیری بودیم و مشکلاتی بوجود آمد، اما بعد از آن مهاجمان حریف هم بازیکنان کوچکی نبودند. ما طبق برنامه بازی کردیم اما بعد از پنالتی که الاتحاد بدست آورد و دروازه ما را باز کرد چون می‌خواستیم گل‌های خورده را جبران کنیم، در ساختار دفاعی دچار مشکلاتی شدیم و گل سوم را خوردیم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: عربستانی‌ها برخورد خوبی با ما نداشتند اما اشکالی ندارد آنها هم به تهران می‌آیند. شک نکنید در تهران این تیم را شکست خواهیم داد چون همه بازیکنان از این شکست بسیار ناراحت هستند ما با قدرت می‌توانم بگویم اگر بیشتر دقت می‌کردیم و باهوش بودیم می‌‌توانستیم مقابل الاتحاد بازنده نباشیم.


نورمحمدی درباره بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر ایران گفت: فردا در خارج از خانه بازی سختی داریم، ‌اما بایدتلاش کنیم که با قدرت به میدان رفته و ناکامی دیدار با الاتحاد را جبران کنیم


وی افزود: بعد از گل دومی که الاتحاد به ثمر رساند فرصتی صددرصد را هادی نوروزی خراب کرد، همچنین غلامرضا رضایی نیز فرصت بسیار خوبی داشت، اما موفق نشدیم دروازه حریف را باز کنیم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/12/15 و ساعت 11:17 صبح | نظرات دیگران()

جواد خیابانی گزارشگری است که نزدیک 70 درصد بازی های خانگی این فصل پرسپولیس را گزارش کرده و به نوعی سرجهازی پرسپولیسی ها به حساب می آید.

 

چندی پیش بروبچه های عصرایران کلکسیونی از مجموع 68 جمله معروف خیابانی را جمع آوری کردند که هرکدام در زمان خود کولاکی در جامعه فوتبالی به راه انداخته بود.

از آنجا که ما مرجعی ها هم همیشه ارادت خاصی به آقا جواد داشتیم مجموعه جملات زیبایی از ایشان را که از بازیهای پرسپولیس ثبت کرده بودیم به این مجموعه اضافه کردیم و اکنون که پرسپولیس یک بازی دیگر با صدای این مرد تمام نشدنی گزارشگری را در روز گذشته برگزار کرد ، فرصت را مناسب دیدیم تا آن را خدمت شما ارائه کنیم:

 

 

4. رونالدو محبوب نیست - مشهوره - یعنی همه میشناسنش !


5.همه چیز به بازی آخر میچسبه


6.داور در سوت خودش میزنه


7.بذارید به صراحت بگم که دو دقیقه وقت به پایان مسابقه باقی مونده !


8.شاید نزدیک ترین کشور به قطب جنوب , آفریقای جنوبی باشه


9.زاکو نی که زا به معنای افریقا و ک و نی به معنایه عدد 10 است


10.تشنش شده داره اب میخوره . نوش جان


11.باران هم به شدت میوزه


12.بازی شیلی و اسپانیا بسیار جذاب خواهد شد مخصوصا اینکه بازیکنای هر دو تیم هم زبان و همجنس و (بعد از یه مکث طولانی) و هم زبان هستن


13. وقتی یه بازیکن هوندوراس تنه میزنه , انگار یه درخت تنه میزنه


14. تعویض های دلبوسکه خارج از عرفه .


15.اسپانیا یه گل زده ، داوید ویا هم زده ، خیلی قشنگم زده ، 5 دقیقه پیشم زده


16.نود ثانیه از الان بشمارید تا مسابقه تموم شه


17.با شماره 2013 تماس بگیرید و پیامک بدید


18.دقیقه 15 بازی هستیم .... اگر تبریزی ها این بازی رو واگذار کنند چیزی از ارزش های این تیم کم نمیشه


19.بله ! این گل هم تقدیم به شهدای 8 سال دفاع مقدس


20.بدون شک الان مردم شهر چلسی خیلی خوشحال هستند


21.داور هند پنالتی رو دیده و میگه نه !


22.کاسیاس از توپی که داره بازی میشه انتقاد کرده بود


23.به قول خودمون یه پا دو پا انجام داد توپ رو کشید رو پای ضربه زنندش


24.کاسیاس هرگز به قد و قواره ی آرکوندا نمیرسه


25.سرخیو راموس به ناواس اُه اُه بد زدنش


26.هنوز هم مزه مزه میکنن تا توپو بزنن


27.اسپانیایی ها V وسط رو B میخونن مثل والنسیا که بالنسیا خونده میشه


28.بازیکنای اسپانیا در بازی با سوئیس از توپ هم سریعتر می دویدن


29.تورس می‌فرسته روی دروازه ... کسی نیست که استفاده کنه... جای خود تورس اونجا خالی بود


30.دومنک بازیگر آماتور وحرفه ای تئاتر


31.جالبه بدونید که این دو تیم اولین بازی جام جهانی در اولین جام جهانی رو انجام دادن... البته نه این دو تیم.بازیکناشون فرق داشتن


32.از نظر ران هم در نظر بگیریم.ران بازیکنان هندوراس خیلی بزرگتره


33.خوب الان دو تیم باید هر کدوم 5 تا پنالتی بزنن.باید بگم که هر تیمی که پنالتی ها رو ببره یعنی اینکه بازی رو برده و هر تیمی هم که ببازه یعنی اینکه بازی رو باخته


34.مسی حرکت میکنه .. مسی ضربه میزنه .. مــــسی.... ولی مسی گل نمیزنه !!!


35.مسی مسی گل میزنه ... توز توز گل میزنه!


36.یه اشتباه .. اشتباه مرگ بار .. بله .. مرگ مکزیک نزدیک میشه در این مسابقه


37.حالا دیگه مکزیک نمیتونه کمر راست کنه


38.حرکت توپ رو ببینید : قشنگ در آغوش دروازبان قرار میگیره


39.یه گل مسی داد به توز .. و حالا توز باید دنبال این باشه که یه گل بده به مسی


40.هلند تنها رقیب جدیش برزیله البته اسلــواکی هم تیم نــــــاجــــدی نیســــت


41.مــارادونـــا فعــلا ســـگرمـه هاش تو همه تا ببینیم در جریان بازی چه خواهند کرد


42.بعد از شوت سرکش Teves , مارادونا مثل یه تماشاگر مثل یه طرفدار مثل یه فوتبالیست خوشحال میشه


43.توپ رو با بادکنک اشتباه گرفته


44.فشار که روی دروازه ی تیم آرژانتین بیاد این تیم وا میده


45.سبک بازی او جون میده برای بازی در تیم آرژانتین


46.یه دریبلی میزنه که تو گل کوچیک هم نمیشه از این دریبل ها زد


47.توپ به وسط زمین میره


48.واقعا عجیبه که در تهران ما الان هوا گرمه،ولی در افریقا الان هوا سرده


49.کریم انصاری فرد هیچ نسبتی با برادران انصاری فر نداره!بخصوص با محمد حسن


50.پنج حلقه المپیک نمادی از رنگ پرچم همه ی کشورهای دنیاست


51.پرتغال 1 بازی 1 امتیاز،ساحل عاج 1 بازی 1 امتیاز،کره شمالی 0 بازی 0 امتیاز،برزیل 0 بازی 0 امتیاز


52.صد هزار نفری که در استادیوم نشسته اند،نشان دهنده ی امنیتی است که در کشور وجود دارد


53.باقری استپ سینه رو اومد ولی نتونست ادامه بده


54.اتسو با کریمی صحبت میکنه،چیکار میخوان بکنن اونجا؟دارن نقشه اش رو میریزن اونجا


55.باز شاهدیم که صندلی های بی گناه ورزشگاه به زمین پرت میشه


56.افرین علیرضا محمد،افرین.واقعا یکبار دیگه با صراحت میگم،افرین علیرضا محمد


57.یک سانتر بی هدف ... و گل


58.از 4 دقیقه وقت تلف شده یک دقیقه تلف شد


59.شما از روی قطر 2 بازیکن میتونید بفهمید کدوم قوی تره


60.سبک بازی پاراگوئه جوریه که دوست داره بازیو به ضربات پنالتی یا نهایتا وقت اضافه بکشونه


61.ساندویچی از بازیکن در اونجا به وجود میاد


62.حالا بعد از این مسابقه کشتی اسپانیا از 4/1 عبور میکنه و وارد نیمه نهایی میشه


63.حالا توپ رو سانتر میکنه...در واقع پرتاب میکنه


64.فعلا با مداد اسم هلند رو در فینال بنویسید


65.اوه , عجب برگردونی زد تو صورتش حالا چمن و عرق هر چی بود هم میاد تو صورتش


66.امان از دست این دیرک دروازه یه موقع به نفع تیمه یه موقع به ضرر تیم


67.حالا این موج ,اسمش موجه مکزیکیه که تو ورزشگاه الان زده میشه


68. بزن خلعتبری .. بزن


69. تنها تیم ایرانی که بعد از انقلاب قهرمان جام باشگاه های آسیا شده پاس تهران هست که امیدواریم ذوب آهن دومیش باشه!


70 ایگور کاسترو در عربستان به الهلال گل زده ، چرا نتونه در آزادی به پرسپولیس گل بزنه؟!


 

71.  محمدرضا خلعتبری مهاجمیه که میتونم بگم نه تنها در ایران بلکه در آسیا بی همتاست!


72. فشنگچی با چشم و ابرو نشون میده که میخاد چیکار کنه!


73. نفت آبادان در جنگ نفتی ها یک بر صفر نفت تهران رو شکست داد.


 

74. واقعا خط دفاع ذوب آهن باصلابت این توپ رو دفع کرد.


75. من دارم میبینم که انگار دارن تماشاگران رو فوج فوج از جایی به روبروی جایگاه میارن!


76. ممنونم از همکارانم که گویش (!) من رو به تصویر کشیدند!


 

77. علی دایی این دومین بازیه که مقابل ذوب آهن قرار میگیره . البته به عنوان مربی رو عرض میکنم . البته به عنوان مربی پرسپولیس رو عرض میکنم....


78. سپهر حیدری با خود ذوب آهن ، فوتبال در ذوب آهن و کلا هرچه که در اصفهان می گذره آشناست.


79. هجومی ترش کردن، نفوذی ترش کردن و به گل رسیدن


80. « تماشاگران روی سکوها هستند و بازیکنان دو تیم روی زمین بازی می کنند» این جمله را آنقدر سوالی می پرسد که ما شک می کنیم قرار بوده اتفاق دیگری بیفتد؟!


81. حمله سه طرفه راه آهن به سمت دروازه پرسپولیس. یعنی از سه طرف به سمت دروازه نزدیک می شوند

 

82. پرسپولیس می‌بره یا فولاد؟ گزینه یک یا دو؟ دیگه واستون راحت‌تره، چون گزینه سومی در کار نیست!


83.مهاجمان پرسپولیس دارند دروازه‌بان فولاد را «داغ» می‌کنند.


84.این خارجی‌ها نمی‌توانند به راحتی در هیچ کجای جهان بازی کنند، به جز ایران!


85.جملاتی را می‌بینید که روی چمن ورزشگاه حک شده است.


86. فرهاد کاظمی کتش را کنده، اما علی دایی هنوز نکنده.

87. فرهاد کاظمی سال‌ها به عنوان مربی در تیم‌های مختلف بازی کرد!


88.پیش‌بینی قطعی پیروزی پرسپولیس، هرگز امکانپذیر نیست.


89.یه موج کوچولوی مکزیکی اون بالا راه افتاده.


90.به صحنه‌های قشنگی از صحنه‌های بازی نگاه کنید تا من به کنار زمین بروم.


91.زارعی حالا یک موقعیت باد آورده را از دست داد. باد آورده که چه عرض کنم موقعیتی که نصیب او شد آب آورده بود!


92.حالا مجتبی زارعی - می زنه یا نمی زنه! حالا می زنه - کجا می زنه؟


93.حالا شاید بارش باران حرارت علی دایی را کم کند


94.زاویه دوربین به گونه ایست که اسکوربورد ورزشگاه هم در گوشه تصویر نمایان است.: «حالا دایی در دایی را می بینیم!»


95.این روزها علی عسکری که البته ما عادت کردیم به او علی عسکر بگوییم و البته از خانواده اش عذرخواهی می کنیم... ( هر چه منتظر ادامه جمله شدیم فایده نداشت!)

 

96. مقدماتی جام جهانی 2010 ، یک ثانیه پس از سوت آغاز مسابقه: ایران صفر کره جنوبی صفر!

 

شما هم می توانید جملات قصار خود را از طریق بخش نظرات اضافه کرده و یا بهترین جمله را انتخاب کنید.

1. اشتباه کنه کارشون تمومه,حالا ببینیم اشتباه میکنه یا نه


2. طرفدارای مکزیک راه زیادی رو از مکزیک تا آفریقا اومدن,البته اگه از مکزیک اومده باشن

3. یک ساعت,60 دقیقه از بازی گذشته

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/12/15 و ساعت 11:14 صبح | نظرات دیگران()

یک پنالتی برایمان نگرفت اما داوری در نتیجه بازی موثر نبود

 علی دایی در این کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود.


* بازی را چطور دیدید؟

بازی سختی بود. ما در نیمه اول خوب نبودیم و الاتحاد بهتر از ما بود. نیمه دوم را هم خوب شروع نکردیم و در اثر یک خطا، پنالتی دادیم و گل دوم را هم دریافت کردیم. بعد از این گل فشار زیادی آوردیم و موقعیت‌های خوبی هم به داشتیم که متأسفانه از آنها استفاده نکردیم. در همین نیمه یک پنالتی مسلم را هم برای ما نگرفتند که می‌توانست در نتیجه بازی موثر باشد.

به هر حال ما برای زدن گل حمله می‌کردیم و این تیم الاتحاد بود که در ضدحملات به گل دیگری رسید. ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و تیمی که گل نزند، گل می‌خورد.

 

* در این بازی به دفعات اقدام به آفسایدگیری کردید. آیا روی این تاکتیک کار کرده بودید؟

ما در تمریناتمان به هیچ وجه چنین  چیزی را کار نکرده بودیم و چنین چیزی را از بازیکنانم نخواسته بودم.

 

* باخت 3 بر یک، باخت سنگینی است. الاتحاد خوب کار کرد یا شما خیلی بد کار کردید؟

فوتبال همین است. یک روز می‌بری و یک روز می‌بازی. ولی این بازی رفت بود و به امید خدا در بازی برگشت، این شکست را جبران می‌کنیم.

 

آیا داوری در نتیجه بازی موثر بود؟

داوری در نتیجه بازی، تأثیر آنچنانی نداشت. هرچند یک پنالتی را برای ما نگرفت. غیر از آن صحنه، داوری مشکلی نداشت و ما خودمان بد کار کردیم.

< type="text/java">

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/12/12 و ساعت 9:11 صبح | نظرات دیگران()
   1   2      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266540
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو