ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اسفند 89 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بارالها ! ... از هر لذّتی جز یاد تو، از هر آسایشی جز همدمی تو، از هر شادمانی ای جز نزدیکی به تو، و از هر کاری جز فرمانبری ات، از توآمرزش می خواهم . [امام سجّاد علیه السلام ـ در مناجات ذاکرین ـ]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

انگشت نگاری از چهره های مشهور آسیایی و جهانی! نبی:با اقدام سعودی ها برخورد متقابل خواهیم کرد

 

 

 علی دایی برای رفع مشکلات کاروان پرسپولیس در فرودگاه جده با سفیر ایران دیدار کرد.

 

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که برای دیدار مقابل الاتحاد عربستان ساعت 15:10 به وقت عربستان وارد جده شد، پس از گذشت 5 ساعت همچنان در فرودگاه معطل است.


این در شرایطی است که هنوز بازیکنان پرسپولیس به دلیل مشکلاتی صرف شام نداشتند و فقط با یک ساندویچ خود را سیر کرده‌اند.

 

پس از این اتفاق‌ها علی دایی که به شدت از این اتفاق ناراحت است در دیداری با سفیر ایران در عربستان که در فرودگاه جده حاضر شده است، شرکت کرد و با او به گفت‌وگو پرداخت. سفیر ایران قول داده تا چند دقیقه آینده مشکل پرسپولیسی‌ها حل شود.

 


به احتمال فراوان با توجه به خستگی بازیکنان تمرین امشب قرمزپوشان که قرار بود ساعت 21:30 انجام شود لغو خواهد شد اما هنوز تصمیم نهایی در این خصوص گرفته نشده است.

 

دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص برخورد نامناسب مسوولان کشور عربستان با کاروان ورزشی پرسپولیس، گفت: در فضای دیپلماتیک هرگونه رفتاری برخورد متقابل داشته و ما این حق را برای خود محفوظ نگاه خواهیم داشت.

محمد مهدی نبی یکشنبه شب با اشاره به اینکه انتظار داریم مسوولان کشورعربستان با میهمانان خود بهتر برخورد کنند ، افزود: متاسفانه اخبار مناسبی در این ارتباط شنیده نمی شود با این حال منتظر اصلاح اشتباه از سوی طرف مقابل هستیم.


وی با اشاره به اینکه در دیدارهای گروهی هر بازی رفت یک بازی برگشت نیز دارد ، تصریح کرد: نخستین اولویت مسوولان برگزار کننده دیدار های بین المللی باید تامین امنیت کاروان ورزشی با حفظ رعایت احترام باشد از این رو تیم های ورزشی از زمان ورود به کشور مقصد تا زمانی که به کشور مبدا باز می گردند تحت حمایت مسوولان کشور میزبان بوده و انتظار می رود با میهمان به طور جوانمردانه رفتار شود.


نبی گفت: به هر حال تازمان عزیمت تیم پرسپولیس به ایران و دریافت گزارش کامل این موضوع منتظر خواهیم ماند و درصورت صحت موضوع به طور حتم برخورد متقابل خواهیم کرد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/12/9 و ساعت 10:12 صبح | نظرات دیگران()

از الان دستگاه انگشت نگاری فرودگاه امام را آماده کنید

 

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از انگشت‌نگاری و چشم‌نگاری بالاخره وارد جده شد.

 

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که برای اولین دیدار خود در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا ساعت 15:10 وارد فرودگاه جده شده بود بنابر مشکلاتی که عربستانی‌ها برای آنها به وجود آوردند در فرودگاه جده معطل شد.


ابتدا مسئولان باشگاه پرسپولیس مخالفت خود را با چشم‌نگاری و انگشت‌نگاری بازیکنان، کادر فنی و مسئولان همراه را اعلام کردند اما هیچ اعتراضی جواب نداد و بالاخره پس از 8 ساعت معطلی کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 11:10 به وقت جده پس از انگشت‌نگاری و چشم‌نگاری مجوز حضور در شهر جده را پیدا کرد.

 

این در حالی بود که عرب‌ها اصرار زیادی داشتند که اگر پرسپولیسی‌ها تن به این کار ندهند زمان بیشتری را در فرودگاه معطل خواهند بود


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/12/9 و ساعت 10:10 صبح | نظرات دیگران()

می خواستند ماجرای درگیری را ماستمالی کنند / آن لیدر یک مشت حواله ام کرد؛ کاشانی با برخی مسائل مدارا می کند / دست تک تک هواداران را می بوسم

 

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی سه بر یک مقابل فولاد گفت: اگر حبیب کاشانی 10 درصد مرا دوست دارد با لیدرهای متخلف باشگاه برخورد قاطع کند.

 

علی دایی پس از برتری 3 بر یک برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فکر کنم نیمه اول بازی متعادلی بود اما در نیمه دوم ما موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم. این یکی از بازی‌های زیبای پرسپولیس در مدت حضور من در این تیم بود. فولاد فوتبال را روی زمین خیلی خوب بازی می‌کند اما امروز بازیکنان ما همدل و با هم بودند و فعل خواستن را خیلی خوب صرف کردند و خدا را شکر می‌کنم که به پیروزی رسیدیم.

 

امروز به غیر از بردن کار دیگری نمی‌توانستیم انجام دهیم. مردم امروز بدون در نظر گرفتن منافع شخصی‌ فقط پرسپولیس را تشویق می‌کنند و بازیکنان نیز با جان و دل بازی کردند. 3 امتیاز با ارزش را گرفتیم که خیلی سخت به دست می‌آید.

 


دایی گفت: خیلی‌ اتفاقات دیدم اما به جرأت می‌گویم همواره سالم زندگی کرده‌ام و از هیچ‌کس جز خدای بزرگ نمی‌ترسم. من در مکتبی بزرگ شدم که ترس معنا ندارد. در مکتبی بزرگ شدم که وجدان دارم تا شب آرام سر بر روی بالین بگذارم و اگر کسی را اذیت کرده باشم نمی‌توانم شب راحت بخوابم. این اتفاقات باد ملایم است. طوفان، پرسپولیس است.


وی ادامه داد: این اتفاقات متأسفانه از هفته قبل آغاز شده است اما من به مجموعه پرسپولیس افتخار می‌کنم که با غیرت و تأسف بودند. برای اولین‌بار است که به شدت به وجود خودم افتخار می‌کنم. من اگر اعتقادم را زیر پا بگذارم آن روز، روز مرگ من است.



سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه لیدر پرسپولیس او را کتک زده گفت: این اتفاق افتاده و برخی می‌خواهند آن را ماست‌مالی کنند اما واقعیت داردو در گذشته نیز لیدرها ایجاد مشکل کرده بودند. حیف پرسپولیس است که با این عظمت چند لیدر بخواهند برای آن تصمیم‌گیری کنند. آن روز درگیری فیزیکی پیش آمدو من با کاشانی داشتم حرف می‌زدم که یک لیدر از پشت یک مشت حواله‌ام کرد. من از خیلی چیزها گذشت می‌کنم اما مردم نمی‌گذرند و روی مسائل حساسیت دارند. مردم تیم خودشان را حمایت می‌کنند. این تیم، تیم مردم است و به من نیز لطف کوچکی دارند. امروز هواداران و عاشقان پرسپولیس را دیدید. دست تک‌تک آنها را می‌بوسم اما برخی که عده‌شان اندک است نمی‌خواهند پرسپولیس موفق شود.



دایی افزود: از کاشانی می‌خواهم که از این موضوع گذشت نکند. من از هیچ کس نمی‌ترسم اما چرا یک لیدر باید در باشگاه داد و فریاد کند و هرکاری که خواست انجام دهد. از کاشانی می‌خواهم اگر فقط 10 درصد من را دوست دارد با لیدرهای متخلف برخورد کند. آن لیدر امروز آمد عذرخواهی کرد و خیلی کلمات دیگر به کار برد اما من از مدیر باشگاه می‌خواهم که با آنها برخورد کند.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من روزی که به پرسپولیس آمدم فقط به احترام کاشانی آمدم و اکنون چشم‌ انتظار تصمیم‌گیری او در این زمینه هستم.



دایی در مورد اینکه او از باشگاه خواسته لیدرها کنار تیم نباشند گفت: حرف‌های‌ بی‌اساسی است که گفتند دایی گفته لیدرها در بوشهر و عربستان هم نباشند اما این مسئله به من ربطی ندارد. من فقط گفتم لیدرها در هتلی که ما هستیم نباشند. تیم من آرامش می‌خواهد لیدر اسم بزرگی است و اکثر آنها با شرف هستند و مردم را برای تشویق تیم هماهنگ می‌کنند اما برخی از آنها به دنبال منافع خود هستند.



سرمربی پرسپولیس در مورد شایعه حضور سه اتوبوس از اردبیل در تهران برای برخورد با لیدر خاطی گفت: این ماجرا را قبل از بازی با سایپا نیز مطرح کردم. من اگر بخواهم 20 اتوبوس از اردبیل می‌آورم. مردم اردبیل عاشقانه دوستم دارند. من جوانی‌ام را در اردبیل سپری کرده‌ام و می‌توانم بیش از یک میلیون نفر یا بیشتر آدم از اردبیل بیاوریم و به اینکه اردبیلی‌ هستم افتخار می‌کنم. اگر این اتفاقرخ می‌داد سکوها و راه‌پله‌های ورزشگاه هم پر می‌شد. در دیدار با راه‌آهن در دقیقه 44 یک نفر دیگر را تشویق کردند و در دقیقه 85 علیه ما شعار دادند اما امروز 94 دقیقه تشویق شدیم.



دایی ادامه داد:‌ ذوب‌آهن از چه دقایقی گل زد؟ ما در لیگ قهرمانان اروپا همراه بایرن مونیخ در دقیقه 90 به بعد دو گل از منچستر خوردیم و باختیم. هوادار باید تیمش را تشویق کند. به خدا، به ناموس زهرا قسم می‌خورم از اینکه من را تشویق می‌کنند ناراحت می‌شوم. دست تک‌تک آنها را می‌بوسم و از آنها می‌خواهم من را تشویق نکنند.



وی در مورد پیامک‌هایی که علیه او منتشر شده گفت: شکایت قانونی در این زمینه کرده‌ایم و وکیلم از فردا پیگیر این ماجرا است. من از خیلی چیزها گذشت می‌کنم اما این بار پا روی دلم گذاشتم. باور کنید بعد از باخت پرسپولیس راحت نمی‌خوابم و هزار مشکل برای من پیش می‌آید.


سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه کاشانی با او همدل نیست و در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید، هنگامی که افشین قطبی سرمربی پرسپولیس بود، حبیب کاشانی بیشتر با او همکاری می‌کرد و حتی شیث را بلافاصله اخراج کرد، اما امروز می‌بینیم که حبیب کاشانی همچنان با شیث مدارا می‌کند، آیا این موضوع را قبول دارید؟ اظهار کرد : این مسئله را قبول ندارم. کاشانی به من خیلی لطف داشته است. خیلی مسائل را خیلی از ما نمی‌دانیم و این باعث می‌شود طور دیگری قضاوت کنیم. من مشکلی با کاشانی نداشته و ندارم. اگر مشکلی باشد دو نفری آن را حل می‌کنیم اما به نظرم کاشانی با برخی مسائل مدارا می‌کند. من زمان را مقایسه نمی‌کنم شاید مسائل زمانی چنین اقتضا می‌کند. کاشانی مدیر موفقی است و مدیریتش از من بهتر است اما من از باشگاه و مدیریتش می‌خواهم تا تیم من در آرامش باشد و این آرامش را برای بهتر کار کردن به من بدهند.


دایی در مورد دیدار با حریف عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدا را شکر می‌کنم قبل از دیدار با این تیم بزرگ توانستیم برابر یک تیم بزرگ پیروز شویم. می‌خواهیم در عربستان از فوتبال پرسپولیس و فوتبال ایران دفاع کنیم و گام اول را محکم برداریم تا برای صعود به اما و اگر نرسیم. من در سایپا با چند جوان و بچه‌ 18 ساله مقتدرانه صعود کردم و این بار هم می‌خواهم با پرسپولیس اینگونه باشیم. دو فیلم از بازی‌های الاتحاد عربستان را دیده‌ام و آنها را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. از امروز بیشتر به آن بازی فکر می‌کنیم فقط در دیدار که 2 بر صفر الاهلی را دیروز شکست داد فیلم مسابقه‌اش را ندیدیم.

 



وی ادامه داد: با تمام مسائلی که رخ داد و خیلی‌ها نمی‌خواستند ما موفق شویم خدا را شکر می‌کنم که بازیکنانم مردانگی نشان دادند و پیروز شدیم. از هواداران نیز باید تشکر کنم که 94 دقیقه تیم‌شان را تشویق کردند.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/12/7 و ساعت 10:25 صبح | نظرات دیگران()

تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه سه بر یک تیم فولاد خوزستان را شکست داد.

 

 تیم های پرسپولیس و فولاد از ساعت 17:15 امروز در حضور 25 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان میزبان موفق شدند با نتیجه سه بر یک شاگردان جلالی را بدرقه کردند.

 

گل های پرسپولیس را در این دیدار سپهر حیدری ،  هادی نوروزی و حسین بادامکی در دقایق 60 ، 81 و 92 به ثمر رساندن و تک گل فولاد را رضا معقولی در دقیقه نود وارد دروازه پرسپولیس کرد.

 

 

قضاوت این مسابقه بر عهده یدالله جهانبازی بود که وی به مهرداد جماعتی از فولاد خوزستان و سپهر حیدری، غلامرضا رضایی و تیاگو فراگو از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این پیروزی 40 امتیازی شد و  یک رده در جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

 

 

رحمان احمدی، سامان آقازمانی، علیرضا نورمحمدی، سپهر حیدری، ابراهیم شکوری، مازیار زارع، تیاگو فراگو( 65 حسین بادامکی)، محمد نوری، هادی نوروزی( 91 اشپتیم آرفی)، غلامرضا رضایی و وحید هاشمیان(86 امیر حسین فشنگچی)

سرمربی: علی دایی



ترکیب فولاد خوزستان:
میثاق معمارزاده، جلال کاملی مفرد، امید خورج، علی حمودی، مهرداد جماعتی، کریم شاوردی، بختیار رحمانی( 74 کاوه رضایی)، آندره رینالدو( 67 رضا معقولی)، سیامک سرلک، آرش افشین و باکاری دیاکیته(62 مهدی مومنی)
سرمربی: مجید جلالی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/12/6 و ساعت 7:30 عصر | نظرات دیگران()

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار امروز برابر فولاد بارها مورد تشویق هواداران قرار گرفت و برابر آنها تعظیم کرد.

 

سپهر حیدری پس از گشودن دروازه فولاد خوزستان به سمت عکاس های پشت دروازه رفت و با دیگر سرخپوشان مقابل آنها "ژست" گرفتند. او پس از تقسیم شادی با دیگر سرخپوشان به سمت نیمکت رفت و با دایی روبوسی کرد.


* زمانی که پرسپولیس گل دوم را به ثمر رساند، لیدرهای این تیم ورزشگاه را ترک کردند!

 

* هواداران پرسپولیس از همین حالا برای شهرآورد هفتادم تهران برای هواداران استقلال کری می خواندند و 6 گلی که در بازی سال 52 زده بودند به رخ آنها می کشیدند.

 

* بعد از باز شدن دروازه فولاد هواداران پرسپولیس سرود قهرمانی سر داده و بشدت علی دایی را تشویق کردند. در این شرایط علی دایی مقابل هواداران تعظیم کرده و به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.

 

 

* در دقیقه 73 یکی از بازیکنان پرسپولیس مصدوم روی زمین افتاده بود و بازیکنان فولاد بی توجه به او به بازی ادامه دادند که این مسئله با اعتراض هواداران تیم پرسپولیس روبه‌ر‌و شد.



* شادی علی دایی پس از گلهای پرسپولیس جالب توجه بود و با دیگر مربیان این تیم شادی خود را تقسیم می کرد.

* وحید هاشمیان در زمان تعویض بشدت از سوی هواداران تشویق شد. این دومین بازی هاشمیان برای پرسپولیس بود.



* ناصر محمدخانی و هومن افاضلی از چهره های حاضر در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی بودند.

 

* بازیکنان ذخیره و نیمکت نشین پرسپولیس و فولاد خوزستان در بین دو نیمه به رختکن نرفتند و بدنهای خود را گرم کردند.

 

* هواداران تیم فولاد خوزستان که برای حمایت از این تیم به ورزشگاه آزادی آمده بودند با روش خاص جنوبی‌ها شاگردان جلالی را تشویق می کردند که این نوع تشویق اعتراض هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت.


* در طول بازی به ویژه در نیمه دوم علی دایی بارها در کنار زمین با ژلکو میاچ دستیار کروات خود مشورت کرد.

* در آغاز نیمه دوم بازیکنان تیم فولاد با تاخیر وارد زمین شدند.

* درگیری علی دایی با لیدرهای باشگاه پرسپولیس همچنان تبعات دارد و امروز عکاسان و خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی به دنبال دیدن چهره سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بودند!

 

 

 

 

* دقایقی پیش از آغاز بازی علی دایی وارد زمین شد. او که دیرتر از بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس به زمین آمد با استقبال خبرنگاران و عکاسان روبرو شد که به دنبال زیر چشم سرمربی سرخپوشان بودند ، زیرچشمی که در درگیری با یکی از لیدرهای باشگاه مصدوم شده است.

 

* لیدری که متهم است به صورت علی دایی صدمه زده امروز در کنار رئیس کانون هواداران باشگاه مشاهده شد.

* لیدرهای باشگاه پرسپولیس امروز نقش کمتری در ساماندهی هواداران داشتند. آنها پیش از آغاز بازی در مقابل درب ورزشگاه با هم نشستی سرپایی داشتند و در زمان برگزاری مسابقه نیز در دو قسمت نشسته و تماشاگر بازی بودند. یک گروه در جایگاه مقابل کاشانی نشسته بودند و گروهی دیگر در جایگاه 34 به تماشای بازی مشغول بودند.


* محمد منصوری، علیرضا محمد و حمیدرضا علی عسگر بازیکنان آسیب دیده تیم پرسپولیس که جایی در فهرست 18 نفره این تیم نداشتند، بازی امروز سرخپوشان مقابل فولاد خوزستان را با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی به تماشا نشستند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/12/6 و ساعت 7:30 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2      
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 50
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 267206
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو